Praatgroep - Winterse stalverhalen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 15 November 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik ben er onderhand wel klaar mee. Je wordt blij gemaakt met een dooie mus. Al maanden is het spel onstabiel en ze doen er niets aan. Okay laatst er een een bericht geweest vanuit BP. Daar was ik blij mee. Maar het lost de problemen niet op. Het spel is steeds minder speelbaar en maakt het er niet leuker op
    Ik had gezegd dat ik er geen geld meer in zou steken. Dit had ik wel gedaan omdat ik vertrouwen in BP had. Maar dat is nu wel afgenomen. Ik vind dat BP zijn spelers in de steek laat.
     
    Laatste bewerkt: 16 November 2023
    -Elly1955- en wima3102 vinden dit leuk.
  2. coolemoemie

    coolemoemie Gelegenheidsauteur

    ik ben er ook nog niet op geraakt, vlieg er steeds uit! triest
     
  3. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Het spel zou weer werken. Houd er wel alleen rekening mee, dat ik niet via Cliënt speel.

    S6.
     
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik begin altijd later en ik heb nooit last.

    Misschien moest ik daar eens mjin motto van gaan maken. Echt dit is al jaren zo en iedereen blijft maar zeuren.

    Oh en dan krijgen we een joekel van een compensatiepakket en dan zijn er nog mensen Boos omdat ze nu een uurtje minder lang kunnen genieten van die +1?
    Volwassen mensen dus? Ik weet niet wat ik lees, wat een kinderachtigheid.
     
    Laatste bewerkt: 16 November 2023
    kian2003, kroon, SophiaDankbaar en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Volgens mij gaat het al een aantal weken redelijk goed bij de start van events :p , er zitten wel wat bugs in het spel vooral bij de edelweiss vallei, en wat de oorzaak van de problemen van vanmiddag waren moeten we maar gissen, serverproblemen, toch weer een ddos aanval of een overactief beveiligingsprogramma ivm met de top 3000 (waar toch niemand zijn inventaris aan wil wagen :wuerg:xD ) we zullen het waarschijnlijk nooit te weten komen 8)xD
     
    Laatste bewerkt: 16 November 2023
    Tyrany vindt dit leuk.
  6. dulcepontes

    dulcepontes Actieve auteur

    iemand een idee tot wanneer ik de compensatie op kan halen? ben later gestart en om het nu net voor de nacht op te halen is zonde.
    hopelijk dus morgen vroeg nog geldig?
     
  7. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

  8. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    Tot het einde van het najaarsfestival en dat is inmiddels 22 november om 23:59 uur. Zie ook hier: https://board-nl.farmerama.com/threads/spel-doet-een-middagdutje.42483/#post-922877

    Komt namelijk ook nog een extra kleine compensatie aan door de problemen vanmiddag.

    Ik zelf wacht ook nog even met het ophalen van de compensatie ivm de oogstbonus omdat het mij nu niet uitkomt.
     
  9. kian2003

    kian2003 Gelegenheidsauteur

    Precies dit dus. Mensen doen alsof bigpoint dit voor hun lol doet, dat we hierdoor meer zouden betalen omdat onze bonussen verlopen. Spel heeft er amper 2 uur uitgelegen voor zover ik zag. Was zelf op werk en heb dus helemaal niks meegekregen van de storing, maar wel een lekker compensatiepakket mogen innen, mij hoor je niet klagen:music:
     
    -matthias1952- en Borkie vinden dit leuk.
  10. boerwimmels

    boerwimmels Forum prof

    Gewoon de handen uit de mouwen, mensen!
    Zojuist het event afgerond.

    Groetn uut Overiessel.
     
    farmermikkie en Tyrany vinden dit leuk.
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Goed bezig!

    Ik heb ze nu allemaal op zeven dus hier komt het vast ook allemaal goed xD
     
  12. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Hier gaat het niet zo snel, ook niet heel veel tijd om te oogsten/zaaien. Ik heb er 2 op 3, 1 op 4 en 1 op 5. De wolkenrij zal ik wel halen.
    De rest zie ik wel...
     
  13. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    nog de eerste op 12 brengen, dan is deze ook klaar. de wolkenrij staat al aan.
     
  14. daveek1980

    daveek1980 Gevorderde

    Nou, iets gaat geloof ik niet goed.

    Bij de kreeftlevel wordt gevraagd naar 300 yams, 300 cactus en 375 wijndruiven.

    Ik heb bijna het dubbele moeten leveren om te levelen.

    Wat doe ik fout?

    Wat betekent optie 1, 2, en 3?? Ik word niet wijzer van de faq.
     
  15. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    je moet het balkje vol maken . Bij de eerste 2 gaat dat per 2 stapjes en bij de 3e per 3 en is hij dus sneller vol. Je kan dus het beste alleen de laatste leveren en dat moet dan 4 x
     
    daveek1980 vindt dit leuk.
  16. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    Event af :)
     
    vinc051 vindt dit leuk.
  17. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Helaas kan ik de staak niet halen. Ik heb niet genoeg boomvruchten en ga er geen vermogen voor betalen om die wel te halen. Buiten dat is het jagen op mijn markt om er aan te komen.
    Daardoor sta ik nu op 11 - 11 - 8 - 7
    Ik kon met de 2 linker verder spelen omdat 8 elke keer bleef staan.

    Jammer hoor.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.