Praatgroep 'Waar is Jimmy Worm?'

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 19 Juni 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik zet wel paar bordercollies uit in het labyrint van schaapje dan blijf je wel netjes achter de hekjes:p
     
    -matthias1952-, rikmark, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Goed idee miekje. xD Ga ik mij eindelijk eens gedragen. :oops:xD
     
    -matthias1952-, Borkie en janniekwak vinden dit leuk.
  3. pino460

    pino460 Forum-hertog

    Of een paar wolven die zijn gek op schaapjes
     
    rikmark, Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Nee, we willen schaapje niet kwijt. Alleen maar dat er goed op wordt gepast.
     
    -matthias1952-, Borkie, janniekwak en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Ik ga vanavond krokus en edelweiss zaaien. Gewassen leveren altijd prima DI op vind ik en bomen zetten vind ik echt zoveel gedoe. 18.00 is gewoon niet zo'n handige tijd hier en daarvoor ben ik ook vaak druk. Ik zal me eens verdiepen in de routes, heb ik nog niet gedaan :)
     
    bepsels, Borkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  6. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ben je mal geworden pino dat mag niet
    Ze moet binnen de hekjes blijven
    Met een wolf springt ze er heel vlug uit en kan ze het event niet doen
    Arm schaapje:oops:
     
    -matthias1952-, Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Heb mijn voorbereidingen ook alweer getroffen, heb net de grote velden en er af gehaald en met de hand weer kwartveldjes gezet. Gezien ik de wolk van de bloemen aan het staan zijn mijn gewassen op tijd klaar, maar ja ik doe in de avond de laatste tijd niet zoveel meer. Heb nu op 1 veld gentiaan er op staan en op die andere trosgierst. Op de open plek verschillende stallen en op de hoekjes XXL of bijzonder bomen, vind het wel prima. Zie wel hoe ik morgen uit kom met de DI.
     
    Borkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  8. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    morgen kan ik niet meteen beginnen. bezoek en kleinzoon komt m'n PC inpalmen.
    kleinzoon gaat voor alles. ik vind alles leuk hier op de farm maar in RL zijn er dingen die voor gaan.
    succes iedereen ik zie wel waar ik strand. slaap wel.
     
  9. jennyfarmer

    jennyfarmer Alwetend orakel

    Veel plezier met je kleinzoon!
     
    Borkie vindt dit leuk.
  10. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Dus als ik het goed begrijp planten jullie in de nacht bijv. rozen en geen event gewassen?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  11. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ja, sommigen doen dat omdat het eventgewas korter duurt dan de nacht en rozen vaak de optimale tijdsduur hebben hiervoor. En omdat de rozen meer basis EP hebben dan het eventgewas over het algemeen, levert je dat meer dropjes op.

    Ik doe dat in het begin niet, omdat ik liever eerst wat meer eventgewas wil verzamelen. Maar later als je dropjes wat achter blijven in verhouding tot de hoeveelheid eventgewas, dan zaai ik 's nachts ook een langer gewas wat meer basis EP heeft. Soms rozen, maar als in verband met werktijden of een langere nacht de rozen ook te snel klaar zijn dan zaai ik een gewas wat langer duurt en nog meer basis EP heeft.

    Ik zou zeggen, probeer het eens een keertje uit. Kijk hoeveel dropjes een vol veld met eventgewas oplevert en hoeveel een veld vol met rozen oplevert.:music:
     
    _Jeanie_, farmermikkie en gelderblom vinden dit leuk.
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    schaapje52, Reggaefeeks, _Jeanie_ en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Ah oke bedankt voor de heldere uitleg! Ik ga het zeker een keer proberen.

    Handig @miekje9 bedankt! :)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  14. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik ben helemaal vergeten voorbereidingen te treffen en dat maakt dat ik me afvraag of ik deze wel meedoe, ik ben bezig met de quests in de cooperatie en ik heb van de produkten bijna geen voorraad en ben deze aan het maken maar duren zooooo lang.
    Nog maar even nadenken, gewas is altijd wel snel te maken en op deze manier komen er wel aardig wat drops.
     
    Daxter1966 en Borkie vinden dit leuk.
  15. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik laat juist voor de drops de fabriek en menagerie altijd staan . Ze nemen maar 4 vakjes elk en droppen erg goed
     
    _Jeanie_ en catootje65 vinden dit leuk.
  16. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Die staan er bij mij ook altijd:), ik ben ook een beetje event moe.:(
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  17. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Daar heb ik ook weleens last van . Dan sla ik het event gewoon over . Erg verfrissend en het volgende event doe ik weer mee
     
    pipelepo vindt dit leuk.
  18. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Goed plan, ik ga lekker door met de producten.;)
     
  19. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier 383 di's uit met 3 velden kwartakkers trosgierst
     
    _Jeanie_ vindt dit leuk.
  20. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier 219 di.......uit kwartveldjes knolraap en 2 velden rozen.
     
    _Jeanie_ vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.