Praatgroep - Vuurwerkspektakel

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 26 December 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik moet nog 89 dropjes, maar die zullen straks wel van de stallen komen. Dus eigenlijk ben ik gewoon al klaar xD

farmermikkie, gelderblom, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier nu nog 2 vuurwieltjes voor de molen, dan is die klaar. xD
    Die kan ik vanavond halen.
    Dan moet ik ook nog alles links en alles rechts doen.
    Ik heb nog nooit zo slecht een event gespeeld. :oops:xD

harm-jan70 en kakelot69 vinden dit leuk.
  3. kakelot69

Ach dat kan toch gebeuren? Het zijn ook drukke dagen.

harm-jan70 en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

ik ben klaar

schaapje52 en kakelot69 vinden dit leuk.
  5. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik ben ook nog niet klaar. ben druk met de laatste, de spookkerk.
    drops genoeg. nu staat lang gewas op. nog 1 x oogsten vanavond en dan nog eens lang erop.
    komt goed (denk ik). succes voor wie nog aan het eventen is.

schaapje52 vindt dit leuk.
  6. kakelot69

Hier staat de rij er inmiddels ook gekleurd op :D

Dropjes vielen prima dit keer, de SM kon alweer in de kast blijven. Het laatste deel van de gewassen op de helft van de velden maken met stallen ernaast voor de drops beviel me eigenlijk prima, ik denk dat ik dat de volgende keer weer ga doen.

7. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Heb net zitten rekenen, voor nu staat er precies genoeg aan kort gewas op mijn land om alles te maken. Het lange moet ik straks even gaan rekenen als ik kan oogsten. Moet de laatste 3 vakjes nog aan de rechter kant. Dus 3x5 pijlen leveren. DI meer dan genoeg in de schuur staan. Morgen maar de rendieren hier op het land, want er staan er maar 240 in de schuur, dat is niet heel veel.
    Bedankt overigs voor de tips die ik hierover las.

8. schaapje52

Is ook zo hoor. Maakt verder ook niet uit. Ik ga nog voor de sticker, die vind ik wel leuk om te hebben. Kan ik zien welke events ik mee heb gedaan. Het hele event kan/ga ik toch niet meer halen.

kakelot69 vindt dit leuk.
  9. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Links klaar, mid en rechts op de helft, di en kort gewas op voorraad, nu de lange nog.

10. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

event klaar hier iedereen een hele fijne jaarwisseling

schaapje52 en gelderblom vinden dit leuk.
  11. schaapje52

Jippie, de molen is klaar (midden). Het mooie sieritem is binnen. :music:
    Nu maar het korte gewas gezaaid voor de linkerkant. Kan ik misschien nog wat mooie prijsjes binnen halen. :D
    o_Ok de 4 stallen gezet voor hopelijk een pony. :music:

We gaan weer vrolijk verder met dit event. :)

12. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Event klaar, uit de stallen helaas geen pony, wel een (3e) cavia. Er moet toch iets te wensen overblijven voor het nieuwe jaar :music:

13. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

bah zeg, op 50 eventgewassen van 8u na kan ik het event afronden. Daarom toch maar alles omgebouwd en een paar grote velden vol gezet met het lange gewas. Vannacht is mijn WAC afgelopen en dan hoef ik morgen niet meer om te bouwen of te oogsten met de hand op kwartveldjes. Heb ik nu mooi gebruik gemaakt van mijn 1uur coupon.

Event was prima te doen, heerlijk morgen op oudejaarsdag dat ik niet naar het spel hoef om te kijken (op de ochtend na dan).

Voor nu alvast: allemaal de beste wensen voor 2019 en een heel mooi uiteinde!

-mikmak- en RonSchoof vinden dit leuk.
  14. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

we gaan dan gelijk op...hier gaat het ook voor geen meter...fijne jaarwisseling iedereen en vooral veilig....:music:

15. wolters63

wolters63 Regelmatige auteur

vanaf hier ook allemaal een fijne nieuwjaarswisseling gewenst

16. wolters63

wie kan mij helpen,, het kado van bommel was toch +1, of heb ik het fout

17. bibi9999999

bibi9999999 Teller

ja die komt in je schuur enkun je zelf activeren wanneer je dat wil

BoerAnnelies vindt dit leuk.
  18. wolters63

aaaha maar bij bommel gaan de kado's toch altijd gelijk in????

19. Paulien64

Paulien64 Regelmatige auteur

Ik ben ook klaar! Heerlijk rustig op oudejaarsavond Ik vond het echt een leuk event met genoeg drops! En ook mooie items! Leuk om naar te kijken. Iedereen een heel gezellige oudejaarsavond gewenst! En een goed begin van een gezond en liefdevol nieuw jaar! Ik zit in Tsjechie bij mijn dochter tot half januari. Ze heeft een druk gezin met 3 jongens! Af en toe sneeuwt het hier. We hadden een witte Kerst en de dag erna was alles weer weg! Groeten, Paulien64.
    O ja.... ik zou ook zo graag een leuk plaatje bij mijn naam willen hebben, maar ik weet echt niet hoe dat moet! Kan iemand mij daarbij helpen? Een leuk winterlandschapje of zo.....

20. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

Voor een banner kan je naar het bannerdraadje gaan en daar je vraag stellen:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.