Praatgroep - Winkeltycoon

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 27 September 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Als je die anjers vroeg genoeg kunt oogsten, kun je het eventgewas precies voorelkaar krijgen door echt alles van je velden te gooien en water en mest te gebruiken. Dan zijn de gewassen in 4 uur klaar.

Op mijn hoofdaccount heb ik het net gehaald. Op het andere account moet ik nog 164. Er staat nu op allemaal halve velden prei met water en mest. Op hele velden zou ik met op de hoekjes bomen zeker geen 164 halen. Met halve velden hoop ik van wel. En anders heb ik nog een paar uur voor korte gewassen.

eevee60, daisy17858, astrid1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. Ik hoop de kraam te halen meer zal er voor mij niet inzitten vrees heb nu op 3 akkers lange gewassen gezet en bomen om zoveel mogelijk drops te krijgen! indien nodig morgen nog velden steenrozen met water en mest afhankelijk van het aantal DI ik hoop dat bij een volgend event de volgende drop items wat veelvuldiger uit de grond komen. of minder nodig zijn.
    Volgens de speculeer agenda begint er donderdag alweer een nieuw event

Laatste bewerkt: 2 Oktober 2017
    LadyFamerieke, eevee60, daisy17858 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. vinc051

vinc051 Forum-overlever

Ik had hier net uit 2 velden rozen met water 140 drops.moet er nu nog 180.
    Nu om 0.015 nog een veld .
    En vervolgens heb ik voor morgen ochtend weer 3 velden rozen klaar staan.

eevee60, -Coco1968-, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. Rozen in 1 ochtend? Hoe dan?

5. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Nog 14 drops nodig, die moet ik morgen wel binnen kunnen halen.

Vind het wel een pittig event wat betreft de DI. Ik heb in de nacht lange gewassen gezet en overdag natuurlijk eventgewassen. Redelijk bij tijds geoogst en toch word het pas op de laatste dag. Maar gelukkig haal ik het in ieder geval (of er moet morgen wel iets heel raars gebeuren).

eevee60, -Coco1968-, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. kimmie2012

kimmie2012 Forummeester

ik heb de wolkenrij binnen!!! zooo best blij dat ik t toch gehaald heb.

succes voor iedereen die nog bezig is. stuur me maar een duifje als je morgen een dropje van me wil

Reggaefeeks, eevee60, voesje en 8 anderen vinden dit leuk.
  7. Gefeliciteerd! Ik haal de wolken rij niet.... Ik hoop de 6 raadselbomen te halen... hopelijk zit daar iets leuks tussen!

Laatste bewerkt: 2 Oktober 2017
  8. boesje46

boesje46 Forum-commissaris

Bij mij in de schuur ik heb er al meer dan 1064 over en er komt morgen nog wat bij xD

eevee60, daisy17858, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Pffft.... opa is klaar met het event.
    Gemiddeld zeggen ze dan :sleepy:

LadyFamerieke, eevee60, omaatje75 en 10 anderen vinden dit leuk.
  10. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

verdikkeme....-.-...

LadyFamerieke, eevee60, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Leo.netten

Leo.netten Teller

Bomen geven tegenwoordig weinig drops beter lange gewassen

12. klakje

klakje Oudgediende

Morgen vroeg trosgierst oogsten. nog 381 te gaan meestal ruim 100 per veld kan erna nog wat oogsten

13. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

hier nog 380...:oops:

14. astrid1960

astrid1960 Forum-analist

nog
    550 drops

15. dirkadriaan61

dirkadriaan61 Forumleerling

vraagje leveren gewassen meer op dan xxl bomen?

blackscorpion64, eevee60 en popje4 vinden dit leuk.
  16. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik ga het niet redden. Ik moet nu nog 675 DI's. Vanochtend (maandag) op 3 velden rozen (denk rond 400 kwartveldjes), op de randjes en hoeken bomen en dan nog wat stallen en werkstallen iets meer dan 100 DI's. Als ik het hier zo lees (heb net 10 bladzijden bij zitten lezen) dan is dit erg weinig. Voor mij, mijn zus en een vriendin houdt het dus op voor de laatste 2 fases. o_Ok bij hun ging het niet erg goed met de DI's. Ik werk altijd met kwartakkers en WAC, heb de bekers op 30% in de boom staan en tot dit jaar haalde ik events altijd en had dan nog wat DI's over. 1x was het aantal DI's dat ik kreeg bij mij ook erg laag. Dit jaar heb ik nu al een paar keer niet alles gehaald en dacht het gezien de laatste paar events die ik wel haalde nu weer een goede balans te hebben. Bij deze dus schijnbaar niet. Ik kan wel vertellen dat ik vorige week een buur ben kwijtgeraakt, deze week zo te zien ook weer 1 (staat al 2 dagen in het rood). o_Ok 1 die halverwege is gezakt (al een paar keer geweest) en nog 2 buren die erover denken om ermee te stoppen (reden net als wat meerdere spelers al aangeven). o_Ok ik hoop dat het weer wat beter gaat worden maar dat is afwachten. Net als een speler hierboven hoop ik ook dat vanwege de slechte start met DI's het event iets verlengd wordt maar dat is natuurlijk ijdele hoop.

17. dannyelst

dannyelst Gevorderde

help moet er nog 15 en om 7 uur kan ik voor het laatst inloggen zou jullie zeer dankbaar zijn
    dannyelst

blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  18. keukendeur64

keukendeur64 Forum prof

Nog 503 drops te halen...pff niet leuk meer

blackscorpion64, eevee60 en omaatje75 vinden dit leuk.
  19. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Ik heb je er 1 gestuurd, buur

blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  20. dannyelst

dannyelst Gevorderde

dank je wel en zojuist met de laatste gewas (zelfs haver) de laatste paar gekregen
    pffffffffff niet normaal zoveel dropitems......

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.