Praatgroep Wijzigingen Alchemist

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 13 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon

Sharon Junior expert

Ik was net een paar dagen bezig om de alchemist op te waarderen. Daarvoor nooit veel aan gedaan doordat het teveel kleur paletten kost en door de plaatsing van de kabouters op het land. Een verandering kan volgens mij alleen maar een verbetering zijn. :)

daisy17858 vindt dit leuk.
  2. boeriep

boeriep Levende forumlegende

Ik zit in fase 5 en heb nog 37.098 alruin.

3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Zo gauw als je je eerste ambacht activeert, krijg je de andere grondstoffen niet meer uit de grond totdat je dat ambacht hebt geactiveerd. Die 400 heb je dus uit het rad en van buurtjes e.d.

popje4 en daisy17858 vinden dit leuk.
  4. Tuintje57

Tuintje57 Forum-expert

En nou zit ik met 75 geschriftenverzamelingen in mijn schuurtje, wat is nou wijsheid? :wuerg:

5. lonnie57

lonnie57 Forum-hertog

als je bij de aankondiging verder naar beneden scrold zie je dat alles wat je hierin geinvesteerd heb weer terug krijgt ;)

6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Morgen komt er een FAQ. Vermoedelijk maakt die wel meer duidelijk.

7. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Ik hoop wel dat we in de fase blijven waar we al in zaten.
    Maar gaat wel weer leuke tabel verandering worden :wuerg:

maad, m.kreuning, daisy17858 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. bepsels

bepsels Forummeester

Ik hoop inderdaad ook dat we in de zelfde fase blijven, want sommige hebben er toch wel heel veel werk in zitten. Ik was ook juist bezig om de alchemist naar level 5 te brengen. Nog even geduld hebben voor de FAQ:music:

9. boemer49

boemer49 Oudgediende

gewoon afwachten maar ....maar ik heb er nooit veel mee gedaan, alleen bijna een level verder gekomen nr 4 ....:D en ben nu zo benieuwd wat we er terug voor mogen gaan maken ....;)

10. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Dit is het enige ambacht wat ik nog naar de laatste fase moet brengen en was daar ook druk mee bezig 45.093 punten van de benodigde 150.000 punten. Ik heb geen kabouters meer op voorraad, alleen een paar "halffabricaten" maar daar krijgen we blijkbaar de producten van terug en ik heb 57880 alruin op voorraad. De FAQ van morgen maar afwachten, ben benieuwd naar de veranderingen :music:

daisy17858 en sproetje06 vinden dit leuk.
  11. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Ik heb de alchemist net een weekje of 2 weekjes in 5, erg veel moeite voor gedaan en geinvesteerd pfff :wuerg:. nu niet hopen dat ze er weer een lvl aan vastplakken, asjeblieft niet nog meer paletten, cantharellen, blauwe bes, lelie en koolzaad ;)

12. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Dat hoop ik dus ook. Zou wel jammer zijn als je weer vanaf 0 moet beginnen

maad, daisy17858 en sproetje06 vinden dit leuk.
  13. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Ik zit in level 4 en heb 38000 flesjes op voorraad.
    Ben ook benieuwd wat het gaat worden.
    Ik hoop iets waar ik knechtencoupons mee kan toveren :)
    Die heb ik nooit genoeg.

m.kreuning, daisy17858 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  14. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik heb t/m level 5 klaar en heeft heel wat gekost om daar te komen. Nu nog 28.150 op voorraad. Ben benieuwd wat er gaat komen. Zag wel op de openingspagina dat de Alchemist verandert en wees voorbereid, die handige kabouters kunnen zomaar ergens anders in Farmerama opduiken. 8) Ben benieuwd.

daisy17858 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  15. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Met pijn en moeite zit ik net in fase 4. Heb van alles op voorraad, dus even wachten wat er morgen in de FAQ staat, desnood zet ik morgen alle kabouters op het veld zodat ik de punten er nog voor krijg. In de hoop natuurlijk dat dit in de nieuwe alchemist gewoon word overgenomen. Ik heb ruim 43.000 alruin op voorraad.
    Misschien krijgen we netzo als in de andere ambachten en een ambachtproduct wat je kunt eten en cadeau kunt geven en geen kabouters meer. Zou wel logisch zijn.

16. miekje9

daar hoopik ook op annelies

17. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Met veel pijn en moeite de kleine opvreters naar fase 5 gebracht.
    Ik hoop dat we er wat beters voor terug krijgen, maar dat ik wel in fase 5 blijf

daisy17858 en Jacq57 vinden dit leuk.
  18. miekje9

Daxter toch hoop ik wel met geschriften gedaan??

19. Wendie

Wendie Forumbewoner

op de nieuwspagina (zo kwam ik er net pas achter) staat ook nog vermeld:

wees voorbereid! Die handige kabouters kunnen zomaar ergens anders in Farmerama opduiken!

dat prikkelt toch wel het meest mijn nieuwsgierigheid

daisy17858 en beereekhoorn vinden dit leuk.
  20. miepco

miepco Regelmatige auteur

Gelukkig ben ik nog niet zo ver met de alchemist. Zit pas in 2. Dus kan het geheel nieuw opzetten. Misschien ga ik nog wat kabouters soldaat maken op de velden. Dat ligt aan de nieuwe opstelling. Het is in ieder geval wel leuk dat er wat mee gedaan wordt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.