Praatgroep - Winkeltycoon

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 27 September 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoelofAnton

RoelofAnton Junior expert

gefeliciteerd!!! fijn dat je het hebt gehaald

blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  2. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Klaar .
    Iedereen nog heel veel succes.

3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Om kwart over 12 rozen oogsten en zaaien, is om 9 uur s'morgens weer rozen hebben, met alleen water. Met mest erbij nog bijna een uur eerder.
    Ja, meestal wel.

4. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Ik kan zowel van deze farm als van een andere nog 4 cadeautjes sturen. Wie nog marmersteen nodig heeft stuurt maar een duifje!

5. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Event afgerond...

BP volgende keer iets minder drops voor een event van 3 velden of de drop kans verhogen.

6. voesje

voesje Oudgediende

Nog 161 drops nodig maar kan over een uurtje nog een veld anjers oogsten, en over 2 uur de laatste event gewassen. Ik hoop het op het nippertje te halen zeg maar...

7. Ik wel

8. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Hier het event ook gehaald, was me wel werken op de boerderij hoor de di's wilden maar niet uit de grond komen.
    Iedereen die het gehaald heeft gefeliciteerd en die gene die nog bezig zijn veel succes.

9. FarmerJuline

FarmerJuline Regelmatige auteur

ik moet nog 12 drops en nog 1600 event gewassen. Deze staan nu op drie velden kwartjes. dus dat wordt echt kantje boord....

blackscorpion64, eevee60 en Leo.netten vinden dit leuk.
  10. Spacepuppy

Spacepuppy Gelegenheidsauteur

Ik vind de events echt steeds belachelijker worden... haal het gewoon weer niet op de DI...

11. -Coco1968-

Kantje boord qua tijd, ik hoop dat je er ook mest op gegooid hebt, dan ben je om kwart over 1 gegarandeerd klaar. Die drops krijg je wel uit die velden. Toch geen bomen laten staan? Dan krijg je de gewassen namelijk niet. En zorgen dat de WAC geactiveerd is. Eventueel nu vast, vergeten zou wel heel jammer zijn.

12. FarmerJuline

FarmerJuline Regelmatige auteur

mest, water, kwartveldjes en WAC is geactiveerd. Voor de zekerheid stuk of tien velden met sm. kan ik die nog twee keer oogsten

13. pupeluutje

pupeluutje Actieve auteur

Of met veredelde rozen (via het woonhuis) en supermest, kerststol en nog zowat, dan heb je ze in een dik uur klaar. Als het nou echt niet wil met de dropitems is dat mijn uitweg.
    Vandaag niet nodig, nog 70 drops nodig en die komen over een halfuurtje met de bomen en een veld begonia's wel binnen. En over vier uur zijn de laatste steenrozen klaar.
    Als het goed is heb ik er een stuk of honderd over. Vorig event 52 papyrussen tekort om kwart voor twee...:( Dat is het nadeel van zo'n 'last minute' actie,. Ben liever ruim op tijd klaar met een event

blackscorpion64, eevee60 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  14. dirkadriaan61

dirkadriaan61 Forumleerling

wie heeft er een DROPITEM voor mij ? ik moet er nog 156 :D

15. pupeluutje

pupeluutje Actieve auteur

Nu nog maar 155 :)

16. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

nog 218 di....had van de rozebottels 75 di totaal...valt vies tegen.....:sleepy:

17. -Coco1968-

Had je hele velden gedaan? Je zou toch minimaal van de helft van het aantal kwartveldjes een dropitem moeten hebben.

18. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

op één of andere manier stokt het gewoon...snap het ook niet... ik heb maar tot 1 uur vanmiddag dus jammer maar weer helaas..

19. HannyBalleke

HannyBalleke Regelmatige auteur

Nog 400 gewas en die kan ik over een uurtje oogsten. :music:

20. Gert-Jannetje

Gert-Jannetje Forum-analist

Helaas mag ik nog geen Gentiaan zaaien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.