Praatgroep - Winkeltycoon

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 27 September 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. verbouwerdeboer

    verbouwerdeboer Forumbeginner

    helaas lan ik de gewassen van bahama niet leveren nog te klein maar voor de rest ga ik wel zie wel hoe ver ik kom alles is meegenomen vooral sterren en bomen
     
  2. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Boomvruchten zijn aanwezig, gewassen ook wel maar die laat ik in de schuur liggen. Lever alleen maracuja in voor het stalletje. Hopen dat er een krokodil uit kruipt. Stallen en bomen laat ik ook deze keer staan. Kan ik de mest gebruiken op de steenrozen.
    Iedereen veel suc6.....
     
  3. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Op de handjes zitten tot 14:00 uur :music::music:
     
  4. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    beetje bijkweken op baha, BD verdienen!
     
  5. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Blijft ook jammer dat events niet gewoon in de ochtend rond 11 uur beginnen. Maar gelukkig kan je op bahamarama gewoon bezig zijn met van alles. Ik had de mazzel 200% oogst voor 12 uur te draaien, dus kan een mooie start maken met het event vanmiddag en ondertussen nog wat gewas kweken op Bahamarama.
     
  6. hoppetje

    hoppetje Regelmatige auteur

    Zooooo weer zin in een nieuw event, ziet en gaaf uit.

    1 en 2 heb ik op voorraad en lever ik ook in.

    Iedereen die meedoet veel suc6
     
  7. moppeltje

    moppeltje Forummeester

  8. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    153 marmersteen
     
    Laatste bewerkt: 28 September 2017
  9. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    247 DI van kwartakkertjes rozenbottel, 1 arbotorium, 4 menagerie en 2 fabrieken
    Prima afgesteld volgens mij!
     
  10. voesje

    voesje Oudgediende

    150 dropjes, niet slecht denk ik.
     
  11. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    1x 253 nog een x253 en op de boerderij met de halve akkers maar 203.
    Dat had ik van hele akkers nooit gered.

    Lees dat rode gearceerde net pas , dan staat er bij mij toch ook iets wat weer dropt na de eerste oogst?
     
    Laatste bewerkt: 28 September 2017
  12. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  13. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    235 drops van 28 mammoeten , 1 fabriek , 1 menagerie , 3 hangmatten en de rest kwartakkers gentiaan .
    Er moet nog hard gewerkt worden om de benodigde drops binnen te krijgen
     
  14. HappyChiefCook1

    HappyChiefCook1 Levende forumlegende

    260 di te pakken met de beginoogst, tak 1 en 2 ook al klaar
     
    rikmark, blackscorpion64, -mikmak- en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Jij had gelijk. van 124 comfort met klavertje 4, maar 124 drops.Ik heb altijd gedacht, dat als je EP-gewas maar hoog genoeg was, je meerdere drops uit 1 comfort kon krijgen. Niet dus. Vanaf nu dus alleen nog kwartakkesr bij aanvang event. Met bomen en paar stallen kom ik op 165 DI's. Valt me dus erg tegen. Maar komt echt nog wel goed. Zodra eventgewas klaar is, kwartakkers met klavertje vier.
    Succes allemaal.
     
  16. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Tuurlijk komt dat wel goed, waarbij ik wel denk dat een speler die net comfort velden ze beter wel kan zetten of misschien toch bomen...
    Bij mij droppen de gewassen nu beter als de bomen dat was ooit anders toen ik nog niet van die lange gewassen had.
     
    blackscorpion64, daisy17858 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  17. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik had zelf ook meer kunnen scoren als ik de mammoeten gerooid had .het verschil tussen de open plek met 28 mammoeten die 4 plekjes per stuk nemen en de woelige weide met alleen gentiaan was 35 drops
     
    blackscorpion64, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  18. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    hier begonnen met 231 drops geen slecht begin lijkt mij. Had kwartakkers liggen met rozebottel en een paar stallen met bomen.
    iedereen veel succes met dit event
     
    blackscorpion64, eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  19. pupeluutje

    pupeluutje Actieve auteur

    Vliegende start deze keer (dat is: beginnen zodra het event begint) Merendeel stallen, flink wat bomen: 150 drops
    De eerste batch marmerrozen is aan het rijpen op het veld, op de rest staat mais.
    Ik ga de armen maar eens vullen :)
     
    blackscorpion64, eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  20. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Helaas maar 162 drops. Ik had nog veel stallen opstaan van het vorig event, en bomen en ook nog wat grote velden met rozebottel. Dit gaat het niet worden. Ik moet ruim 500 drops per dag hebben, want maandagavond moet ik het af hebben. Misschien alvast wat extra drops maken met veredelde anjers, of kijken of het gaat lukken en eventueel over 4 dagen als de kastanjestaak weer klaar is nog wat extra maken (ik vind het wel leuke uitdaging of het gaat lukken zonder extra hulpmiddelen). Helaas is de nieuwe kalender er nog niet, dus kan ik niet zien of we hierna weer een event met gewas hebben (voor de kastanjerij) of misschien iets anders. Keuzes, keuzes....:p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.