Praatgroep 'Waar is Jimmy Worm?'

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 19 Juni 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je kunt ook gewoon beginnen met inleveren. Beneden merkte ik dat ik niet verder kon ivm sleutels. Dus moet je wel de sleutel van de trap halen. Boven zit dan ook een sieritem wolk, en als je daar bent, zie je vanzelf dat je verder kunt voor de 5 sleutels, die je beneden nodig hebt voor vakje 2.
    Beneden klopt de FAQ en het schema van Miekje wel.
    De plaatsen van de wolkenrij en de sieritems kloppen ook in de FAQ en in Miekje's schema. Wanneer je daarnaar toe werkt en de rest eerst laat zitten, zie je vanzelf wat er nodig is en wat niet.
     
    Borkie en janniekwak vinden dit leuk.
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    • Schreeuwen wordt op het forum niet gewaardeerd
    Allemaal leuk en aardig
    Maar een plattegrond in de faq moet kloppen klaar uit over
    En dan graag als je op 2 manieren een vakje kan bereiken dat je dit ook zelf kan kiezen dan. Dat is nu niet mogelijk

    Beter is nog vakjes maar op 1 manier bereikbaar maken dan krijg je deze puinhoop ook niet.

    Ik wordt hier gewoon kwaad om dat ik probeer mensen te helpen met plattegrond en dat er in de praktijk een heleboel dingen niet kloppen
     
    Laatst bewerkt door moderator: 22 Juni 2018
  3. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Miekje beetje boos? :wuerg:
     
    rikmark, Borkie, -mikmak- en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    meer dan een beetje
     
    rikmark, Borkie, pipelepo en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    We krijgen allemaal een sleutel cadeau, ik ben wel heel benieuwd waar je anders vast komt te lopen. Vermoedelijk moet je zorgen wanneer je de eerste sleutel hebt, je op de oppervlak eerst naar boven gaat en dan de sleutel rechts niet vergeet. Maar blijkbaar krijg je de sleutel zodat je daarop niet vastloopt.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  7. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    En nu het Wolkkasteel ook binnengehaald... gaat wel lekker:p

    @miekje9
    Ik snap je wel, miekje... :eek: je hebt er veel werk ingestoken en wilt dat het dan ook klopt.
     
  8. rikmark

    rikmark Forum freak

    Ik kan me levendig voorstellen dat je hier boos over bent, en daar heb je ook alle reden toe.

    Ik hoop van harte dat BP hier notie van neemt, en hopelijk gaan ze het eerst eens tien keer testen voordat ze een quest online gaan zetten.
     
    Daxter1966 en Borkie vinden dit leuk.
  9. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Voor nu is de plattegrond goed......:D
    Totdat iemand het tegendeel bewijst:music:
     
    -butterfly-, bjorke-annika, rikmark en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hihhi miekje toch en je doet het zo goed....wat moeten we zonder jou dank weer....
     
    Borkie vindt dit leuk.
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nu 387 drops en aan gewas 1381. xD Tevens een mooi sleuteltje gekregen. :music:

    Ga straks de nieuwe plattegrond van miekje eens even goed bestuderen. xD Nog niets ingeleverd.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    15 oppervlak kan je overslaan schaapje
    hier is de brug al binnen :inlove:
    En schattig dat hij is:music:
     
    schaapje52 en Borkie vinden dit leuk.
  13. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Forum vandaag niet gelezen maar wel de melding over evt vastlopen en de sleutel die we cadeau kregen. Was en ben al wel aan de wandel gegaan. Ga voor de sieritems en de staak. Heb nu 2 sieritems binnen; wolkbrug en wolkduiken.
    Voor de nacht gaan er hier ook eventgewassen op, de DI lopen nog lekker en anders ga ik eerst voor de eventgewassen en daarna voor de DI door middel van lange gewassen op hele velden en niet op kwartveldjes. Dit om knechten en WAC's uit te sparen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  14. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Nog niks ingeleverd en de stand nu is : 7680 gewas en 1067 DI. Ga van het weekend wel eens kijken hoe dat zit met het inleveren, welke weg ik ga nemen etc :)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  15. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Wolkbrug is binnen, wolkduiken bijna. Ga eerst voor de staak en zie dan wel verder.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  16. rikmark

    rikmark Forum freak

    gewas nu op 7826 en DI 1031.
    o_Ok nog niets ingeleverd, ga morgen eens een aardig weggetje uit stippelen. :p
     
    Borkie vindt dit leuk.
  17. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Soms wordt er verwarring gezaaid door onjuiste of onvolledige beweringen te doen.

    Zo'n situatie zien we bij het gebruik van de routehulp in het labyrinth.
    Die hulp geeft je de kortste route vanaf de door jou geopende velden. Dat is niet statisch, want als je een route bent begonnen komen andere plekken dichterbij en kan het zomaar gebeuren dat je eerst linksom werd geadviseerd, en later rechtsom.

    In de lucht is het nog lastiger, want als je geen ladders open hebt dan wordt uitgegaan dat je de dichtsbijzijnde ladder beneden als eerste pakt. En wordt de route dus vrijwel zeker vanuit de onderste ladders getoond.
    Pas als je een ladder hebt geopend kan de routehulp je laten zien wat de kortste weg is rekening houdend met die bruikbare ladder.

    De routehulp is bedoeld voor de doorsnee-speler die stukje bij beetje het event speelt. Die iedere keer opnieuw kijkt wat nodig is om een prijs te bereiken. En is daarom dynamisch.

    Je mag er echter niet uit concluderen dat er een voorgeschreven route is. De route wordt bepaald door de obstakels die je een andere kant opdringen als je eigenlijk uit wil.
     
    Borkie en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  18. Lieve

    Lieve Halfgod

    Die route hulp waar vind ik die?
    Want ik loop verloren en zit vast in labyrinth


    Laat maar gevonden
     
    Laatste bewerkt: 22 Juni 2018
    Borkie vindt dit leuk.
  19. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik merk dat het toch iets lastiger is dan ik dacht. Het lijkt alsof je hele stukken kunt overslaan voor de wolkenrij en sieritems, maar dan kom je niet uit met de sleutels. Er toch maar extra bomen afgehaald, ik heb nu 526 kwartveldjes. En ik zie nog wel even hoeveel opdrachten ik wel kan overslaan. Eerst in ieder geval voor de wolkenrij met sieritems.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  20. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    De wolkenrij is binnen. Ik heb hem nog niet geactiveerd , omdat ik geen bloemen heb opstaan. Nu kijken wat ik verder nog wil hebben. Ik heb al vlug die 5 sleutels gepakt beneden, dat scheelt denk wel met door kunnen lopen.
     
    BoerAnnelies en Borkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.