Praatgroep Winterverhaal

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 2 December 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ben nog bezig en zit te wachten op de handschoenen. Zit nu bij goud van 3/7 daar 35 handschoenen nodig. Daar is een upgrade te halen voor ijsschaatsen. xD
     
  2. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    haha dat weet ik. Wij wachten hier op ons 4de wondertje die al te lang aan het plakken is. Dus hier wachten we echt op een kindje. Zoals onze andere kinderen zeggen: de nieuwe baby.
    Het fokevent heb ik al helemaal klaar, die was om kwart voor 3 al volledig afgerond.
     
  3. Moeke01

    Moeke01 Forumleerling

    Borkie, ik speel in level 77, dus dat moet geen probleem. Ik ga maar vrolijk verder wie weet komen ze straks binnen stromen
     
    Borkie vindt dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik gooi en smijt alle fases door elkaar xD

    Tot mijn grote vreugde kon ik er zojuist twee ladderfabrieken bij maken. dat gaat een heleboel tijd schelen :inlove:
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Iemand nog een idee voor mij. Ik kan 2 sweaters maken en moet er 4 en 6 hebben met de tijd quest. Hoe hebben jullie dit aangepakt. Ik kom er even niet uit.

    Ni fase 1 en 2 helemaal klaar. Fase 3 alleen nog diamant maar geen handschoenen meer. Dan bij fase 4 goud en diamant die 4 en 6 sweaters nodig. Gaat hier niet echt helemaal lekker met de quest. Zit vreselijk te rommelen. Zag nu ook dat er nog kaas wordt gevraagd.
     
  6. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Als je gereedschap genoeg hebt nog wat werkplaatsen bouwen.
    En tijdquest starten voor het oogsten en daarna de volgende 2. Maar voor 6 sweaters is een extra werkplaats wel zo handig.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Kan je die dan ook zelf maken? Dan heb ik helemaal wat gemist. :wuerg:xD Schaap is weg richting bouwput, timmer, timmer of brei brei xD Nooit geweten dat je van de Lama dit ook kon bouwen. Pfff. :oops:

    Ik vergeet in alle haast dank je wel te zeggen voor het antwoord.
     
  8. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Ik heb een oogstbooster voor werkstallen gebruikt die duurt 24 uur en nog langer met een pinkie pie.
    Dan heb je minder werkplaatsen nodig.
     
    -matthias1952- en herma1234 vinden dit leuk.
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Die heb ik niet meer, en het rad wilde ook al niet meewerken :cry:xD

    Maar het komt wel goed hoor.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  10. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Ik heb even gespiekt. Met jouw level moet je alle zeilen bij zetten om voldoende dropitems binnen te halen, want je hebt nog geen wolkenrijen of bekers die de dropkans verhogen.

    Dan is het wel zaak om je twee velden helemaal vol te zetten met stallen/werkplaatsen, dus 44 op de Woelige Weide en ik weet uit mijn hoofd niet precies maar ook ongeveer 40 op de open plek.
    En als je er zoveel niet hebt, koop dan de duurste stallen gewoon bij.
    Nouja, je hebt ook een aantal werkstallen nodig voor de tijdquests, die kan je ook het beste maar zo snel mogelijk maken en plaatsen want na de tijdquest heb je de producten ook nodig en of die op de markt staan voor een betaalbare prijs?

    Overigens, ik zei al dat ik in je log heb gespiekt, en je hebt wel enkele handschoenen van het oogsten gehad vandaag. Niet erg veel, zijn ook allemaal lage level stallen die je hebt staan.
    Maar ze komen dus wel.
     
    kakelot69, -mikmak- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  11. mmans

    mmans Forum-hertog

    Ik had eerder hier moeten komen :(
    Mijn WAC was toevallig precies gisteren uitgewerkt, want die start ik normaal met 40 tegelijk zodat die lekker lang duurt en ik hem niet vergeet.
    Dus had ik een diamanten slot voor een mooie oogstbooster: 24 uur lang + 200% oogst op alles ! Mijn tijdquesten gingen daarom lekker snel.

    Maar.... een PinkiePie, die ik normaal ALTIJD na die WAC neem en tussendoor voor andere boosters ook nog, daar heb ik vandaag geen seconde aan gedacht!! Zonde, van zo'n 8 uur extra 200% op al die mooie werkplaatsen die ik dus toch al had staan :(

    Ach ja, niet getreurd, ik heb beide events zo goed als af, het is nu alleen nog wachten op de laatste DI :)

    Suc6 allemaal nog!!
    en slaap lekker ;)
     
    schaapje52, kakelot69 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  12. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier gaat ie lekker. De tijdquesten zijn allemaal binnen. Ik kwam gisteren nog een paar ladders en kaas te kort. Heb hem geannuleerd en weer opnieuw opgestart vanmorgen zodat hij in 1 keer klaar was.
    Zit nu te wachten op de DI. Ik moet 7 diamant nog en 5 goud en diamant. Dat moet wel te doen zijn denk ik. Heb nu de 2 velden vol met stallen staan, dus elke dag kom ik zeker een fase verder. Ach we zullen het zien, ik vind de tijdquesten geweldig om te doen. Lekker effe puzzelen.
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier gaat ie ook prima. Over twee uur kan ik de tijdquest van de ladders afmaken, en dan nog één keer sweaters oogsten dan zijn alle tijdopdrachten klaar. De producten heb ik zo'n beetje wel bij elkaar, ik mis alleen nog wat sweaters maar die komen vanzelf wel want de DI heb ik toch ook nog niet compleet. Ik vind het een leuke quest, weer eens wat anders dan alleen maar eventgewassen zaaien :inlove:
     
    -matthias1952- en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  14. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Hier gaat ook goed alle tijdsqeusten af nog 33 handschoenen
    en ben ik klaar.Haal ik vandaag nog wel binnen denk ik.
     
  15. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    ;):Dmis nog een paar kaasje ennnnnnnnnn dan de handschoenen nog
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nou ik begrijp niet hoe het jullie zo snel lukt. Ik zit kazen te draaien, ladders in elkaar timmeren, sweaters breien en nog lang niet klaar. Moet nog meer dan 350 handschoenen aan di. Gaat hier echt niet lukken.

    Maar mijn mooie sieritem ijsschaatsen staat op het land te pronken en ja ja met een upgrade. xD
     
    -matthias1952-, harm-jan70 en kakelot69 vinden dit leuk.
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ben ook nog lang niet klaar hoor. De producten heb ik bijna bij elkaar en de tijdquests heb ik grotendeels met supervoer gedaan, maar ik moet nog een heleboel handschoenen xD Vanavond zet ik er maar wat langere stallen op, anders wordt het alsnog niks xD
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  18. pino460

    pino460 Forum-hertog

    Ik ben er klaar mee op naar nieuwe questen dus nog effe wachten -.- . En die nog bezig zijn veel succes .
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Als je deze niet haalt, kan je dan wel gewoon weer meedoen met de volgende die gaat komen. Heb je nog iets speciaals nodig in totaal van deze quest dat je mee moet nemen naar het einde van alle 4. Ik bedoel bijv een item voor een wolk oid.
     
  20. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Daar kan ik geen antwoord op geven , maar woord niet in het eerste gedeelte wat
    over gezegd.
    Verder ben ik klaar met de qeust.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.