Praatgroep Woeste slagtanden (dart event)

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 6 Maart 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    De DI komen zeker goed de grond uit, en de gewassen ook met die 100% die ik gisteravond draaide :D Op dit moment heb ik voldoende materiaal om 31 keer te spelen en 5 keer gespeeld.

    Het spelletje gaat minder goed, maar dat komt waarschijnlijk doordat mijn aftandse lappie verschrikkelijk traag is. Na vijf spelletjes ben ik dus maar gestopt, en vanavond mag ik zoons laptop lenen. Die is een stuk sneller dus dan zal het wel beter gaan (en anders laat ik het zoon gewoon doen xD)
     
    jolanda13 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  2. Lieve

    Lieve Halfgod

    Kakelot een heel mooie banner, heel lief
     
    jolanda13 en kakelot69 vinden dit leuk.
  3. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Die balletjes op de krakeling gooien ging me veel beter af dan deze gevaarlijke sterren. Haal nu meestal per ronde 20. Dat is dus elke keer 2 minder, jammer...
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik haal er ook gemiddeld 20, op de computer van mijn man. Maar daar ben ik heel tevreden mee, want op mijn eigen ouwe gebakje haalde ik er maar 12 xD . Ik heb nu 44 keer gegooid en 850 punten, dus mooi op koers.
     
    jolanda13, gelderblom, owl. en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  5. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Tot nu nog 100% score met de sterren gooien stand nu hier 43 keer gegooid en 946 punten dus ook mooi op koers
     
    jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  6. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    Nou hier 44 gegooid en 952 punten. De drops vallen tot nu toe mee:)
     
    Laatste bewerkt: 10 Maart 2019
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    nou hier niet helemaal de 100% score maar gaat best goed met 21,6 punt per dartspel.
    Drops zijn al binnen alleen met event gewas moet daar nu nog 4000 van.
    Mijn grote broer ongeveer hetzelfde .Dus gaan we rustig verder.
     
    jolanda13 en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  8. Huhmmie38

    Huhmmie38 Junior expert

    Helaas, van het kraanvogelverblijf alleen de rode upgrade, geen basisstal( heb nu dus in totaal 2 basis, 3 rode), kolibrie waarschijnlijk net zo, maar weet het niet zeker omdat ik daar tig basisstallen van heb.
    Het event is hier klaar, 1x 20 punten gegooid, de rest 22.
     
    jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  9. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hier straks ook 2 basis kraanvogels en 3 rode upgrades. Hopelijk kunnen we binnenkort een basis ergens verdienen.
    Kolibrie basisstallen zijn hier genoeg.

    En vanavond zal het event klaar zijn. Tot nu toe 3 x 20 punten en 69 keer 22 punten.
    Het is niet mijn favoriete minigame, dat darten.
     
    jolanda13, Reggaefeeks en Huhmmie38 vinden dit leuk.
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Nog 11 spelletjes en dan is de staak binnen. Sta aan de rechterkant nu op nummer 65. Gemiddelde van 21 (wat mij niet tegenvalt) dan kom ik als ik zo doorga, pak een gemiddelde van 20 => 76 uit.

    Probeer dan nog wel door te gaan, vooral nummer 80 heb ik belang bij, de judasboom :).
     
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier de staak binnen, en met een gemiddelde van 19,4 punten per spelletje zal ik nog een keer of dertig moeten gooien om het hele event te halen. De gewassen daarvoor heb ik vanavond binnen, en dan maar hopen dat de anjers een beetje willen droppen morgen. Dat gooien is ook mijn favoriet niet, maar het kan nou eenmaal niet altijd feest zijn.
     
    jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  12. Paulien64

    Paulien64 Regelmatige auteur

    Kan je nog wat doen met die behaalde punten? Of is het alleen om te kijken wat je gemiddelde is? Paulien64.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Op het eventscherm zie je rechts een kolom met de prijzen die je automatisch krijgt, wanneer je een bepaald aantal punten behaalt.
    Dus die punten zijn best belangrijk.
    Hoe meer punten je haalt, hoe verder je komt in die rechterkolom.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    na dit event zijn punten niet belangrijk. het gaat er alleen om de te behalen prijzen.
    hoe meer punten je scoort hoe meer prijzen je wint.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. jolanda13

    jolanda13 Teller

    zo links op 60 wolkenrij binnen
    rechts op 76 niet slecht
     
    -doppie- vindt dit leuk.
  16. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    hier een gemiddelde van 21,6 bij 77 keer gooien.
    Als ik nu nog 3 keer 22 gooi kom ik niet bij de benodigde 1792 voor de tulpguldens.
    Kan i gewoon door blijven darten voor de laatste prijsjes ?Heb DI voldoende.
    Ja hoor het kan heb hele rechter en linkerkant binnen/.
     
    Laatste bewerkt: 10 Maart 2019
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Links op 65 en rechts op 83. Ik zou wel graag de pawpaw halen, hoop dat het lukt om morgen even te oogsten tijdens mijn pauze.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  18. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    wolkenrij binnen ik zit op 65/80
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier heb ik het event net behaald. Beide kanten klaar, en nog ruim 750 di over.

    edit, ik dacht dat je 20 tulpguldens kreeg, maar zijn dus 20 kistjes. Hoera er kwamen maar liefst 96 TG uit
     
    Laatste bewerkt: 11 Maart 2019
  20. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Oh dat is lekker zeg!!
     
    jolanda13 en Reggaefeeks vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.