Praatgroep - Wintertijdfestijn

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 8 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Potverdorie Thuva, wat een rotbericht. Heel veel sterkte gewenst vanuit Zutphen.

2. Dorette58

Dorette58 Forummeester

Hèhè, eindelijk tijd om met dit event aan de slag te gaan.... in unity;)
    Wel een vraag: in het pakket dat ik gisteren geclaimd heb, zaten 10 spellen. Maar die zie ik niet terug. (staan er 5: 1 bij aanvang event gekregen, en 4 bij eerdere claim).

Weet iemand hoe dat komt?

3. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Zijn geen 10 spellen , maar 10 wildcards het event gewas dat je moet plaatsen.

Dorette58 vindt dit leuk.
  4. Dorette58

Dorette58 Forummeester

Ah, heb ik even door elkaar gehaald, bedankt!

5. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Heel veel sterkte! Ik weet helaas uit ervaring in welke malle molen / sneltrein je nu zit. Verder is nu even niets anders belangrijk, zeker geen spelletje, maar het kan soms ook wel een mooie afleiding zijn.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  6. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

Heel veel sterkte en beterschap gewenst thuva1

7. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

thuva1 veel beterschap en hoop dat behandelplan goed gaat werken.

Hier de wolkenrij en sieritems binnen , ga nu op me gemakje verder voor extra sieritems en
    wat kistjes en raadselboompjes.

8. anniemax58

anniemax58 Gevorderde

ze reageren niet eens op je mening want je moet ze de hemel in prijzen

9. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Welke mening en wie zou er op moeten reageren? Ik lees alleen wat losse flodders, niet onderbouwde meestal negatieve uitspraken of geschreven woorden van jou. Voor mijzelf zijn dat geen meningen, maar gedachtes. Dat mag, natuurlijk mag je dat hier schrijven.

Tis alleen wel zo, op voorgaande uitspraken of vragen waar men je wilde helpen, kwam je er zelf nooit op terug. Dus misschien is dat de reden dat men geen reactie meer op je schrijven geeft.

kakelot69 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  10. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

psssst... dit is de praatgroep over het Winterfestijn... zullen we het daar weer over gaan hebben? Ik ga zo eens wat kaartjes schudden hier!

janniekwak en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Pppssstttt ...Hofjes kaartjes zijn al op en Hofje kreeg een Gekko xD

Kaartjes schudden mag ...als je ze maar niet gaat uitdelen :wuerg:xD

Katinka1700 en janniekwak vinden dit leuk.
  12. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

een gekko dat is een mooi resultaat, ik hoop op een tweede, dus ben aan het duimen

13. Lieve

Lieve Halfgod

Hier ook super blij met Gekko
    O en iedereen is een beetje aan het eind van zijn verdraagzaamheid, en we moeten allemaal eens kunnen ventileren sommige mensen hebben enkel de muren of een forum
    Dus til er allemaal niet zo zwaar aan
    Hou jullie gezond en Thuva sterkte en veel beterschap

Katinka1700 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  14. kakelot69

Nog negen potjes (zes keer oogsten), dan is bij mij de rij ook binnen. Dat zal dus wel morgenavond worden. Daarna ga ik nog vrolijk door om de triviawinkel leeg te kopen en nog wat kistjes en stekjes en zo te scoren, en dan koop ik ook wat extra items dus als iemand straks omhoog zit moet ie even gillen.

15. Boerinneke100

Boerinneke100 Gevorderde

FF over die 4 spelletjes die we konden claimen. Ik heb ze een paar seconden op mijn scherm gehad en zelfs volgens mij even op claim geklikt, maar door al die spe(e)lproblemen heb ik er niets meer van terug gezien!!! Jammer .......

16. wendy.knijn

wendy.knijn Forumleerling

Ik kan ze ook niet meer vinden : die 4 geclaimde spelletjes. denk ga hier kijken of iemand hetzelfde probleem heb of dat ik het verkeerd heb gezien. ben niet de enige :D
    Groetjes Wendy

En mijn beeld is heel klein :(

17. Nathalie6

Nathalie6 Forumleerling

Goedemorgen,
    Vraagje van een beginner: kan je op de wolkenrij ook andere sieritems plaatsen of enkel deze te zinnen met dit spel?
    Nathalie6

18. kakelot69

Deze wolkenrij is er eentje met verplichte items, en dat zijn inderdaad de items die je in dit event koopt met stermuntjes.

Mocht je het niet gaan redden om alle items te kopen koop dan in ieder geval de wolkenrij, want binnenkort is er weer cadeau-event en er zijn gerust spelers (waaronder ik zei de gek) die items dubbel kopen en je kunnen helpen.

Maris2020 en Dorette58 vinden dit leuk.
  19. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Gisteren geluk gehad met een bonus, daar gebruik van gemaakt gezien ik op mijn werkdagen niet kan spelen. Ik heb nu de staak en het sieritem de noordpool binnen. Nog 1 keer spelen en dan heb ik het sieritem goudvis op het ijs ook binnen. Dan doorgaan voor die andere 3. Kijken wat haalbaar is gezien ik weer mag gaan werken (di en woe). Mocht iemand heel snel zijn en te veel aan sieritems kunnen binnen halen dan hou ik mij aanbevolen ;).

-freedom5555- vindt dit leuk.
  20. kakelot69

Hier is de rij geactiveerd. Ik speel gewoon door want nog lang niet alle prijzen binnen, dus als iemand nog een item nodig heeft geeft ie maar een gil. Graag uiterlijk volgende week maandag, want dinsdags werk ik de hele dag en kan ik het forum niet bijhouden.

Maris2020, Dorette58 en Aliyee94 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.