Praatgroep - Winkeltycoon

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 27 September 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Ik zie dat de meeste nu kwartakkers hebben liggen. Ik heb Klavertje vier op comfortvelden gezet. Ben benieuwd of ik nu minder drops krijg dan degene die gentiaan of klavertje vier op kwartakkers hebben staan. Ik hoor morgen graag hoeveel drops er uit de gentiaan/klavertje vier op kwartakkers komen. Dan kunnen we mooi vergelijken wat nu beter is om te starten, kwartakkers of comfortvelden. Ik ben echt benieuwd.......
     
  2. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    je kunt nooit meer dan 1 drop per veldje krijgen . Met gentiaan op kwartjes heb ik meestal meer drops dan jij veldjes hebt . Dit is geen garantie omdat drops random komen maar wel mijn verwachting .
     
  3. debeus

    debeus Doorzetter

    kan iemand mij vertellen hoe ik aan 200 vijgen kom heb er geen een kan ze ook niet vinden
     
    daisy17858, blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  4. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ze staan bij de boomvruchten van Bahama . Mits je ze vrijgespeeld hebt in de apentempel
     
    daisy17858, blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  5. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Ik hoor morgen graag van je hoeveel drops je hebt. Ik zal het ook melden.
     
    daisy17858, blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  6. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik zal het ook melden , ik weet alleen niet of het om 14.00 of 23.00 word dat ik met het event begin .Morgen een pittig gevulde dag :oops:.
     
    rikmark, daisy17858, -mikmak- en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  8. Kwartakkers heeft alleen zin met WAC toch? Dan krijg je tov een gewoon veld met WAC er 1 meer 8 ipv 7? Voor mij geen optie want ik oogst handmatig
     
    daisy17858, eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  9. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    WAC geeft 2 meer :music:
     
  10. o_Ok bij een kwartakker?
     
  11. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Als het om tulpengulden zou gaan konden ze van mij het hele event aan de hoogste boom hangen, maar boerenduiten zeggen mij niet zoveel, ik heb iets van 22 miljoen en ik vind het wel een sport om het te verhogen. In het verleden heb ik heel veel events overgeslagen omdat ik de beloningen niet in verhouding vond, maar ik besefte de kracht van de wolkenrij niet volledig. Nu ga ik kijken of ik het een leuk event vind of niet en of het haalbaar is.
    Die gewassen zijn zo weer aangevuld, voor het event gewas gebruik ik een WAC en die werkt ook in de tropen en dan kan ik ook heel wat verkopen op de markt. En het was geen aanklacht hoor, alleen maar een grapje naar Farmermikkie toe:) En wat de bestellingen in het woonhuis betreft is het alleen in het begin wel te doen, kwam je sneller aan boerenduiten en EP's. Maar nu is het volledig nutteloos en zonde om te leveren. Misschien is het tijd voor een verandering en dat je daar ook leuke spullen en dergelijke voor terug kan krijgen, desnoods vanaf een bepaald level.
     
    daisy17858, eevee60 en farmermikkie vinden dit leuk.
  12. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    ja, bij alle akkers, dus ook bij kwartakkers en comfort
    4 kwartakkers met WAC levert 16 op, minus 4 die je erin gestopt hebt, dus 12
    1 grote akker levert met WAC 6 op, minus 1 die je erin gestopt hebt, dus 5
     
    riekje111, daisy17858, eevee60 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. Woooow das toch wel de moeite
     
  14. debeus

    debeus Doorzetter

    of bedoelen ze hier de cactusvijg?
     
    eevee60, blackscorpion64 en HappyChiefCook1 vinden dit leuk.
  15. HappyChiefCook1

    HappyChiefCook1 Levende forumlegende

    de gewone vijg van de bomen debeus
     
    daisy17858, eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  16. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    o_Ok al oogst je handmatig dan heeft het nog meerwaarde. Je zou evt de 3 velden met halve velden vol kunnen leggen of toch met kwartveldjes en die met de hand doen. Dit keer doen er maar 3 velden mee, met de hand is het veel werk, maar ik vind het altijd wel te doen.
    Je zou, als je munten heb, ook een zaai of oogst of iets uit de winkel kunnen halen. Scheelt weer de helft van het werk.
     
    daisy17858, eevee60, -mikmak- en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. HappyChiefCook1

    HappyChiefCook1 Levende forumlegende

    of een coupon gebruiken ;)

    maar de eerste 2 ronden met eventsgewas op grote akkers zaaien
     
    daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  18. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    buufje...hier ook ..ik heb de laatste tijd in het weekend geen wifi...hi hi..reis te veel..:p...vlieg wat af...maar ga het deze keer proberen...het laatste event alles gehaald op de wolkenrij na...kwam 50 gewas tekort...:wuerg:...wil je mij wel vanuit de stoel aanmoedigen....:)
     
    schaapje52, rikmark, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Je hebt hier al antwoord op gehad.
    Mag ik je een tip geven?
    Lees veel op het forum en kijk ook eens op de site van @miekje9
    Als je een post van haar terug zoekt klik je via haar banner naar de fansite toe.
    Staat ook boordevol goede tips
     
    LadyFamerieke, daisy17858, eevee60 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. boterbloem

    boterbloem Gelegenheidsauteur

    je kan ook nog alle dagen naar u winkelmandje gaan en koop je 100 stuks max aan een goedekope prijs dit kan je alle dagen herhalen met al je producten die je nodig heb doe ik altijd spaar je wat geld uit dan op de markt te kopen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.