Praatgroep - Waggelen en peddelen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 20 Juli 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier nu 47 x gespeeld......iedereen bedankt voor de ambachten........:inlove:...kan een hele tijd vooruit
     
    kakelot69 en Dorette58 vinden dit leuk.
  2. nientje1950

    nientje1950 Forum-commissaris

    Goedemorgen, hier weer uit gewaggeld en uit gepeddeld. was wel weer leuk.
    De wolkenrij staat weer te pronken.
    Succes allemaal.
     
    Dorette58 en -mikmak- vinden dit leuk.
  3. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Mijn cookies worden niet opgeruimd na afsluiten.
    Inloggen gaat snel. Maar als ik van het ene veld naar het andere wil gaan, of bijvoorbeeld van de markt afkom, of de voedermolen wil verlaten, dan moet ie heel lang laden. En blijft dan vaak op 100% laden staan; dat verdwijnt dan niet. Daardoor heb ik me eraan gewend om al tijdens het laden om op F5 te klikken.
    Door jouw bericht heb ik vanochtend gewacht tijdens het laden. Soms als ie bij 100% is, verdwijnt het balkje en gebeurt er niks. Als ik er dan opnieuw op klik, is bijvoorbeeld het veld waar ik naartoe wil wel toegankelijk (zonder opnieuw te laden). Dat is een stap vooruit. ;)
    En soms blijft ie toch op 100% 'hangen' en zit er niks anders op dan op F5 te klikken.

    Bedankt voor jouw reactie!
     
    Laatste bewerkt: 24 Juli 2021
  4. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik speel ook in client en heb bij instellingen alles op "uit" staan, alleen "infobox aan muis" staat op aan.
    misschien ook eens proberen?
     
    boermars, Dorette58 en -doppie- vinden dit leuk.
  5. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    jaaaaa, dat werkt!
    Thanks for the tip ;)

    Ennnn....wolkenrij zweeft inmiddels trots rond.
    Nog 1x oogsten voor seizoenspunten en dan is het klaar. Had mazzel vanochtend een oogstbooster te draaien en heb daar een WAC bij ingezet.
     
    Laatste bewerkt: 24 Juli 2021
    -matthias1952- en -doppie- vinden dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier ook klaar met waggelen :inlove:

    Ik vond het een leuk event, niet te langdurig en de dropjes vielen prima.
     
    -mikmak- en Dorette58 vinden dit leuk.
  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Fijn dat er een oplossing was voor je probleem:music:
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  8. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier nu 65 x gespeeld......:).....en weer door...schijnt harde wind te komen.......8)
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  9. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Hier nu 71 keer gespeeld. Maar vandaag speel ik op één veld omwille van de zomerquest, dus nu gaat het niet zo snel.
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  10. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Volledig handmatig gewerkt, dus geen knechten en ben aan 26 ... zonder knechten gebruik ik natuurlijk geen kwartaakkers en gaat het niet snel.
    Ik vind dat niet erg. Farmerama moet een ontspanning blijven en ik heb het afgeleerd altijd de uren te tellen. Nu amuseer ik me hier op mijn eigen tempo...
     
    boermars, Huhmmie38, jolanda13 en 8 anderen vinden dit leuk.
  11. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    harde wind...hoge golven...veel regen...maarrrrr..de eindstreep gehaald.....:music:...heeft er iemand een handdoek?8)
     
    boermars, Dorette58, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Hoeveel heb je nodig :music:.
    [​IMG]
     
    jolanda13, boermars, vinc051 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    moet ik het net mee kunnen redden......xD
     
    jolanda13, vinc051, kakelot69 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  14. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    twee kerde caravan verder getrokken en beide events gehaald dankzij de ambachten en hulpmiddelen.
    Ging prima de weekendquest had wel een hoop supermest nodig hoor eigenlijk teveeel
     
    -mikmak- en jolanda13 vinden dit leuk.
  15. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Nog 4x leveren en dan heb ik het event ook gehaald en de wolkenrij binnen :D
     
    -mikmak- en jolanda13 vinden dit leuk.
  16. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Wolkenrij heb ik maar waar ik van baal is dat ik vanochtend nog een saldo over had van 129 eventgewassen. Net de hoofdakker geoogst om 10 voor 2 met 177 veldjes en daar loopt wac. Dan zou ik 708 gewassen erbij moeten krijgen. Wat heb ik aan totaal staan 773 stuks min dan de 129 die ik had is dus maar 654 wat ik erbij heb gekregen. Nu dus net te kort om die laatste te maken voor de 800 seizoenspunten.
     
  17. Lieve

    Lieve Halfgod

    Voor de eindstreep vallen is altijd ballen, ben je zeker dat je 177 veldjes had? want 708+129=837 en had je 3 strandspullen kunnen maken
    654/4=163,5 kan niet, je kan geen 1/2kwart veld hebben
     
  18. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ja, ik heb 177 kwartveldjes staan op de hoofdakker. Ik ga maar een ticket sturen. Kunnen ze kijken wat er niet goed is gegaan.
     
  19. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Had je al ingezaaid toen je die 129 over had?
     
    janniekwak vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.