Praatgroep - Wedstrijddag in Mei

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 4 Mei 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Was niet alleen hier de opmerking vandaar.
    Niet aankomen bij mij ik heb weinig tijd ik wil maximaal scoren.
    o_Ok ik zoek me gek op het forum om antwoorden uit te vinden die ik niet weet.
    En natuurlijk zijn de langer spelende spelers in het voordeel.
    En als spelers het niet kunnen vinden in de vragen lijst kan dat ook komen omdat ik zelf de vraag nog niet voorbij heb zien komen en volledig vertrouw op mijn medespelers hier of ze de vraag exact over nemen en in het forum posten.
    Maar ben er nu effe klaar mee
     
  2. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    miekje...dikke knuffel hoor......:inlove:
     
    boogschuttert48 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  3. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

     
    boogschuttert48 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  4. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Laten we vooral vriendelijk naar elkaar blijven. Het is natuurlijk fijn om elkaar te helpen, maar het is hier geen verplichting om dingen wel of niet in het hulpdraadje te plaatsen. 0ok kan het zijn dat iemand een uitleg wel of niet begrijpt. Dat mag allemaal hier.
    Overigens is het hulpdraadje bedoeld voor dit event en is het denk ik verwarrend om dingen van andere events te plaatsen.
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  5. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    miekje,niet doen. ik wil heel graag dat je dit werk voor ons blijft doen.
    niet opgeven asjeblieft.
     
    jolanda13 en boogschuttert48 vinden dit leuk.
  6. tulpboer

    tulpboer Forumkenner

    Miekje ook ik ben je dankbaar voor alles wat jij doet voor ons dank je wel

    gr tulpboer
     
  7. Feelosopher

    Feelosopher Regelmatige auteur

    Ik heb helaas niet alle sieritems voor de wolkenrij kunnen bemachtigen - maar wel de wolkenrij, dus heel erg lief dat er mensen zijn die hun extra items willen ruilen...
    Maaaaar ..... ik ben zo blij dat ik wel de wolkenrij met vd haak/schat-eter/parel van wijsheid heb kunnen vullen. WOOHOO

    En Miekje .... zonder jou had ik dit niet kunnen halen. Ik vind het top dat je aan ons denkt en je tijd aan ons geeft. Super super bedankt. Je kan niet iedereen blij maken met alles maar weet dat je veel van ons wel heel erg blij maakt.
     
    Laatste bewerkt: 11 Mei 2022
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Door vakantie en daarna weer werken heb ik nu wel de wolkenrij en nog 34 muntjes voor 2 sieritems. Als iemand de andere 2 voor me heeft, laat dan even weten welke 2. Dan weet ik welke ik nog even ga ophalen.
    Edit: ik zie dat ik via de trivia-beloningen 1 spel extra kan spelen. Dan kan ik precies de eerste 3 items binnen halen. Ik mis dan alleen de "Schitterende deals".
    Hopelijk heeft iemand die dan voor me bij het volgende cadeau- en ruilevent.
     
  9. mmans

    mmans Forum-hertog

    Ha, Sanham, die heb ik dubbel, dus die stuur ik de eerstvolgende keer op! Laat er me maar aan denken.
     
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik heb het event gehaald. Heb 1 sieritem dubbel (van niet van 8 muntjes maar die daarna). Mocht iemand hem nodig hebben dan hoor ik het wel tijdens een ruilevent of nu.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.