Praatgroep - Wild Bananas Strand Club

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 22 Juni 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier kom ik nu nog 5 limonade tekort om bij het sier-item dj coco te komen, vandaag kan ik de koelkast nog 2 keer doen en morgen 1 keer, vorige week kon ik door de inlogproblemen / traagheid van woensdag en donderdag ook al niet inloggen op me werk en laten we het maar niet hebben over de vrijdag, ben benieuwd of dat er nog wat limonade zit bij de compensatie -.-
     
  2. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik ga het ook niet redden... Zal 1 rode en 1 groene limonade tekort komen, helaas. En is niet voor TG aan te schaffen:oops:
     
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Stom dat je die dingen niet als cadeautje kunt versturen, ik heb ze juist over :(
     
    Borkie vindt dit leuk.
  4. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    Waarschijnlijk ga ik ook nét één blikje limonade te kort komen. Ik heb mijn timers al gezet, maar het wordt heel, heel erg krap (Of als ik me vertel... niet haalbaar. Ik moet er nu nog 4)
     
  5. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Leuke compensatie pff :sleepy: , hier dus een grijze wolkenrij door de inlogproblemen die we 3 dagen gehad hebben :eek:
    en ik zal denk niet de enige zijn, zelfs met een compensatie kan BP de plank volledig misslaan
     
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou ik vind het een hartstikke leuke compensatie hoor xD

    En die inlogproblemen duurden een paar uur, geen drie dagen. Overdrijven is ook een vak.
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  7. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Dat klopt, woensdag wilde ik om 3 uur beginnen met dit event en kon ik niet inloggen, donderdag wilde ik om 3 uur inloggen en lukte weer niet en vrijdag was het helemaal bar en boos, dus in iedergeval 2 keer niet de koelkast kunnen oogsten en die kom ik nu net tekort -.-
     
  8. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Vind het ook een mooi pakket :D, ze kunnen immers niet iedereen tevreden stellen.
    Het is niet leuk maar helaas niet anders :oops:;).
     
  9. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Compensatie is mooi :inlove: en de storing viel mee xD kon alles makkelijk halen geen probleem mee ;)
     
  10. Marietje001

    Marietje001 Forumleerling

    Zoo jammer! Ik ga de wolkenrij waarschijnlijk niet halen en die vond ik juist zo leuk met de oogst bonus erbij. Qua event gewas was het allemaal gelukt, maar ik kom helaas heel wat limonade en frisdrank te kort. Jammer dat je die niet ook nog op een andere manier kan krijgen. :oops:

    Gelukkig wel lekker quests kunnen afronden op de normale boerderij :inlove:
     
  11. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    wij zijn ook tevree beide events afgerond en nu de koelkasten aan het legen.
     
  12. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Dat ik het niet ga halen, is niet de schuld van een ander maar van mij en mijn omstandigheden...:oops: ben gewoon te laat begonnen om die koelkasten te activeren. Maar had graag de keuze gehad om de ontbrekende flesjes af te kopen voor TG:p De compensatie is dus voor mij mooi meegenomen...
     
  13. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Ik moet er van de limonade en de frisdrank allebei nog 1, dat gaat wel lukken.
    De sinaasappelsap heb ik niet geactiveerd omdat ik wist dat ik deze toch niet zou kunnen halen.
    Heb je ook niet nodig voor de wolkenrij.
    Nu moet ik nog 2 x 6 smoothies maken voor de wolkenrij en dj coco, dat wordt nog het meest spannend of ik dat ga halen
     
  14. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Dit event was te kort berekend voor mij ik heb 10 uur tekort om de wolken rij nog te kunnen halen.
    Ik had gehoopt op een verlenging van alle lopende questen maar alleen het weekend event duurde langer
    en het langere event heeft even goed tijd verloren tijdens het stil liggen van het spel een gemiste kans van BP omdat ik voorlopig geen langdurige questen meer zal doen het kan toch niet zo zijn dat een quest vanwege storingen die nog lang niet allemaal over zijn, helaas en daardoor dus net niet gehaald is.
    Ik kan alleen met de voeten stemmen dat betekent drastisch geen aankopen meer doen in het spel voorlopig. Of ik premium blijf moet ik nog maar even afwachten. hoeveel plezier dat op levert zo ben ik bij de storing mijn trouwe knecht ook kwijtgeraakt support schrijft dat ze er niets over kunnen vinden.
    Ik heb Jurgen Geit (Max Mompelman) die knecht vanaf het begin van het spel elke maand TG gegeven support heb ik dat vermeld maar tot nu toe geen antwoord gehad na mijn aangeven dat ik die al heel lang had.
     
  15. Jacq57

    Jacq57 Doorzetter

    pfff, ook af het scheelde dit keer maar weinig maar het is gelukt
     
    gelderblom, hendrika73 en farmermikkie vinden dit leuk.
  16. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    De laatste koelboxen niet meer gehaald....wel de wolkenrij compleet....:)
     
    farmermikkie, molen55 en hendrika73 vinden dit leuk.
  17. demi2u

    demi2u Gelegenheidsauteur

    Moest nog 1 item voor de wolkenrij en helaas is het event niet verlengd terwijl er toch een flinke storing was. Zo jammer he. Het weekend event werd wel verlengd en deze dus niet >:(:mad:
     
  18. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Heb uiteindelijk besloten om de twee plekken van de rode en groene flesjes af te kopen voor TG:wuerg:xD
    Dus heb de wolkenrij en de koelkasten daarachter nog 2x kunnen legen:p
    Les voor de volgende keer voor mij... eerder die FAQ lezen zodat ik de juiste keuzes kan maken:oops:
     
  19. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Op het laatst nog net het hele event kunnen afronden.:music:
     
    -matthias1952- en hendrika73 vinden dit leuk.
  20. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik wist niet dat je het af kon kopen. Ik kwam net 1 flesje te kort voor de wolkenrij. Verder heb ik alles.

    Van 2 kleuren flesjes gaf hij gisteren aan dat ik hetzelfde aantal nog moest en later opeens van 1 kleur 1 flesje meer. Dat is dus die ik net te kort kwam.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.