Praatgroep Winterverhaal

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 2 December 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Hier de mogelijkheid de taktiek voor deze vier weekquesten te bespreken.
     
    jolanda13 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

  3. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Goede middag,

    Ron sterkte.....ziek en dan nog hier werken is geen kado......

    Miekje dank voor je werk, maar Ron schrijft stallen voor di's op hoofdakker en open plek en bij jou dus op de farmsite is het : ww en open plek.....(tenzij ik niet meer begrijpend kan lezen.)

    Welke is het juist aub.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ron schrijft nu ook WW en open plek

    https://board-nl.farmerama.com/inde...erhaal-i-3-8-december-2019.34745/#post-692062
     
    riekje111 en jolanda13 vinden dit leuk.
  5. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    riekje111 en jolanda13 vinden dit leuk.
  6. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik wacht nog effe de FAQ af, maar de kans is groot dat dit event oversla. Ik ga al gillen bij het aantal event items die per
    week moeten geleverd worden namelijk.:eek::(

    BTW. sterkte Ron.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Ik hoop alleen dat het de moeite waard is om me farm te hebben omgebouwd.
    En anders gaat het naar me voorraad.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik weet dat er 1 item uiteindelijk 30% mer ep gaat geven op sieritems voor 3 uur dat ik las
    Maar ja blijft altijd een beslissing die je zelf neemt
     
    jolanda13 en Rumboontje vinden dit leuk.
  9. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Oh die vind ik wel leuk.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Uit de Engelse FAQ heb ik opgemaakt dat de hoofdprijs van de questenreeks het Ice Skating item is. Volledig ge-upgrade geeft het iedere 22 uur 17800 EP/TEP, 6 kisten met winterse traktaties en drie uur lang 40% extra (T)EP op sieritems. Tijdens het event geeft het item kisten met boerderijbenodigdheden V, en dat worden er meer naarmate je het item verder hebt ge-upgrade.


    [​IMG]
    Zelf vind ik het item de moeite zeker waard, en het is nog eens een ontzettend leuk item ook :inlove:
     
    boermars, jolanda13, ienemienie en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Dat is zeker een leuk item.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    o_Ok ik ga voor dat geupgrade item .
    Ron Beterschap....
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Weet niet wat het gaat worden en of ik mee doe. Maar de 2 velden maar ff volgezet met stallen die ik nodig heb. Bos volgezet met vissen had ontzetten veel visvoer op de plank staan. Doe ik alsnog niet mee is het er ook zo weer af.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nah, lekker dan. Ik bleek maar twee ladderfabrieken te hebben, en doordat ik de afgelopen tijd als een gek werkplaatsen heb zitten maken waren mijn planken schoon op. Met heel veel moeite heb ik genoeg gereedschapskistjes uit de quests weten te sprokkelen om er een derde ladder bij te maken, dus dat wordt waarschijnlijk een bezoekje aan de markt en supervoer inzetten voor de tijdquest :cry:xD
     
    BoerAnnelies, jolanda13 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  15. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning


    met een beetje slim spelen kan je wat fases overslaan, even kijken waar de upgrades zitten. Is best te doen. 0ok enkele tijdsquests ;)
    En als je tijd en energie hebt kan je de rest invullen.
     
    jolanda13 en kakelot69 vinden dit leuk.
  16. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hallo all
    Moet je al die producten maken met een tijds quest ????
    Is me niet helemaal duidelijk
    Gr Tineke
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nee, het gaat om en om. Dus eerst een fase waarin je bepaalde produkten gewoon uit de schuur levert, en dan een fase met tijdquests voor die produkten. De aantallen voor de tijdquests zijn ook helemaal niet exorbitant hoog.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dat gaat hem in dit geval niet worden, want de upgrade zit in fase 7-diamant en laat de laatste fase nou net die ene zijn waar ze 55 ladders vragen. Gelukkig had ik net tien miljoen BD gekregen uit een kistje dus die heb ik zojuist even nuttig besteed aan laddersxD

    Voor de andere produkten heb ik genoeg werkstallen, dus die gaan geen problemen opleveren. En de tijdopdrachten voor de ladders gaan ook wel lukken, met SV.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    We moeten keramiek inleveren bij een tijdquest. Dus ik heb 3 werkplaatsen van de anaconda gemaakt, maar die kan ik natuurlijk niet neerzetten (kwam ik later achter..). Maar welke werkplaats moet ik dan hebben hiervoor?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Kan je die hier winnen :inlove: met dit 4 weken event. Gauw even goed lezen wat schaap moet doen.
     
    jolanda13 en Sanham vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.