Praatgroep - Wintertijdfestijn

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 8 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cverhagen

    cverhagen Gelegenheidsauteur

    Ik weet niet of dat hier kan .Ik heb van morgen een winterkaart gemaakt en die is totaal verdwenen, alles er aan gedaan niets helpt . gr Corrie
     
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Op het forum kan niemand iets voor je nakijken. Daarvoor moet je echt een ticket naar support sturen
     
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik stop niet hoor. Op dit moment ben ik wel heel weinig aanwezig vanwege mijn gezondheid. Even geen energie en puf om bezig te zijn op mijn farm. Als ik een goede dag heb, dan doe ik weer wat meer op de boerderij. Ik vind het juist heel gezellig en met de farmers, events en de vaste quests. Met de tijd die ik beschikbaar heb, kijk ik wat ik ga doen. Hopelijk gaat het gauw weer wat beter en doe ik weer lekker mee op de boerderij. Eerst mijn zoon even laten kijken wat ik moet doen voor dat nieuwe gebeuren van Unity enz. Anders is het in het nieuwe jaar wel over met spelen. Ik zou kijken Ria wat je wel leuk vindt en ga daar mee aan de slag, dan komt de rest vanzelf weer terug. Succes hoor!
     
    janniekwak en kakelot69 vinden dit leuk.
  4. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    help..ik heb perongeluk op een spel geklikt in plaats van de winkel......hoe kom ik dan nog in de winkel?

    schaapje beterschap
     
  5. Lieve

    Lieve Halfgod

    Kun je er niet uit met terug knop (pijltje bovenaan)
     
  6. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik kan nog een ijskoude vakanties of seizoenstraktaties extra nemen. Wie een van deze 2 nog nodig heeft, kan mij een privéberichtje sturen.
     
  7. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    yes....tis nog gelukt......:D....wolkenrij compleet en triviamunten nog in kunnen leveren...pfffff....:wuerg:
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  8. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Hier niet alles meer binnen de tijd weg kunnen spelen. Wel de bonenstaakrij gehaald en 3 sieritems. Ik moet nog de ijskoude vakantie en de seizoenstraktaties. Nu maar kijken bij het volgende ruilevent of ik hier dan aan kan komen.
     
  9. ansimon

    ansimon Doorzetter

    Heel fijn voor je! Ik was te laat voor de laatste trivia beloningen, helaas. Ik was vijf voor twee thuis.
     
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb de seizoenstraktaties dubbel. Doe me maar even een duifje tegen dat het ruilevent begint.
     
  11. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Helaas buuf, ik heb hetzelfde sieritem extra genomen als kakelot. Anders had je je wolk compleet gehad. :oops:
    Nu hopen dat ik ook nog iemand blij kan maken met seizoenstraktaties.
     
  12. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Stuur maar duifje , ijskoude vakantie heb ik ook nog wel.
     
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Als iemand nog een zoete verleiding nodig heeft doe me dan even een duifje. Ik heb er drie gekocht omdat ik ze zo leuk vond voor een kerstlandje xD , dus ik kan er gerust eentje missen.
     
  14. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Dankjewel alvast. Ik heb het genoteerd en stuur je een bericht als er bekend wordt wanneer het volgende ruilevent begint.

    Je zal er vast wel iemand blij mee kunnen maken.

    Ik stuur jou ook een berichtje als bekend wordt gemaakt wanneer het volgende ruilevent is.
     
    venus261256 vindt dit leuk.
  15. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Ben ik toch kats vergeten mijn munten in te leveren voor de items op de staak:cry:. Nu heb ik een lege staak en geen 1 siertitem, dulligheid ten top!!
     
  16. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Stuur maar even een duifje heb er wel een paar voor je.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.