Praatgroep - Wasbeer nieuw fokdier

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 18 April 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Je kan op zondag (tijdens de kortingsdag) voor 1 supervoer 1 keer fokken, dat is zonder kortingsdag 2 supervoer voor 1 keer fokken.

S6 zondag en maandag (t/m 22:00.)

.Fisherman. en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Dan ga ik zondag even een leuk dagje fokken doen. :music:

3. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Uit de neonkist heb ik een neon vlinder en een neon kikker gekregen.
    Uit de piccollo's heb ik een hamstervanger, een zwempret, Ingrid's leerling en bloemenliedjes.
    Uit de verzilverde muntjes heb ik een vuurvis, raphia palm, toromiro en een albino sequoia.
    Ben super tevreden hiermee.:D

4. ik vind het jammer dat je geen tijdversneller kan gebruiken.. vind het event te traag!

Boeretrien1 vindt dit leuk.
  5. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Over welk event heb jij het?
    Want dit is eigenlijk de praatgroep van de wasberen maar als ik het goed begrijp bedoel jij het Hamani event.

Als je Hamani bedoeld kan dat wél. Kost je wel geld.
    Je koopt dan de grote mand en daar zit een fruitpannenkoek in die je dan in kunt zetten voor tijdverkorting.
    * Fruitpannenkoek [​IMG]
    Dit is een speciale booster die (alleen tijdens dit event) gedurende 48 uur 20% snellere eventgewassen geeft op alle speelvelden (ook het eventveld).
    Het vereist geen ambachtslot.

6. oeps verkeerde draadje! ik heb geen geld daarvoor... :-(

Boeretrien1 vindt dit leuk.
  7. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ben er inmiddels achter... Kist vol boerderijbonussen II:)

daisy17858 en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. keukendeur64

keukendeur64 Forum prof

Komt er vandaag nog een babyboom?

9. enk52

enk52 Levende forumlegende

10. schaapje52

Ja ja het eerste item 1x Big Benny :inlove: is binnen. Zo nu weer verder en op naar volgende item. :music:

daisy17858 en GerwinenElise vinden dit leuk.
  11. keukendeur64

keukendeur64 Forum prof

12. -miekedo-

-miekedo- Regelmatige auteur

Let op met fokken ... gaf net ineens weer 2 supervoer aan ipv 1!!!

13. schaapje52

Jippie de wolk is binnen met de mooie items. :D

Tot nu toe heeft het mij 196 sv gekost en daar zat ook nog wat fok van koe, schaap en lynx bij. Alle dieren na de nr 75 nu op voorraad. Ga nu zo heel voorzichten de quest doen. Goed opletten dat ik dus niet de verkeerde in ga leveren van de dieren na de nr 75. :wuerg::)

Update: Het is gelukt. Ja ja helemaal gehaald. :music:

Nog nooit zo'n groot en best wel zwaar event met veel fokdieren gevraagd gehaald.
    Zelfs de quest lukte goed wel met ook andere dieren ingeleverd.
    Kreeg uit neon een kalkoen en kameel. :music: Hoopte op een papegaai maar kan misschien met ruilevent wel ruilen voor een papegaai. ;) Zag ook nog dat er een mooi rode werkstal kregen van de wasbeer. :D

Nu ga ik nog wat fokken met de wasbeer. Misschien lukt het om een rode stal bij elkaar te krijgen. :music:

Laatste bewerkt: 23 April 2023
    daisy17858 en GerwinenElise vinden dit leuk.
  14. GerwinenElise

GerwinenElise Actieve auteur

Gefeliciteerd iedereen die hem al gehaald heeft! Ik ben vandaag begonnen met deze! Hopelijk ga ik hem ook halen. Heb alleen nog de goeie wasberen nodig!

annigjen en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik ga best goed met de wasberenfok. Ik heb al 2 wasbeermannen.

daisy17858 en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. schaapje52

Gekregen met overslag of echt keurig verder op een rijtje gefokt. Hier tot op het moment geen overslag. Ik kan nu wel een oranje maken en nu ook een rode. Beiden met keurig steeds doorfokken omhoog.

17. annigjen

Met overstag. Ik zet ook luxe parfum in. Iedere maand koop ik voor farmmunten , luxe parfum. Die zet ik dan in, als er een nieuw fokdier komt. Omdat ik al alle fokquesten heb ingeleverd. Heb ik nu veel luxe parfum. o_Ok koop ik voor de supervoer en supermest.

schaapje52 vindt dit leuk.
  18. schaapje52

Ik gebruik nooit :oops: de luxe parfum. Heb nu 2730 luxe op voorraad. :wuerg: Weet nooit wanner ik die moet gebruiken.

Ik heb nu een oranje en rode wasbeerstal gemaakt. :inlove: Staan nu op het land.

annigjen vindt dit leuk.
  19. annigjen

Ik zet ze in met baby-boom-dag. Maar dan ook alleen met een nieuw fokdier. Ik gebruik er dan 2 per fok. Je kan ze natuurlijk ook gebruiken als je een quest wil afronden.

schaapje52 vindt dit leuk.
  20. GerwinenElise

GerwinenElise Actieve auteur

Ik zie dat nut van die luxe parfum echt niet in, dat werk bij mij voor geen meter dat idee heb ik zelf?!

keukendeur64 en schaapje52 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.