Praatgroep - Winkeltycoon

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 27 September 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klakje

klakje Oudgediende

o_Ok gehaald. had nog genoeg supermest. trosgierst en knolraap gezaaid. Opbrengst ruim 400 drops. Moest er nog 380

2. astrid1960

astrid1960 Forum-analist

helaas 300 drops tekort echt balen.

blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  3. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Gefeliciteerd wie het gehaald heeft, jammer voor wie net tekort komt.

En ja hier ook ruimpjes over maar daar heeft degene die tekort komt werkelijk niets aan.

Dit event laat weer zien hoe belangrijk de veredelingen worden ( dat heb je zelf in de hand)
    Vooral planten zetten die je daadwerkelijk kunt oogsten, hier kwam uit een veldje haver ook met gemak 15 drops.Dan is een uur gewas klaar en er niets mee doen wel heel jammer.
    En natuurlijk de bekers in de boom , zo dik mogelijk.

astrid1960, Sanham, blackscorpion64 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. wolters63

wolters63 Regelmatige auteur

gefeliciteerd, ik heb het niet gehaald, ben er gisteren mee gestopt het was uitzichtloos, helaas

blackscorpion64, eevee60 en Farmer121965 vinden dit leuk.
  5. vinc051

vinc051 Forum-overlever

gisteravond nog anjers gezet 3 velden jaaa en
    je raad het al 170 drops en dat per veld was toch maar lieft 510 dropjes.
    Beide accounts event gehaald maar op deze maar net aan.

Sanham, blackscorpion64, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. pupeluutje

pupeluutje Actieve auteur

Het gedoe met de drops geeft wel weer wat reuring op het forum.
    Doorgaans kabbelt het wat voort... heb nu nog van niemand gehoord wat er nu uit stek & stal is gekomen
    Zal die van mij zo ook eens gaan planten :)

7. Leo.netten

Leo.netten Teller

Je kan tegenwoordig het niet redden zonder je akkers leeg te maken eerste 2 ronde met sm en wac en mest daarna met kwart akkers verder met wac water en eventueel mest. Voor de nacht lange gewassen die jij op tijd kan oogsten en ieder event moet te doen zijn.

8. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Bij mij kwam er een mangrove xxl uit de bahamarama stekjes, die had ik nog helemaal niet :inlove:. Op de gewone farm helaas helemaal niets bijzonders.

9. voesje

voesje Oudgediende

Ik heb het op zijn reet gehaald....9 drops over. Gingen onverwacht weg dus stiekum bij het bezoek ff op de app snel kunnen oogsten en net genoeg binnen gesleept!!

Sanham, Butsmuts, mamiagk en 8 anderen vinden dit leuk.
  10. bowie1980

bowie1980 Gevorderde

Daar heb ik dan weinig van gemerkt
    >:(

blackscorpion64, eevee60 en pino460 vinden dit leuk.
  11. fairie

fairie Commandant van het forum

Die 1e 2 rondjes met alles erop en eraan met grote velden doe ik altijd. Hebben we veel nodig doe ik soms nog een 3e rondje. Ik werk altijd met kwartakkers en WAC. Ik heb vanwege de verandering dit jaar in drops waardoor ik toen een paar events niet had gehaald nu veel minder (werk)stallen en bomen staan en dat ging goed tot dit event. Ik heb alleen de 1e nacht de eventgewassen neergezet om dit aangevuld te krijgen, zodat ik de 1e ochtend na het event genoeg had om alle velden in te zaaien. Dit doe ik altijd. Ik heb vervolgens alleen per ongeluk de 2e nacht ook eventgewassen gezaaid maar daarentegen een korte nacht, zodat ik dit bijna geen tijdsverlies had en gelijk dus verder kon met eventgewassen. Verder heb ik de nachten rozen gedaan. Normaal gaat dit goed maar ik las later pas dat het dit keer weinig was wat eruit kwam. Uit de velden die ik had liggen (in elk geval meer dan 400, maar precies weet ik het niet) kreeg ik dus erg weinig. Nadat ik het had gelezen in de gaten gehouden en de oogst die ik toen had met praktisch alleen de rozen maar iets van 80 DI's. Nu vandaag met de laatste oogst had ik opeens 150 DI's, wel inclusief de andere dingen die ik nog had staan. Een paar dagen geleden had ik er met deze oogst 120. Ik heb net 2 weken geleden mijn boerderij opgeschoond waardoor ik juist meer velden vrij heb en minder bomen. Ik zal met het komende event als het weer langzaam gaat nog wat extra stallen afhalen. Verder maar eens snel die speciale gebouwen upgraden dan krijg ik ook weer wat ruimte vrij. Ik zal in elk geval met de langere gewassen kijken wat daar aan drops uitkomen en dan eventueel aanpassen naar de beste resultaten.

blackscorpion64, eevee60 en HappyChiefCook1 vinden dit leuk.
  12. HannyBalleke

HannyBalleke Regelmatige auteur

Ben begonnen met eventgewas op grote velden met wac, ssm, sm, water en mest tot er genoeg gewassen waren om een hele akker met kleine veldjes vol te zaaien. Wac activeren en dan dag èn nacht op de twee andere akkers lange gewassen, trosgierst, veredelde anjers en rozenbottels. Bij voldoende drops, alleen nog eventgewas.
    Ben op zoek gegaan naar sm. In de coop, met farmmuntjes, het boerenrad..maar dat alles uit de kast halen om rond te komen, vind ik nu juist spannend, boeiend en leuk en de voldoening om het event dan te halen is de reden waarom ik dit spel zo graag speel. Lukt het toch eens een keertje niet…soit, kom maar op met de volgende uitdaging.

13. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Begin normaal met hele velden met wac, sm, witte onschuld of een stol. Als ik voldoende heb ga ik over op kwartveldjes met wac.

Uit mijn stekjes kwam een blauwe regen XXL en een extra berk! Fijn.

blackscorpion64, eevee60 en farmermikkie vinden dit leuk.
  14. anjadj

anjadj Forumleerling

Nou ik mocht blij zijn als ik 35 drops per veld kreeg. wat niet vaak gebeurde, dus niet gehaald!

15. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ik zaai meestal rozen zeker met de bloemen bonenstaak omdat die bij met alleen water dan nog 7:15 uur duren, dat is voor mij een mooie tijd voor die hoeveelheid ep. Gaat eigenlijk altijd goed.
    Gentiaan duurt bij mij bijna 2x zolang dus dan zou ik 2x zoveel drops moeten krijgen als uit rozen en dat is niet zo.

blackscorpion64 vindt dit leuk.
  16. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

jammer dat je er zo overdenkt, ik heb zonder kunstgrepen het event gisteravond gehaald. Het enig wat ik doe is letten op de tijd,en dus een klaar gewas niet te lang te laten staan, maar kijk echt niet een uur. Daarvoor is mijn nachtrust mij te lief en mijn werk te druk.

17. orkbeest

orkbeest Gelegenheidsauteur

het is maar een spel hoor halen of het event niet halen dat trek ik me niet aan maar het is wel leuker als je het event kan uitspelen

18. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

waarom vind iedereen je post leuk dat je het net niet gehaald hebt?......:wuerg:

eevee60, farmermikkie, -doppie- en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. HappyChiefCook1

HappyChiefCook1 Levende forumlegende

je reactie is leuk, dat je je gevoelens vastlegt mikmak

eevee60, LucieSchreurs, -Coco1968- en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

de eerlijkheid is dat wat mensen waarderen, dat is wat leuk is. Werkt op FB en zo bijna het zelfde. Al heb je daar nu meer opties om te reageren.

succes met volgende event.

eevee60 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.