Praatgroep - Wintertijd in het Hulsthuisje

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 6 December 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ja ja ik heb de poedelmot binnengehaald. :music: Die had ik nog niet. Nu 6 klaar en ga nu aan nr 7 beginnen voor de boom. Die heb ik ook nog niet.

    Hulsthuisje wordt al erg leuk met aankleding. :music:
     
    nenek43, janniekwak en -matthias1952- vinden dit leuk.
  3. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Jippie, hier ook de poedelmot gehaald. Een paar dagen geleden de ocelot uit het seizoen. Ik ben weer helemaal bij met de dieren. :music:
     
    LucieSchreurs, GerwinenElise en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier zojuist de komkommerboom gehaald. :music: Die had ik ook nog niet.

    Kreeg vanmorgen uit de molen 24 uur 100% dan gaat het opeens heel erg snel.
    Nu op naar nr 8. Weet alleen niet wat daar voor leuks in zit. Zo even kijken. :)
     
    GerwinenElise en kakelot69 vinden dit leuk.
  5. GerwinenElise

    GerwinenElise Actieve auteur

    Ik ga na morgen helaas stoppen met dit event:oops:, ik krijg nooit zoveel chocoladekoekjes. Dus maar besloten de poedelmot te behalen en daarna stoppen! Op naar het volgende eventxD
     
    schaapje52, kakelot69 en janniekwak vinden dit leuk.
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ben aangekomen bij het laatste onderdeel nr 9. Nog 160 drops te gaan. :)

    Daar kan je ook nog een Stekelvarken winnen. :music: Dan heb ik een Poedelmot en Komkommerboom en Stekelvarken gehaald. :D
     
    nenek43, -matthias1952- en janniekwak vinden dit leuk.
  7. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Volgens mij heeft buuf @schaapje52 de ski's ondergebonden en een zwarte piste gevonden. Gisteren kon ik haar nog bijhouden, maar nu sta ik nog vast bij nr. 8 en is zij al bijna klaar. :oops:
    Ik probeer het wel op mijn gemakje langs de blauwe piste. o_Ok daarlangs kom ik er wel. :music:
     
    janniekwak en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb de mooie gondel :D en die gaf extra gas met 100% uit de molen. :music: Was net een super zweefmolen. xD
     
    Sanham vindt dit leuk.
  9. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Heb hier nog 100 chocolade koekjes nodig om 10 S'mores te maken en dan qeust afgerond.
    Hoop ik niet dat schaapje te hard gaat in die zweefmolen want dan ga ik alleen maar sterretjes zien.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  10. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Hier gaat het gewas wel lekker, maar de drops blijven achter. o_Ok een beetje mijn eigen schuld. Had in het begin te veel stallen laten staan
     
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nou sterretjes zijn wel goed hoor voor de Edelweiss Vallei.xD
     
    venus261256 vindt dit leuk.
  12. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Weet het Schaapje , maar heb hem al vrij gespeeld en nog 26000 sterrren over :oops:;)8).
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik zit nu op 762 sterretjes, dus heb nog wel wat nodig. Ach ik kom er vanzelf wel een keertje. :music: Toen de Edelweiss Vallei begon had in 696 sterren, dus gaat best wel snel. Eerst dit event maar lekker verder spelen en leuke stallen/bomen halen.
     
    venus261256 vindt dit leuk.
  14. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Dankzij de krokusveredeling en supermest de dropjes binnen en dankzij Jack de gewassen... ging wel lekker:p
     
    schaapje52 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  15. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Veredeling:D Was ik doe dus helemaal vergeten, eens kijken wat ik daar ook al weer heb
     
    schaapje52 en Borkie vinden dit leuk.
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb alleen de anjers volledig veredeld en die heb ik vandaag één keer ingezet op grote velden, omdat ik er klaar mee was xD
    Voor de rest heb ik de dropjes bij elkaar gekregen door één keer per dag amarant te oogsten.
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  17. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Heb SM-liefde, Vroegrijp en Combinatie mestliefde aan staan van de krokus. Met een stol en een witte onschuld in de gouden slotjes is de krokus direct klaar als je ze alleen maar supermest geeft ;). Doe ik alleen op grote velden, dus heeft me uiteindelijk ongeveer 130 SM extra gekost om de ontbrekende dropjes te verzamelen:music:
     
    LucieSchreurs en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ben er bijna. :music: Nu 15 smore in de schuur en moet er 16. Dus nog 10 drops te gaan.

    Jippie ik ben er bijna. :) Dan weer een event uitgespeeld. :D
     
  19. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Goede tips hier allemaal. als ik er aan denk:oops: probeer ik het ook te gebruiken om daarna sneller gewas te kunnen maken in de enorme hoeveelheden die gevraagd worden bij sommige queests:D
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Goedemorgen all,

    Ik heb het event uitgespeeld. :music: Was erg leuk en hele mooie prijzen binnen gehaald. :D

    Iedereen nog succes die nog niet klaar is en alle anderen gefeliciteerd. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.