Praatgroep - Winkeltycoon

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 27 September 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Het lijkt er steeds meer op dat de gewassen ook tellen naar de basistijd, net als de bomen. Hierdoor komen er uit hazelnoten en uien vaak meer dan uit rozen. Wanneer je een nacht hebt van ruim 7 uur een prima keuze, wanneer het om ruim 10 uur gaat, zijn er betere keuzes.

    Gentiaan duurt niet helemaal dubbel zo lang. En heeft ook het voordeel van de bloemenrij.
    De lange gewassen vond ik als voordeel hebben dat ze goed te combineren waren met 2x eventgewas. De eventgewassen duurden met alleen water bijna 5 uur, vanwege de huisdieren die om de 10 uur werken, bij mij helemaal 10 uur, blijft er 14 uur over voor anjers, gentiaan of welk ander lang gewas dan ook. Al heb ik ook een keer 3x eventgewas gedaan met water en mest en inderdaad rozen erop voor de nacht. Zonder de bloemenrij bijna 9 uur.
    Het voordeel van 2x eventgewas was dat het met een knechtencoupon van 12 uur te doen was.
    Ik heb nog een redelijk aantal knechtencoupons, maar probeer er wel zuinig mee om te gaan. Zo gauw ik geen knechten meer kan gebruiken voor de zaaievents ben ik uitgespeeld.
     
    eevee60, farmermikkie en LucieSchreurs vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.