Praatgroep Winterverhaal

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 2 December 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Die heb ik ook vandaar vaak meer als een ander ,
    maar die van jou is ook mooi.
     
  2. Roos

    Roos Forum-hertog

    Ah... jaja.. natuurlijk... *holt naar het bos om een fabriek en menagerie op te halen*
    Dank je! Ik had toch nog 62 drops, dus valt mee.
     
  3. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier droppen de 14 uurs stallen 100%, als er iemand nog kortere stallen heeft staan die dat doen hoor ik dit graag :music:
     
  4. mizzepi

    mizzepi Gelegenheidsauteur

    Ik kan geen hulst meer vebouwen. terwijl ik nog wel moet geven met sneeuwballen maken
     
  5. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    @mizzepi

    Heb jij niet per ongeluk alles ingeleverd (in de molen)?
     
  6. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    De quest waar hulst inzat is al afgelopen.

    Nog 140 koekhuisjes dan is deze ook af
     
    Laatste bewerkt: 24 December 2019
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  7. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ben je misschien in de war met de Spetterende sneeuwpop-show? Dit event wordt het gewas gemaakt op de woelige weide. Ik kan met de events ook niet terug vinden dat je ergens sneeuwballen moet maken. o_Ok niet bij degene waar je het hulst moest verbouwen.
     
  8. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Op de gewone boerderij staan er katten en lynx stallen van 10 uur erop. met valentijns verrassing, eierpunch en wolk pasen 2012, wolk carnavalskoningin doen de stallen er 5.03 uur over en ze droppen heel goed. Op Baha staan een paar toekan stallen van 10.00 die zijn dan ook om de zelfde tijd klaar Jammer dat het voer daarvan zo lang duurt anders had ik het hele veld daarmee vol gezet. Aangevuld met Koala stallen van 15 uur bij deze is het voer snel klaar dus daarom deze keuze. En deze stallen droppen ook goed.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier gaat het gestaag, ik ben bij 3-goud nu dus één upgrade is alvast binnen :D

    Die kistjes boerderijbenodigdheden V zijn trouwens best leuk!
     
    janniekwak en -matthias1952- vinden dit leuk.
  10. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Laatste koekhuisjes binnen dus qeust is weer klaar.
     
  11. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    gefeliciteerd, fijne kerst en eindejaardagen
     
  12. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Ik ga eerst voor alle upgrades en heb nu de 1ste binnen:music:
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  13. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Heb je genoeg boerenduiten om gele koalastallen te kopen? De koalas dure ndan nog maar tien uur! Ik heb even geinvesteerd maar dan heb je ook wat xD
     
  14. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik ben net begonnen aan fase 5:inlove:
    Gaat lekker en heerlijk relaxed met de tijden van de stallen
     
  15. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Weet niet hoe het met jullie is, maar akkerland staat nog steeds vol met stallen voor winterverhaal.
    Heb toch regelmatig geoogst met alles erop en eraan. Niet slim om 2 events op hetzelfde akker te laten spelen en zeker niet met verschillende drops.

    We zien wel waar het schip strand. Oud en nieuw zou een makkelijk event zijn :oops:
    Hoop ik maar, helemaal vergeten oud en nieuw voor te bereiden. :cry::wuerg:xD

    Hahahahahahahahaah ben een dag te vroeg, zal van al dat eten wel zijn. xD
    Iniedergeval op tijd. :D;)
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier staan er nu vlinders en kamelen op, omdat die even lang duren en dat vind ik fijn met oogsten. Met water, SV, valentijnsverrassing en eierpunch doen ze er net geen vier uur over en dankzij mijn gloednieuwe Howie (die ik keurig mee heen en weer sleep xD) droppen ze 100% . Op deze manier verwacht ik morgenmiddag klaar te zijn, precies op tijd voor het volgende event :p
     
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier nu beginnen aan fase 5. xD Weer een upgrade gehaald voor mijn mooie item.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  18. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Klaar met dank aan het fokken:inlove:
     
  19. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier ook klaar en ook mede dankzij het fokken van gisteren. Ben weer mooi een stukje opgeschoten met kastelen in het zand ofzo.
     
  20. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Moet nog 7 di en dan is het klaar, ga nog even de laatste cadeau's binnenhalen:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.