Praatgroep 'Waar is Jimmy Worm?'

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 19 Juni 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikmark

    rikmark Forum freak

    Hier ook event klaar.

    Iedereen die nog bezig is sterkte met de laatste loodjes.
     
    Borkie, _Jeanie_, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Rnsgbrs

    Rnsgbrs Actieve auteur

    ik oogst op kwartjes, maar ben bang dat ik alsnog DI tekort kom... heb de brug inmiddels al wel binnen
     
    Borkie vindt dit leuk.
  3. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Drops heb ik zat maar ik zaai op 1,5 veld gewassen en ben daar nog wel even mee bezig maar halen ga ik het wel.:)
    Wilde eerst niet mee doen en toch maar begonnen maar heb alle stallen wel laten staan en daardoor een grote hoeveelheid drops.
     
    Borkie, Katinka1700, -matthias1952- en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik moet nu nog op de grond het wolkvliegtuig en in de lucht het wolkkasteel. xD

    De di heb ik bijna en aan gewas nog iets minder dan 4000. :music:
     
    Borkie, jolanda13, -mikmak- en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Klaar met dit event, was een makkelijke vond ik. Heb niet alle vakjes open maar de rest vind ik niet zo interessant, wat EP, mest etc :) Al het SV er wel uit gehaald. Nu weer even verder met mijn gewassen voor de quests en maar es wat verkopen op de markt, prijzen blijven flink hoog voor het gewas!
     
    Borkie, Katinka1700 en schaapje52 vinden dit leuk.
  6. rikmark

    rikmark Forum freak

    Een paar stallen weg halen en iets meer event gewas telen en oogsten, dan haal je het wel. ;)
     
    Borkie, Katinka1700, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Mijn laatste kompasrozen staan op het veld ik moet nog 1 vakje openmaken voor 1000 kompasrozen dan heb ik alle vakjes open. Ik vond dit een heerlijk event heb er absoluut geen moeite voor hoeven doen en de drops vliegen om je oren heerlijk zulke events wil ik nog meerxD
     
    pipelepo, Borkie, jolanda13 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    nog 1 oogst, dan heb ik alles binnengehaald. leuk event.
     
    Borkie, -mikmak-, Katinka1700 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Kwartakkertjes helpen niet om meer drops te krijgen, tenzij je een gewas op de akkers hebt dat heeeel lang duurt (denk aan 20 uur of zo).
    Het enige dat helpt is op tijd oogsten en geen lange dingen zoals bomen van 20 uur of langdurende stallen op je akker zetten tijdens het event, en dus op tijd oogsten.
    Kan je lang niet online? Doe dan een langer gewas dat je wel direct kunt oogsten als het klaar is.

    Met alle 3 de velden vol kwartakkers gewas (event- of gewoon gewas) en dan spelen met de tijdsduur, zodat het in jouw agenda past, is dit echt geen moeilijk event.

    Kwartakkertjes helpen trouwens wel voor meer gewas, maar dan moet je wel een pompoenjam of wac of een ander ambachtsproduct voor meer gewas hebben genomen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  10. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik haal het zo ook wel, als ik goed heb gerekend nog 2500 gewas in 48 uur.
     
    Borkie, Sintra98, rikmark en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier net het event afgerond. De wolk met sieritems zijn binnen. xD
     
    pipelepo, -matthias1952-, Borkie en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb het event zojuist helemaal afgerond
     
    Borkie, jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  13. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    buuf...een hele dikke gefeliciteerd...........:inlove:
     
    Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Jeej met de hulp van @farmermikkie en jullie tips heb ik ook de wolkenrij kunnen behalen! Dus bedankt :) Nu de rest nog even invullen, maar dat is minder spannend.

    Gefeliciteerd @schaapje52 @Sintra98
     
  15. Tommick

    Tommick Gelegenheidsauteur

    Event hier gisteren voltooid en heb nog over de 400 di over. Jimmy Worm helaas niet gezieno_O
     
    farmermikkie, Sintra98 en Borkie vinden dit leuk.
  16. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb er op dit moment 1418 over er zullen er nog wel wat bijkomen
    @ het zijn er in totaal 2039 geworden
     
    Laatste bewerkt: 26 Juni 2018
    Borkie vindt dit leuk.
  17. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Zo wolkenrij is binnen en nu nog kijken of het supervoer nog gaat lukken.:D
     
    Sintra98, farmermikkie en Borkie vinden dit leuk.
  18. Wandermans

    Wandermans Gevorderde

    niet gehaald :(
    en niet omdat ik niet voldoende gewassen en drops had, maar door veel te veel events die tegelijk lopen (de langere en de mini's), dus veel teveel pickto's bij het klokje
    gewoon over het hoofd gezien dat ik voor 14u moest leveren, is laatste schoolweek dus super druk
    erg jammer mis ik weer 1 item van een wolkenrij, begin dat grondig beu te worden.

    graag ofwel minder events tegelijk, ofwel dat ze bij menu klokje in volgorde komen van nog resterende looptijd
    dus meest links wat snelt gedaan is
    telkens als er meerdere events tegelijk zijn, er eentje afloopt of start is het spel sterk vertraagd (knechten reageren dan dikwijls zo goed als niet), als ik dan weinig tijd heb geraak ik niet rond of blijkt dat niet alles gezaaid, eten of water gekregen heeft en mis ik dus weer een oogst
     
    Borkie vindt dit leuk.
  19. Rnsgbrs

    Rnsgbrs Actieve auteur

    hier ook op 1 item niet gehaald, wel de wolk in huis
     
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.