Praatgroep - Wilde dieren fokevent

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 10 Januari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bepsels

    bepsels Forummeester

    Dat van die farmmunten was mij ook al eens opgevallen! 1 muntje per kistje...
     
    Borkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  2. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Mijn opmerking ging inderdaad zoals Daxter aangeeft over de bijen, verder moeten de andere categorieën natuurlijk ook gewoon. Maar omdat de bijen bijna 50x gefokt moeten worden heb ik daarvan dus niet genoeg dieren, maar ik heb 22 korven in mijn schuurtje, dus die gaan we nu maar even op het veld gooien ;)
     
    rikmark, Borkie, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb al weer gewassen gezaaid, vanavond maar eens kijken wat er op het land moet. De fokstal staat vol, met 25x de bijen en ik heb nog 100 bijen over. Met een babyboom komt dat vermoedelijk wel goed.
    De eerste ronde kan ik dus inleveren wanneer ik de fokstal kan legen. Daar wacht ik mee tot een babyboom.
    En verder ben ik met de aantallen aan het rekenen geweest. Ik heb nog niet echt voldoende overzicht, maar volgens mij ruim voldoende zonder fokken, dus kan ik fokken voor de questen.
    Ik vind zo'n fokevent wel leuk. Veel dieren inleveren die uit de neonstallen komen of uit de stallen van Bahamarama, waar ik verder toch niet veel mee kan, en fokken voor de blijvende questen. Daarnaast levert het heel wat leuke prijzen op en een wolkenrij die ik wel de moeite vind. Niet te vergelijken met wolkenrijen van 1500 en 2000 ep die we ook hebben gehad.

    Nu dus uitzoeken hoe het op het andere account zit. Daar moeten vanavond de bijen zeker op het land, en de kikkers en de kameleons vermoedelijk ook. Het zou leuk zijn als ik ook daar de wolkenrij kan halen.
    Wat me opviel is dat de wolkenrij wel aan het eind staat, maar nergens waar je deze verdiend.
     
    Borkie, daisy17858 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  4. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Stap 16 de vogel badges
     
    Borkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb eigenlijk alleen van de vogels en de zoogdieren genoeg voorraad. Vissen, kikkers en bijen heb ik stallen voor bijgekocht, dus die gaan met wat noeste arbeid ook nog wel lukken. Maar met de reptielen is het huilen: ik heb precies zeven kameleons xD
     
    Borkie, daisy17858 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  6. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik zit bijna in level 99 en krijg ook al een hele tijd geen nieuwe dingen uit me stekjes en myst. stallen en
    wolkenrijen heb ik ook meer dan genoeg moet ze ook nog eens elke keer met de hand oogsten :oops: xD

    En de kistjes spaar ik allemaal op mocht ik een keer wat nodig hebben dan open ik ze, heb ik gelijk meer kans dat ik wat extra dingen eruit krijgt.

    dierenvoer kistjes vindt ik niet echt interessant heb ook al genoeg kistjes die dieren geven :)
     
    keukendeur64, rikmark, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Bedankt. En daarna zie ik geen sieritems meer. Dat wordt dus mijn doel voor mijn andere account. En op mijn hoofdaccount zie ik ook wel even hoeveel verder ik ga. Daar zijn de voorraden van zowel het supervoer als van de dieren wel groter, dus misschien ga ik wel door tot het eind. 50 supervoer is wel leuk. En wanneer ik daarvoor dieren uit voorraad kan leveren en met de bijen en zoogdieren verder kan gaan met de openstaande questen is dat wel leuk.
    Om tot de wolkenrij te komen moet je dus 25x fokken met kameleons en 110.000 waarde inleveren.
    Wanneer je 60 kameleons hebt, kun je 15x fokken. Met babyboom heb je dan voor de 2e ronde gegarandeerd 30 kameleons, dat is 7x fokken, dat levert je gegarandeerd 14 kameleons, dat is 3x fokken, is samen 25. Er is een aardige kans dat je daarmee ook voldoende tegenwaarde hebt.
    Dus als je vanavond kameleonstallen opzet en morgen, vrijdag en zaterdag 2x kunt oogsten, dan heb je aan 9 stallen voldoende om op 60 kameleons te komen. Waar je zaterdagavond mee kunt fokken, maar je kunt natuurlijk al eerder beginnen.
     
    Borkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  8. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    De schildpad is ook een reptiel misschien heb je er daar genoeg van ?
     
    Borkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Daar kun je niet mee fokken. Om te leveren heb ik wel wat krokodillen, maar dat houdt ook niet over. Maar ik heb net wat kameleons gekocht op de markt, dus we zien wel waar het schip strandt.

    Edit: ik ben ook een dommerik ook. Ik dacht dat de kameleon uit een mysteriestal kwam, maar je kunt ze gewoon kopen bij het rode mandje xD . Nou ja, dan ga ik die reptielen nu zeker halen, met de kameleons die ik al gekocht heb erbij.
     
    Laatste bewerkt: 10 Januari 2018
  10. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hoi all.
    Waar vind ik de lijsten van de geleedpotige en vogels e.d
    Gr Tineke
     
    Borkie vindt dit leuk.
  11. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    ook de anaconda en krokodil horen bij de reptielen
     
    Borkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  12. mi2la

    mi2la Forumleerling

    ik wens jullie allemaal heel veel succes ! :p
    deze keer wacht ik op de babyboom en ga aan de slag met de fokdieren die in de vaste Quest's worden gevraagd
     
    Borkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  13. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Achejee, ik houd van mijn dieren, van allemaal:inlove: Ik ben zo aan ze gehecht en wil ze niet afstaan:cry:
    En BP blijft er maar om vragen>:( Wat moet ik nu toch weer doen:(
    Maar van wolkenrijen houd ik ook al zoveel, slapeloze nachten heb ik ervan. Ik ga ze nu eerst allemaal wat lekkers brengen en dan vannacht goed nadenken:sleepy: Ik wens jullie allemaal veel sterkte;)
     
    rikmark, Borkie, schaapje52 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je kunt ook nu al uitzoeken met welke dieren van welke vaste questen je aan de gang wilt. En dan met babyboom pas oogsten.
    Ik heb ook gekeken met welke vaste questen ik verder wil, en wat ik dan aan aantallen moet leveren zie ik later wel weer. Wat ik tot nu toe berekend heb, heb ik het meeste wel in de schuur.
     
    Borkie, daisy17858 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  15. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    In de faq is keurig een link neergezet die naar dat overzicht leidt. Net boven de 1e ronde.
     
    Borkie, daisy17858 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  16. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    bij de vis ontbreekt de haai
     
    Borkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  17. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Met de haai kun je niet fokken misschien dat hij daarom ontbreekt.
     
    Borkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  18. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    zo alles is online
    de dieren categorie lijst moet ik nog nalopen of er iets mist
    :sleepy:
     
    rikmark, Borkie, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Er ontbreken er nog wel meer. De lijst is helaas niet up-to-date.
     
    Borkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  20. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Dank je wel
    Over heen gelezen
    Gr en s6 Tineke
     
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.