Praatgroep - Wedstrijddag in Mei

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 4 Mei 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    als je beide delen bij siegfried klaar hebt, dan lichten de andere figuren ook op en kan je er 1 van kiezen.
     
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    In het eventscherm op 1 van de andere figuren klikken dan kom je bij een ander bord
     
  3. Nathalie6

    Nathalie6 Forumleerling

    Yes gelukt! BEDANKT en nog een fijne zondag
     
    -matthias1952- en kakelot69 vinden dit leuk.
  4. Feelosopher

    Feelosopher Regelmatige auteur

    Wow - gefeliciteerd.... Ik doe erg mijn best maar heb al die extra dingen niet dus ik vrees dat ik geen van die geweldige Mammoet bomen zal gaan verkrijgen. Ach ja - ik pak gewoon wat ik kan. Vind dit altijd wel een leuk spel.
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  5. demi2u

    demi2u Gelegenheidsauteur

    Nou heb ik alles 2x door gelezen en ik denk dat ik iets ergens gemist heb. Normaal staat er dat je de wolkenrij zelf moet kopen of de items die erop moeten. Heb al gezocht bij mijn sieritems, maar kan niets vinden.
    Dus grote vraag: moet je alles zelf kopen de wolkenrij en de items of krijg je ze ergens??
     
  6. walvis12

    walvis12 Forumbeginner

    Waar staat de lijst met oude trivia vragen.?
    kan et niet meer terug vinden :cry:
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  7. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Op het muntje klikken linksboven op de eventpagina. Daar kun je de verschillende munten besteden die je wint met het ganzeborden. In het eerste tabje kun je de sieritems en de wolkenrij kopen.
     
  8. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

  9. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Mochten er mensen muntjes overhebben en daardoor een siertitem dubbel halen, ik hou mij aanbevolen. Denk niet dat ik vaak genoeg kan spelen om de complete staak te halen.

    De mammoet bomen staan hier standaard op het land. Zo zorgt ik dat ik voldoende SM, turbo en suzi op voorraad heb.
     
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb ze allemaal dubbel, dus je geeft maar een gil hoor. Vergeet dan niet de wolkenrij te kopen xD
     
    BoerAnnelies en -mikmak- vinden dit leuk.
  11. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik zal het ook niet helemaal halen denk ik.......:oops:
     
  12. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik ben ook al dubbel aan het kopen. roep maar met een ruillevent
     
    BoerAnnelies en -mikmak- vinden dit leuk.
  13. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Hier items ook al dubbel binnen.
     
    BoerAnnelies en -mikmak- vinden dit leuk.
  14. walvis12

    walvis12 Forumbeginner

  15. msMaybecouple

    msMaybecouple Forum prof

    Dat klopt, maar dit zijn ook de enige vragen die gesteld worden in deze variant. De oude vragen worden niet meer gevraagd.
     
  16. dannyelst

    dannyelst Actieve auteur

    kun je de sieritems in de triviabeloningen in de wolkenrij plaatsen of zijn dit gewone items voor op het land. (horen zij bij een bepaalde wolkenrij ? )
     
  17. walvis12

    walvis12 Forumbeginner

    Sorry dan heb ik het verkeerd begrepen dankje
     
  18. demi2u

    demi2u Gelegenheidsauteur

    Lief om te zeggen waar ik ze kan vinden, maar dat vroeg ik niet. Mijn vraag is moet je alles kopen of krijg je ze ergens??? Blijkbaar moet je ze dus kopen. Jammer dat dit niet duidelijk uit de beschrijving komt.
     
  19. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Sorry om het te schrijven hier maar dit stoort mij een beetje.
    Ik doe mijn best meer kan ik niet
    En anders moet een ander het maar doen.
     
  20. msMaybecouple

    msMaybecouple Forum prof

    Ik denk niet dat walvis het verkeerd bedoelde.
    volgens mij dacht hij dat hij uit de oude vragen die je in eerste instantie plaatste ook vragen zouden komen. in dat geval zou het vervelend zijn dat hij ze niet meer terug kon vinden.
    Wel slim trouwens om in eerste instantie die oude vragen ook te plaatsen. Voor hetzelfde geld worden er weer vragen herhaald, en dan heb je ze alvast staan.

    Ik ben je in elk geval heel dankbaar voor alle moeite die je doet om alles te plaatsen.
    Zonder die hulp zou ik waarschijnlijk niet eens tot nu toe doorgegaan zijn met dit spel, omdat ik jou uitleg over alles heel duidelijk vind.

    Ik snap echt wel hoeveel tijd je voor ons allemaal in alle uitleg en uitzoeken stopt.
    Dus Miekje. Dank je wel :inlove::)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.