Praatgroep - Winkeltycoon

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 27 September 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rolduc16

rolduc16 Gelegenheidsauteur

als ik de verhalen hierboven lees, zal ik het dus niet gaan redden. Heb nu 1650 rozen en 289 DI. Die rozen zal wel lukken. kwestie van op tijd nieuwe oogsten en planten. de DI heb ik niet zelf in de hand.
    Valt me op dat ik de laatste tijd geen enkel event meer helemaal haal.

2. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

nou met hoe de drops er nu uitkomen heb ik er een hard hoofd in dat ik alles haal.:oops:
    Nou ja, er uit slepen wat er in zit.
    Succes idereen.

we buffelen door in elk geval dankzij de zij balken wel 80 bananen en dus weer een deel vrij van eiland.:inlove:

3. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Dat geld niet alleen voor jou , alhoewel het event hiervoor wel te doen was.
    Daar heb ik hem op mijn schaduw met halve akkers(geen knechten dus) en een dag te laat begonnen wel gehaald.

Dit event is een heel ander verhaal , per dag 450 drops . dus van 14:00 tot 14:00 zonder de oogst die je om 14:00 de eerste keer afhaalt.
    Ik heb er nu 521 daar moeten er 253 af van de eerste oogst dus zeg maar 300. Dan heb ik tot 14:00 nog 140 drops te verzamelen:wuerg:

4. HappyChiefCook1

HappyChiefCook1 Levende forumlegende

ik zit nu bijna op de helft van de balk, maar nu zal het wel heeel moeilijk gaan worden om het te halen

daisy17858, Daxter1966, rikmark en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Ik denk niet dat ik dit event ga halen. Dat is dan voor het eerst sinds lange tijd, Vind ik op zich niet zo heel erg. Wat ik wel jammer vind is, dat dit bij voorbaat een kansloze missie is. Geen spanning van haal ik het net wel, of net niet? Tenzij je natuurlijk heel veel supermest, mandjes, veredelingen en weet ik veel welke hulpmiddelen nog meer gaat gebruiken. Zelfs dan is het nog spannend of je het wel of niet haalt, Misschien is dat wel de bedoeling van BP: brengt toch weer geld in het laatje en de schoorsteen daar moet toch ook blijven roken.:sleepy::)

6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Op hoeveel drops zit je nu dan? Ik heb gisteren de eerste 3 rondes met supermest gedaan, en verder ook niets bijzonders. Dat is wel een ronde meer dan ik normaal doe, maar ik was de eerste ronde de suzimest vergeten, en had dus niet genoeg om vanmorgen met allemaal kwartveldjes te beginnen. De 440 binnen 24 uur ga ik redden.

eevee60, daisy17858, LadyFamerieke en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. thea1963

thea1963 Forum freak

Na het oogsten van 3 velden kwartakkers anjers nu 471 di's. gisteren 100 SM gebruikt.

Vanavond maar weer anjers erop en kijken hoe ver we komen met dit event.

eevee60, daisy17858 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  8. -Coco1968-

Anjers vind ik net een beetje te lang. Ik oogst liever een keer vaker nu we zoveel drops nodig hebben. Maar je hebt binnen de 24 uur dus in ieder geval de 440 binnen.

eevee60, daisy17858 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  9. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ik heb nu 383 di....dat gaat em dus niet worden..:sleepy:

rikmark, schaapje52, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Ik ga echt goed uitrekenen als ik lang weg ben welk gewas daar bij past . In het weekend heb ik wel genoeg tijd en dan de eventgewassen maar binnenhalen . En ik ga alchemistenproducten gebruiken om tijd te verkorten van de gewassen die ik zaai . Ik vraag me wel af waarom dit event als gemiddeld moeilijk word weggezet . Maandag komt de kastanjewolk weer vrij en misschien ga ik die wel gebruiken

rikmark, eevee60, daisy17858 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. vinc051

vinc051 Forum-overlever

o_Ok ik hoop dat ze de droprate gaan bijstellen.
    Op beide accounts niet te doen op deze manier.

eevee60, daisy17858 en LadyFamerieke vinden dit leuk.
  12. LadyFamerieke

LadyFamerieke Forumkoning

Ik lees dat ik niet de enigste ben die er van overtuigd is dat als er geen verandering komt in het drops gebeuren, wij het zeker niet gaan halen en het dan ook maar de vraag dat je het met de grootste mand zou kunnen redden.
    Afijn, ik heb er een nachtje over geslapen en ik blijf bij mijn besluit. Op de woelige weide heb sinds de start van het event al mijn neon en andere grote stallen staan en XXL bomen. Gisteren de opbrengst hiervan 44 drops, vandaag - en het veld is onveranderd - 28! 28 drops en verschil van 16.
    De uitkomst van de gewonnen stekkies waren alleen maar cashew bomen dus ook niet spannend, ik heb er nog twee te gaan, maar ik denk te weten wat de uitkomst is. Wel een krokodilstal, das wel weer leuk. Maar het houdt niet over met de hoeveelheid die ingeleverd is. :sleepy:
    Zover ik het zie, gaan de drops ook nog eens naar beneden en daarom stop ik. Kan wel kijken hoe ver ik kom, maar het zal mij alleen maar frustreren.
    Het is behoorlijk verdeeld wie hoeveel krijgt, en natuurlijk zijn er die betere hulpmiddelen hebben, en dat gun ik ze ook, maar de willekeur is niet te happen. >:(

Dan nog een vraag; Wat zijn mammoet bomen? Ik dacht altijd dat hiermee de XXL bomen bedoeld waren, maar tussen de regels door schijnt dat niet zo te zijn. Ik las ergens - bomen die met de trein komen - Nooit gezien, is dat ook van een event geweest?

eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  13. Leo.netten

Leo.netten Teller

De mammoet bomen kwamen in het verleden met de trein maar BP heeft al gezegd ze komen niet meer terug. De bomen geven sm,suzi en turbo ik heb er 28xxl en 10xl is een groot voordeel heb dus altijd sm,suzi en turbo genoeg op voorraad.

14. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik snap je keuze heel goed om het event aan de wilgen te hangen. Er moet wel snel iets rigoureus gaan gebeuren, wil het event nog een succes worden.

De mammoetbomen konden we inderdaad ooit met geluk uit het treintje krijgen.
    Het zijn grote bomen, die 4 akkertjes innemen en 36 uur duren (XL wat korter en XXL nog wat korter) en ze geven 2 susimest of 4 supermest of 2 bomenmest. Daarnaast geven ze veel ep.
    Bijna gegarandeerd een dropitem dus uit zo'n boom, maar ze duren wel erg lang en nemen veel plaats in. Ik heb ze tijdens een event met dropitems nooit op de akker staan.

eevee60, daisy17858 en HappyChiefCook1 vinden dit leuk.
  15. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Mammoetbomen zijn 4 vaks bomen die of sushi , super of turbo mest geven .Ze kwamen met de zaailingexpresse ik dacht in 2013 en 2014 . Je geeft ze turbo en sushi mest om de opbrengst te vergroten zodat je een constante aanvoer van de drie mestsoorten hebt .

eevee60, daisy17858 en HappyChiefCook1 vinden dit leuk.
  16. -Coco1968-

Mammoetbomen zijn bomen die over 4 vakjes staan en verschillende soorten mest geven. Dit is inderdaad het bijzondere cadeau geweest bij de eerste events van de trein.

Ik heb nu 461 drops binnen de 24 uur. Ik blijf hoop houden.
    100 per oogst eventgewas gaat het lang niet worden. Op het hoofdaccount had ik er bijna 60, op de andere 35. Van 3 velden eventgewas met op de hoeken bomen.
    Dit gaat dus inderdaad niet lukken.

Laatste bewerkt: 29 September 2017
  17. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Is die 461 drops inclusief de 1e oogst bij de start van het event? Want dan is het niet binnen de 24 uur, maar moet je de uren van het lange gewas in de nacht ervoor ook meerekenen.:oops:

18. -Coco1968-

Daar zit wat in, maar vanwege de lange stallen die 4 vakjes innemen, had ik goede hoop nu wel meer drops te krijgen.
    Maar 3 oogsten eventgewas is wel maximaal, en dan nog een keer zoiets als rozen, voor echt lange gewassen is er dan geen tijd. De rozen hebben me ongeveer 100 drops opgeleverd, maar met 3x 60 van het eventgewas zit ik dan op 280 per etmaal.
    Dat gaat dus nooit lukken.
    Ik bekijk dinsdag wel hoeveel ik er nog moet, of ik daar wel of geen supermest in wil stoppen. Gelukkig heb ik die keuze mogelijkheid.

eevee60, farmermikkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  19. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Ik zit nu op 380 drops. Dat wordt dus echt te weinig. En misschien dat ik het niet helemaal goed speel om voldoende drops te krijgen. De andere events tot nu toe had ik echter ruim voldoende drops en heel veel over en nu kom ik er gewoon heel veel te kort. Voor mij dus kansloos.

20. Leo.netten

Leo.netten Teller

Dan zou je er nog zo'n 200 DI moeten vanaf trekken :(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.