Praatgroep - Wintertijdfestijn

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 8 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    hier event klaar en al dagen alleen maar met unity en bevalt me best goe heb weinig problemen moet ik zeggen.
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  2. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Mijn kaartje is ook gejat :eek:... in flash nog wel o_O... Na 5 x een pop- uo gekregen te hebben Something went wrong ...Ja dat zag ik :music: ... Het kaartje werd gejat na f5 :eek:
    Nah dan maar een brief schrijven ... zo erg om die mensen daar dan weer mee lastig te vallen :wuerg:... Maar ja ..Hofje moet nog 6 spelletjes, kwou het toch graag afmaken :oops:
     
    -mikmak- en vinc05 vinden dit leuk.
  3. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier het event afgerond dank zij de 100% extra oogstbonus:)
     
    _Jeanie_, BoerAnnelies en kakelot69 vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Kaartje is terug gebracht door de eerlijke vinder :) ... Nu proberen of het spelletje lukt ..
     
    -mikmak-, _Jeanie_, janniekwak en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. riamariska

    riamariska Junior expert

    Even een vraag ik speel dit spel inmiddels 10 jaar begonnen via mijn dochter nadat ik 4 maanden in het ziekenhuis had gelegen en nog een lang herstel nodig had. Ik heb echter besloten om met ingang van het nieuwe jaar te stoppen omdat ik de nieuwe variant niets vind zijn er nog meer mensen die overwegen te stoppen en ja ik vind het enerzijds zonde want ik heb veel al voor elkaar eigenlijk heb ik alles wat je kunt krijgen voor elkaar maar ja soms moet je tot zo'n besluit komen ik wens ieder nog veel plezier met het spel.
    Groetjes Ria van de Pol
     
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Geen haar op mijn hoofd die erover denkt om te stoppen, sorry Ria.

    Ik ben wel gestopt met het event. Ik heb nu 70 stermuntjes over, die ik eerst in de aanbieding heb gegooid bij een zeer gewaardeerde buuf van mij die niet zo vaak kan spelen want werk en een druk gezin en zo. Wat ik daarna nog over heb mogen jullie om vechten xD
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  7. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Wolkenrij binnen gehaald . Nog ff door voor de trivia muntjes.
     
  8. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    Wolkje met alle items in the pocket....lekkerrr hoorrrr
     
  9. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    Beste Ria..ook ik ben na een zware periode van ziekzijn en 3 jaar revalideren door mijn zoon 10 jaar geleden bij de farm gekomen. Het was toen een welkom lichtpuntje omdat ik niks meer kon...toen ik een beetje dor dit spel weer op de rails kwam...stierf plotseling mijn oudtste zoon......was weer zeer heftig...maar dankzij de farm...de buurtjes...de medespelers...eigelijk iedereen..zal ik wel blijven spelen want iedereen is er gewoon voor je....heel veel liefs van mij....:inlove:..je moet echt de instelling hebben van het is een spel en afleiding
     
    Laatste bewerkt: 18 December 2020
    janniekwak vindt dit leuk.
  10. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Ik heb de wolkenrij en een aantal welkome triviamuntjes cadeautjes opgehaald.
    Heb nu dus nog 40 stermunten.
    Kan ik hier iemand blij mee maken door dar een item voor de wolkenrij te "kopen"
    Stuur nij dan maar even een mail.
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  11. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik moet nog ijskoude vakantie en zoete verleiding.....:oops:...weet nog niet hoever ik komen ga
     
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb er nog 55 over, dus ook ik kan nog een paar items kopen voor medespelers die niet alles gaan halen.
     
    BoerAnnelies en hendrika73 vinden dit leuk.
  13. katbla

    katbla Forum freak

    ik kan ook nog 1 of 2 items kopen voor spelers die niet alles kunnen halen. Als ik kan helpen stuur me maar een duifje ....
     
  14. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Wolkenrij met alle items hier gehaald...8)...
     
    venus261256 en -mikmak- vinden dit leuk.
  15. Tonnie-Hovenier

    Tonnie-Hovenier Junior expert

    heb de laaste 2 dagen veel last met de standalone client v erg maar echt erg langzaam en heb nog 15 kaartjes over en als ik die wil spelen en klik op de triviant? dan krijg ik weer de bekende zonnebloemetje rond draaien en loopt ie weer vast wordt er gek van ...heb nu bespoten om te stoppen met dit Event ben er helemaal klaar mee hoop dat we in 2021 weerbeter kunnen boeren op ons boerderie iedereen nog een hele fijne zaterdag-avond Mvg Tonnie
     
  16. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Er waren problemen vandaag, die nu opgelost zouden moeten zijn. Probeer eens of opnieuw inloggen nu misschien wel helpt?
     
    Laatste bewerkt: 19 December 2020
  17. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Hier ook al een poosje het event klaar en ook nog munten over. Kan items aanschaffen voor mensen bij wie het niet gaat lukken. Stuur maar een duifje!
     
  18. Aliyee94

    Aliyee94 Gevorderde

    Hier ook juist de wolkenrij met alle sieritems binnengehaald :)
     
  19. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier nog niet klaar...heb net piccollo gezet en hoop ook op de tg boom.......:p
     
  20. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik weet niet hoever je inmiddels bent. Hier is de staak vol en geactiveerd. Ik heb het zelfs voor elkaar gekregen om het sieritem ijskoude vakantie dubbel te nemen. Dus voor wie hem nodig heeft, doe mij maar een duifje en dan kan hij jou kant op komen tijdens het volgende ruilevent.
    Wel zelf onthouden, want ik vergeet zulke dingen ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.