Praatgroep - Wilde dieren fokevent

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 10 Januari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    De markt waarop je zit wordt bepaalt op het moment dat jij je boerderij begint..
    Die is en blijft altijd dezelfde ....die is niet level gebonden..
    Dat de markt steeds duurder wordt komt door de vele events en de vele nieuwe questen ...

    Veel succes allemaal met de fokrommelgedoe...Hofje is nog steeds met Pensioen ...
    Heb ook bijna nog geen dieren ...dus rommel lekker verder..:music:
     
    hwjstolwijk, Borkie, herma1234 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Wat de markt betreft vind ik dit event ook wel lastig hoor. De vorige keer was het gemakkelijker: toen wilde iedereen een vliegende geit en een Rambo dus daar fokte ik er gewoon een paar van bij (met gekocht sv, dat wel) en daar verdiende ik werkelijk miljoenen mee in een paar minuten tijd. Maar wat ik nu in de markt moet gooien weet ik niet zo goed. Ik kijk wel altijd een beetje naar hoe lang de dieren al in de verkoop staan: als ze er allemaal al bijna een week staan ga ik ervan uit dat ze niet zo gewild zijn.
     
    Borkie, LadyFamerieke en -Coco1968- vinden dit leuk.
  3. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier zijn ook de haaien en wat vissen ingeleverd.. Nu op de handen zitten tot morgenavond 18u. Vind het wel fijn dat er nu twee questen achter elkaar zijn waarvoor je je farmpje niet om hoeft te bouwen. Zo zijn de voorraden weer wat omhoog te krikken.
    Succes allemaal!!
     
    Borkie, LadyFamerieke en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  4. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik maak tabellen en bij inleveren doe ik meestal maar wat
    En ben echt geen markt wonder zoals mikkie
     
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ja ja.... ik ben ook klaar..... met het oogsten van mijn sneeuwklokjes. xD

    Morgenavond het fokmotel leeg halen en dan komt er eindelijk mijn droom uit dat motel.....een gouden........xD:inlove:
     
    vinc05, Borkie, hendrika73 en 8 anderen vinden dit leuk.
  6. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Even een aanvulling. Ik ben geen boer die net is begonnen. Speel dit spel nu ruim 4 jaar en zit in level 110.
    De albino is nu omhoog gegaan naar de 13.000 en de volgende zit op de 16.000BD. Het is een kwestie van op het juiste moment het juiste dier kopen.

    Maar ook ik ben een luier boer en handel amper op de markt. Mest gaat er op als ik te veel heb en de prijs zeker de moeite waard is. Dan open ik ook mijn kistjes met mest. Extra BD zijn nooit verkeerd. Nu met het fokken lever ik in wat ik denk te kunnen missen, hoe het dan zit met de tegenwaarde in verhouding met de BD, daar kan ik niet eens na.

    Mijn hotel staat ook vol:
    30 vogels (koekoek)
    30 zoogdieren (kamelen, paarden en panda's)
    27 geleedpotigen (bijeen)
    15 amfibie (kikkers, is ook geen andere optie)
    15 vissen, echt vissen
    15 reptielen (kameleons)

    Je hebt eigenlijk echt keus bij de vogels, zoogdieren en vissen. Die andere 3 moet je wel fokken met de bijen, kikkers en kameleons. En de vorige keer heb ik schijnbaar erg veel fokvissen in geleverd, want daar heb ik echt niks meer van. Dus wel even goed om een voorraadje op te bouwen en misschien komt de hoogste er een keer uit, dan lever ik die direct in :) (bij de quest natuurlijk).
     
    Laatste bewerkt: 11 Januari 2018
    Borkie en LadyFamerieke vinden dit leuk.
  7. farro

    farro Forumkenner

    IK vind dit niet in mijn voorraadkamer in de schuur of , zou normaal tussen al het andere (WAC,PPP, enz ...) moeten staan denk ik.

    Gezonde traktatie (te vinden en in te zetten via de voorraadkamer in de schuur, vraagt om een vrij gouden slot)
    [​IMG]
     
    Borkie vindt dit leuk.
  8. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Die krijg je als je een bepaalde fase hebt voltooid. Kun je teruglezen in de eventfaq
     
    Borkie vindt dit leuk.
  9. farro

    farro Forumkenner

    Bedankt zie het nu pas : 1e ronde opdracht 7.
     
    Borkie, -matthias1952- en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou dat zeg jij dan, dat je niet om hoeft te bouwen, maar mijn farmpje staat nu tjokvol vissen, kameleons, bijen en kikkers xD

    Maar ik ben dan ook maar pas begonnen en ik klooi maar wat aan. Ik ben al lang (ape) trots dat ik de apen nu boven de 200 heb (en die ga ik dan ook gebruiken om mee te fokken voor de quest).
     
    Borkie, herma1234, farmermikkie en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Als je fanatiek bent, is het spel vanaf een maand of 3 het leukst tot ongeveer een half jaar later. Dan heb je het meeste al wel een keer gedaan en krijg je ondertussen voorraden. De eerste maanden vind ik ook leuk, maar dan zijn de events te moeilijk om de eindstreep te halen. Ik hoop dat je het spel leuk blijft vinden. En veel succes met dit event.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Maar na die eerste negen maanden is het toch ook nog wel een beetje leuk lijkt me? Jullie houden het tenminste al aardig lang uit xD

    Ik ben nu net een beetje door mijn drie wittebroodsmaanden heen: het levelen gaat niet zo hard meer maar ik speel nu wel de events helemaal uit. En straks ga ik dus voorraden krijgen en dan kan ik een beetje op zijn Farmermikkies gaan stoeien met die markt. Dus voorlopig heb ik er nog wel lol in denk ik.
     
    Borkie, herma1234, Reggaefeeks en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    de event blijven een uitdaging en gewoon blijven mee doen het is voor mij ook wel steeds een uitdaging maar als er iets is vragen
     
    rikmark en Borkie vinden dit leuk.
  14. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik heb er na 6 jaar nog steeds lol in. Vooral in die markt. Het zaaien en oogsten niet zo.
    En snel levelen is ook een sport nu. En de events, vooral als je door kunt blijven gaan. En de quests afkrijgen (ben er nog lang niet, vooral de fokquesten blijven lekker staan)
     
    Borkie, hildemarc, -Coco1968- en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Weet iemand welke dieren de geleedpotige dieren zijn?
     
    rikmark en Borkie vinden dit leuk.
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Borkie en Sintra98 vinden dit leuk.
  17. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Toch nog maar even de schaapjes erop gezet, ben al bijna een jaar bezig om die beesten te fokken. De laatste tijd gaat mijn supervoer vooral op aan de events, maar nu kan ik met de 75 zoogdierbadges die nodig zijn weer een keertje verder.
    @schaapje52 buuf heb je nog ergens een gouden vriendje lopen??
     
    rikmark, schaapje52, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Er is hier een hele groep trouwe spelers, dus het spel blijft zeker leuk. Maar je krijgt dan uit stallen en stekjes steeds vaker iets wat je al veel hebt, je hebt een event vaak al een keer gespeeld, ook al zijn de beloningen wel weer wat anders, het is niet spannend meer of je een event haalt, je weet wat je er voor moet doen en of je daar de tijd voor hebt of niet.

    De fase waarin jij nu zit, alle zeilen bij moeten zetten om een event te halen, maar dat het wel haalbaar is, vind ik zelf een hele leuke periode. Ik ben bijna ieder jaar een nieuw account begonnen, en na ongeveer 9 maanden ben ik klaar met zo'n account.

    Dit hoofdaccount speel ik wel fanatiek door, en dat vind ik nog steeds leuk. Ik vind het bijvoorbeeld leuk om met de top1000 lijst mee te doen, er zijn veel events waar ik naar uitkijk omdat ik ze heel leuk vind om te doen, en regelmatig weet BP me toch nog te verrassen.
     
    BoerAnnelies, Borkie, lovely en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Goedemorgen Ik heb het Fok event al afgerond Alle dieren waren ruimschoots voorhanden
     
    rikmark, BoerAnnelies, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. voesje

    voesje Oudgediende

    Mijn motelletje staat vol te wachten op de BB en die is onderweg...toch?
     
    Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.