Praatgroep Wijzigingen Alchemist

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 13 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik wil ze ook graag inleveren, maar ben ze nog steeds kwijt. o_Ok nu ik het spel net weer heb opgestart.
    99% is klaar zet Ron in de oa, ik hoop maar dat ik bij die ene procent hoor en dit ook goed komt.

daisy17858 vindt dit leuk.
  2. vinc05

vinc05 Forum freak

Succes Coco hoop dat ze bij jouw ook gauw terug komen.

3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Bedankt. Ik zie ze net wel bij het ambacht staan, maar niet in de schuur onder ambacht.

4. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Zo, 131 kleurpaletten in mijn schuur en mooie producten op de plank bij de alchemist :)

_Jeanie_, daisy17858 en hendrika73 vinden dit leuk.
  5. Wendie

Wendie Forumbewoner

ik moet wel zeggen dat ik de alchemist behoorlijk wat ambachtsproducten vind kosten! 40 alruin voor een geschrift?! en dat in level 2 !
    andere levels 2 van bijv bakker en jamfabriek vereisen 20 zout of suiker ... dit is gewoon het dubbele! vind het erg veel

ben blij dat deze ambacht gewijzigd is, nu aub nog de benodigde hoeveelheden aanpassen zou wenselijk zijn

6. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Bij de andere ambachten moet je ook eerst een halffabricaat maken die ook suiker kost. Die moet je wel even meetellen. Dat hoeft in de alchemist niet;)

daisy17858 en Leo.netten vinden dit leuk.
  7. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Dar heb je wel weer gelijk , was mij niet opgevallen:oops:

8. Leo.netten

Leo.netten Teller

Als je in level 4 geschriftenverzameling zelf maakt kost dat op mijn markt 61.760 aan producten. Als je geschriftenverzameling op de markt koopt kost dat 47.650 dus het verschil is groot.

9. miekje9

Dat is wel zo Leo maar dan heb je niet de maak punten erbij.....

daisy17858 en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik heb bij de kabouters ontzettend veel zelf gemaakt, maar je krijgt dan wel de extra punten, maar het kostte een vermogen aan gewas en kleurpaletten. Ik was de hele week alleen maar bezig met de kabouters met gewas en kleurpaletten. Ik kwam nergens anders aan toe. Ik had 8 kleurpaletten opstaan en ben vanaf lvl 4 naar 5 de kleurpaletten gaan kopen en het gewas ook. Het was gewoon niet aan te slepen. Nu wordt er ook best veel gevraagd aan spullen, dus ik ben blij dat ik in level 5 zit.
    Ik vind de bloemist ook zo'n geval waar ontzettend veel gevraagd wordt. Daar ben ik mee gestopt en koop nu af en toe wat voor de bloemist. Dan duurt het maar wat langer, maar kan nu wel leuk met de quests verder en dat vind ik ontzettend leuk om te doen.

Laatste bewerkt: 21 Februari 2016
    _Jeanie_, daisy17858 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  11. miekje9

Ik gooi in de bloemist als ik er aan denk witte onschuld

_Jeanie_ en daisy17858 vinden dit leuk.
  12. Leo.netten

Leo.netten Teller

De alchemist en bloemen gebruik ik niet meer sinds ik daar in level 5 zit. Bij baha alleen de mango sinaasappel smoothie en bij de bakker ananastaart en bij de jam de paasjam.

13. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Ik gebruik de alchemist en bloemen ook nagenoeg niet. De andere 3 wel, vooral idd voor de paasjam, mango sinaasappel, bowl, en choco pannenkoeken. Zo nu en dan maak ik wat anders maar bovenstaande zijn wel de hoofdzaken :)

14. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Hier alles op fase 4 staan, ben met de spa wel langzaam bezig om in fase 5 te komen. Maar het is wel wat schaapje zegt: op een gegeven moment ben je alleen maar daar mee bezig en niet met de rest.

Zelf gebruik dus de spa regelmatig, om in fase 5 te komen en aan ambachten: griezelwild, ananastaart, wortelbrood, haverbrood (als ik knechten en WAC aan het staan). Dan gebruik ik ook witte onschuld en WAC regelmatig, maar die maak ik zelf niet meer, die krijg ik via de staken.

15. fablim

fablim Oudgediende

poehee.... 114 berichten doorgelezen om er zeker van te zijn dat ik geen al beantwoordde vraag stel:
    komen er ook nog kooprecepten voor de alchemist?

16. msMaybecouple

msMaybecouple Forum prof

Dat weet volgens mij nog niemand. Maar het zou best kunnen, dat is tenminste met de andere ambachten ook zo.

17. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat is inderdaad nog onbekend. Als ze er wel komen zal er zeker een officiële mededeling van komen.:)

Sintra98 en fablim vinden dit leuk.
  18. fablim

fablim Oudgediende

:) Tnx Enk, ben erg benieuwd ernaar.

Sintra98 vindt dit leuk.
  19. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

wat ik raar vind, op de markt staat bij veel producten van de alchemist: geldt alleen voor het gebied de woelige weide.
    wat houd dat in?

20. enk52

enk52 Levende forumlegende

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.