Praatgroep Winterjacht

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 10 December 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik had er ook moeite mee. Een beetje aan de linkerkant en dan aan de onderkant van de slinger, daar lukte het mij.
    Maar ik klikte bij die slinger altijd een paar keer, tot hij meewerkte.
     
    Sanham vindt dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nee.

    Het lukte me een keer toen ik in het midden van de slinger klikte, maar toen ik dat ik een volgend spelletje weer probeerde bleek dat ik dit keer juist aan de rechterkant moest wezen xD

    Vervelend ding die slinger, ik vind er weinig feestelijks aan xD
     
    Sanham vindt dit leuk.
  3. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Nou, dan weet ik in ieder geval dat het niet aan mij ligt.
    Dan laat ik die slinger maar gewoon hangen, is de bakkerij tenminste nog een beetje gezellig nadat we hem leeggeroofd hebben. xD
    Maar toch even voor een mod: is het mogelijk aan BP te vragen om dit aan te passen, zodat de slinger iets makkelijker te verwijderen is?
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  4. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik klik aan de rechter kant
     
  5. whealy76

    whealy76 Junior expert

    De slinger pakt bij mij ook niet makkelijk. Ik klik aan de rechterkant onderaan de rand en dan paar keer heen en weer. De komeet en de oliespuit moet ik ook vaker aanklikken voor ze weg zijn.
     
  6. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Wel veel 5x per dag! Dat je de tijd niet vergeet, want die gaat zo snel.

    Elke nacht om 3 uur op staan lijkt me afschuwelijk haha. Maar dan kan je het natuurlijk halen doordat je vroeg begint ipv
     
    Dahlia76 vindt dit leuk.
  7. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    De linkerkant helemaal klaar. Ga nog ff rustig door met de rechterkant (115/90). Ik speel het spelletje zoek de 10 verschillen.
    Lekker rustig event zo.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  8. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Bij mij en mijn broertje ook links klaar en nu rustig aan met rechts bezig .
    Leuk event
     
  9. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    ik heb nu pas even tijd en zag dat ik 89 spelletjes moest spelen. Normaal ga ik voor de 135 punten met het 90 seconde spelletje.
    Dan kijk ik eerst even naar de lijst van Mieke...8)
    Maar jeetje 89 keer achter elkaar en met allemaal nieuwe voorwerpen ertussen...:eek:
    Ik heb nu 89 keer zoek de verschillen gedaan, vond het wel best.
    Zit rechts op 82, dus niet slecht dacht ik.:D
     
  10. Roos

    Roos Forum-hertog

    Bij mij gaat het wel, maar ik klik altijd ongeveer op dezelfde plek. Dat is 'niet te dicht in de buurt van die secondenmeter'. Dus ik klik voor die slinger ongeveer linksonder.
     
  11. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier nog 3 x spelen voor de wolkenrij....word nog spannend
     
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier is het nu einde event, want vandaag de hele dag werken. Rechts ben ik nog tot 107 gekomen, best netjes want ik heb de laatste dagen anjers op de WW gehad voor de drops, dus zonder vergrootglazen gespeeld. Ik vond het een leuk event!
     
  13. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Beetje laat, maar als je de muis over het voorwerp beweegt verandert die van een pijl naar een handje. Daar kan je klikken.
    Als je even een seconde rust neemt dan zie je het, en daarna weet je waar je moet klikken.
     
  14. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Zo hier ook klaar :) Links helemaal gedaan en rechts tot 95. Heb 112 vergrootglazen over. Heb deze haast niet gebruikt. Ik heb alleen de 10 voorwerpen zoeken gespeeld en die gaan over het algemeen bijna uit het hoofd:music:
    Super event en voor herhaling vatbaar :inlove:
     
  15. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Ik heb meer dan 115x gespeeld. Echt voor het eerst dat ik zoiets haal bij een event. Ik heb vooral de 10 verschillen gespeeld. Daar haalde ik elke keer de meeste punten mee.

    Succes voor degene die nog een aantal keer moeten!
     
  16. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier de wolkenrij nog gehaald.........:music:
     
    kakelot69 en -Angelgurl- vinden dit leuk.
  17. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    hier links helemaal klaar, rechts tot 109, 67 vergrootglazen over die gebruik ik nooit
     
  18. Roos

    Roos Forum-hertog

    Wilde nog even zeggen...
    Wat een spel, wat een spel..
    Dit is waar ik goed in ben; onthouden. Maar dat wil dus niet zeggen dat het dan meevalt. Er moesten tenslotte wel even 204 spelletjes minimaal gespeld om rechts helemaal uit te spelen.

    Durf het bijna niet te zeggen, maar ik hield, op een paar mislukte spelletjes na (keertje vastlopen, keertje niet gezien dat ik per ongeluk had gestart, keertje in paniek geraakt omdat de thermometer het niet deed als ze thermosfles vragen..), verder altijd wel ruim tijd over. Als ik op m'n gemak speelde hield ik 9 seconde over, meestal een seconde of 14. M'n record staat nu op 22 seconden overhouden na alle 60 voorwerpen gevonden te hebben. Vorige record stond op 17, wat ik al eerder deze week verbroken had naar 19 seconden. En dan heb ik nog het idee dat ik langzaam ben ook, want ik werk met een mousepad en dat is toch een stuk trager dan muis of touchscreen.
    Maarreh.. 204 spelletjes... poepoeh.. hartstikke gek word je ervan. Maar net als in de achtbaan; je gaat tegen beter weten in , toch weer :pxD

    Maar ik vind het dus lastig, want ik ga als een gek over zo'n plaat omdat ik niet goed kan timen. Ga ik iets rustiger, dan dreig ik tijd te kort te komen. Toch maar snel dan dus. Maar ik wil ook graag hardop praten (je wordt voor gek versleten, maar ach..) en dat gaat niet met zo'n tempo. Dus kort ik af. Dan krijg je Tol-fop-blauwe-pizza-lamp-peper-spons-thee-para-mond-choco-eend... En kan ik uitleggen dat ik een fopspeen, aansteker, peperkoek en paraplu zocht en zeker geen chocoladeëend of blauwe pizza.

    Kwam wel roet tekort... even ogen dicht gedaan en wat bijgekocht om de laatste spelletjes te kunnen spelen. Ik weet niet hoe ik het deed.... maar het is dus mogelijk om rechts af te maken. Als je maar snel genoeg bent. Heb er denk ik 206 spelletjes over gedaan. Keertje 21 punten, keertje 22 punten en keertje 120 punten, rest 135.

    Ga ik nu weer even m'n slaapzak opbergen en me wassen en scheren xD
     
    janniekwak, nenek43 en farmermikkie vinden dit leuk.
  19. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    xDxD

    Zo herkenbaar, zelfs de hond keek me verbaasd aan, als ik hardop het spel zat te doen :p
     
    janniekwak en Roos vinden dit leuk.
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Zo ging het hier ook xDxD
     
    janniekwak en Roos vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.