Praatgroep Winterjacht

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 10 December 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Jeetje, wat zijn mensen weer snel:eek: Ben zelf nu bij 60 en dat vond ik al snel:pxD Vind het een heerlijk event:inlove:
     
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier duurt het nog een paar uurtjes voor de wolkenrij binnen is, nog 12 spelletjes.

    Het zoeken gaat best lekker, vooral de keuken en de slaapkamer: daarmee haal ik elke keer de 55+ wel. Het besneeuwde eiland baart me meer zorgen, die speel ik voor de zekerheid nog maar in de 'normale' modus zodat ik in ieder geval 70 punten haal xD Maar dat eiland heeft me nooit gelegen, ook niet toen er nog geen sneeuw lag.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  3. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hallo all
    Hier gaat ook lekker links klaar ;)en rechts op nummer 109 .
    Duurt nog wel even s6 all
    Gr Tineke
     
  4. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Dacht dat ik snel ging maar ben links nu op 100.
    Heb er nog wel 18 staan maar die komen nog wel.
     
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    106 keer gespeeld en rechts op 150
    Morgen rust dagje op de farm
     
  6. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik heb nu voor 1 keer lang gewas gezet. (was privé even met andere dingen bezig) dit is een superleuk event. ook heel erg fijn dat er extra zoekitems zij bijgekomen. het werd wel en beetje saai, die oude plaatjes. maar, zo vind ik het heel leuk. enkele, niet te veel) nieuwe dingen, zo blijft de uitdaging. dank je wel voor wie dit alweer bedacht heeft.
    ik blijf dit spel heel graag spelen.
     
    Laatste bewerkt: 14 December 2019
  7. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Met zoek de tien verschillen haal ik altijd minimaal 85 punten, meestal 95 en heul soms 105. Dat levert dus meer op dan het spel wat jij doet? Welke doe jij?
    En dat eiland is idd verschrikkelijk
     
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik doe de negentig seconden. En als je dan flink wat voorwerpen weet te vinden (liefst meer dan 55) in die tijd kan dat zo 120 of 130 punten opleveren. Aan de andere kant kan het ook wezen dat het spelletje maar 25 punten oplevert, als je het plaatje niet goed kent. Bij die plaatjes speel ik dus de tien voorwerpen, dan heb ik in ieder geval 70 punten.

    De rij is hier trouwens sinds gisteravond geactiveerd, nu maar kijken hoe ver ik nog kom.
     
    Reggaefeeks vindt dit leuk.
  9. Lieve

    Lieve Halfgod

    Mieke heb jij al 24770 punten gehaald met 106 spelletjes? daar zou ik toch graag het geheim van weten want dat is boven 200 punten per keer
     
  10. Boerinneke.01

    Boerinneke.01 Junior expert

    Ik denk dat Mieke een foutje heeft gemaakt. Je kan namelijk maximaal 135 punten per spel verdienen. (Bij het 90 seconden spel.)
     
  11. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik heb 204 gereedschapskisten bij elkaar, dankzij een paar oogstbonussen vanochtend (had wat partydraaien opgespaard).
    Vanavond op m'n gemakkie de laatste 49 keer zoekplaten doen en dan zit het erop.

    Edit: het is uiteindelijk 205 keer spelen geworden, de muis weigerde dienst
    een spel.
    Maar het zit erop, nu nog even verder gebruik maken van de lopende oogstbonussen.
     
    Laatste bewerkt: 15 December 2019
    Reggaefeeks vindt dit leuk.
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    rechts ben ik bij nummer 150
    Ik speel 133 gemiddeld
    En hoe ik het doe weet ik niet
    moet de nieuwste nog aan beginnen
     
  13. Lieve

    Lieve Halfgod

    dat is ook een gemiddelde van 134 per keer Proficiat!
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  14. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    De wolk is binnen:D Links sta ik nu op 95 en rechts op 85. Met nog ruim 2 dagen te gaan, ga ik nog wel even verder :p
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  15. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    De wolk is hier binnen, maar ik ga nog even verder. Leuk dat er elke keer verschillende zoekplaten zijn!

    o_Ogsten jullie allemaal op tijd dat je even een wekker ervoor zet? Want je moet best actief zijn wil je een event halen vind ik. Geen kritiek trouwens, want dat is juist het leuke van een spel dat je er iets voor moet doen.
     
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik zet geen wekker, maar ik oogst wel redelijk strak. Met mest oogst ik vijf keer per dag op vrije dagen, op werkdagen is dat vier keer per dag. Op die manier had ik zaterdagavond de rij al binnen, en aangezien het event tot woensdagmiddag duurt lijkt me dat de rij ook voor minder fanatieke oogsters heel goed haalbaar is. Als je echt alles binnen wilt slepen (ook van de rechterkant) wordt het wel een ander verhaal natuurlijk.
     
  17. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    hier de wolkenrij inmiddels ook binnen. Ik houd erg van deze zoekspelletjes
     
  18. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zo laatste plaat en woordjes zijn ook toegevoegd
     
  19. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Zet hier ook geen wekker, maar sta standaard elke nacht om 3 uur op:music:
    Ben verder ook redelijk strak met oogsten en oogst meestal 4 keer per dag. Zaai wel dag en nacht eventgewassen en op de andere velden lange gewassen voor de drops. Echter na het avondeten ben ik zelden nog op de computer te vinden en dan oogst ik dus ook niet, ook niet als er een event is.
     
  20. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ben ik de enige die in het nieuwe plaatje problemen heeft met het aanklikken van de feestelijke slinger? Ik werk er nu maar omheen, maar zelfs net toen het het laatste onderwerp was dat ik moest aanklikken, met nog enkele seconden over op de klok, lukte het niet. Ik heb op verschillende plekken op de slinger geklikt. Iemand die een oplossing weet, of waar ik precies moet klikken?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.