Praatgroep - Vuurwerkspektakel

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 26 December 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Zo'n mooie stal zie je over het hoofd?? xD Ik raap al de geweien op voor een mooie lamp te maken aan het plafond in de boerderij.:music:

kakelot69 en gelderblom vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Het is een leuk nacht dier. 13 uur met water en voer, en klaar is Rudolf.

rikmark vindt dit leuk.
  3. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ja wat stom he xD

Maar ik heb ze ook verder nooit nodig gehad eigenlijk. Het is wel een mooie stal inderdaad, ik bleek ook twee oranje rendieren te hebben (waarschijnlijk ooit gekregen uit mysteriestallen) en die deden het heel leuk op mijn kerstlandje.

BoerAnnelies, harm-jan70 en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. schaapje52

Is niet stom hoor. Ik vind het gewoon een hele mooie stal. :music: Die vierkante blokkendoos van een slang dat is nou echt iets wat ik niet koop. Zo lelijk dat ding en die beesten, brrr. xD

leni1955 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  5. kakelot69

Ik vind die slangen wel leuk, ze doen me altijd aan Harry Potter denken en ik ben fan van Harry Potter :inlove:

Wat me altijd tegenhield om er heel veel van te maken was het voer. Het duurt ook zo lang in de molen, dat voer. Nu ik een oogstbonus heb geef ik ze maar supervoer, dat schiet wat beter op en de molen kan rustig voort malen. Arme kippen en konijnen. En dan te bedenken dat ik IRL vegetariër ben :cry:

6. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

ze veranderen steeds dingen en dieren ;)

schaapje52 vindt dit leuk.
  7. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Laatste gewassen staan erop, dus die zijn morgen klaar. Dan ombouwen naar rendieren, kippen, konijnen en slangen. Daar zullen dan de laatste drops uit moeten komen, maar dat zal wel lukken, nog maar zo'n 200 nodig.

schaapje52 en rikmark vinden dit leuk.
  8. rikmark

rikmark Forum freak

Ik heb even flink sm lopen injecteren in het land daardoor vlogen de plantjes de grond uitxD

Nu het lange gewas nog ga nooit 16800 gewas bij elkaar krijgen.:wuerg:

leni1955 en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Hoezo niet je hebt nog 87 uur:p

rikmark en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. kakelot69

Tuurlijk wel. Je hebt nog ruim drie dagen.

rikmark en schaapje52 vinden dit leuk.
  11. schaapje52

Ah, ik dacht al. Zie ik nu plantjes vliegen bij mijn buuf. xD Maar lag dus niet aan mij, maar waren dus echt vliegende plantjes.8)

12. kakelot69

Nou dan ben ik maar blij dat Rikmark mijn buuf niet is. Hoe dol ik ook ben op slangen en rendieren hoor, maar ik heb ze straks liever niet over mijn landje vliegen.

harm-jan70, rikmark en schaapje52 vinden dit leuk.
  13. schaapje52

Is leuk joh. Zie je opeens in het donker alleen maar rode neusjes door de lucht gaan. xD Maar het zijn plantjes hoor. :music:

leni1955 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  14. kakelot69

Ja, nu zijn het nog plantjes. Maar mij maak je niks wijs hoor.

leni1955, harm-jan70 en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. schaapje52

xD

16. rikmark

rikmark Forum freak

Mijn slangen zitten in glazen kooien......dood eng die beesten, maar mijn rendieren vliegen nog zo af en toe over de farm zijn nog niet naar de Noordpool vertrokkenxD Daardoor zie je af en toe rode neusjes in het donker.

leni1955, kakelot69 en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Valt nog wel tegen hier hoor. Heb links klaar, rechts nog 1 maar die staat in de molen en dan moet ik rechts nog. Van het korte gewas heb ik nog 1.561 stuks nodig en het lange gewas nog ruim 7.000. Dat is nog wel even zaaien en oogsten, word morgen dus een saaie dag voor mij met het lange gewas. Maar ga het wel halen voor de jaarwisseling en dat is erg fijn. Nu snel slapen.

schaapje52 en kakelot69 vinden dit leuk.
  18. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

ben klaar, vuurwerk schiet de lucht in
    Nu maar weer de stallen het land op. Een beetje voorraad maken

Laatste bewerkt: 30 December 2018
  19. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

wat is iedereen weer snel! Heb je eerste bijna klaar, nog 2 donderslag. De middelste tot het 1e icoontje en de 2e bij het 2e icoontje. Moet mn nog erg veel lange gewassen:oops:

20. -tonio76-

-tonio76- Forum prof

:p wil ik na het inleveren al het vuurwerk afsteken, staat namelijk dat alles klaar staat, maar mag het nog niet aansteken. Mogen we dat 31 dec om 23.59.59 uur zeker doen van BP xD ziet dus morgen avond al dat vuurwerk aangestoken worden, wat zal dat een rommel geven op de farm :oops: mogen we zeker volgende week weer de farm gaan opruimen in een event

leni1955, harm-jan70 en schaapje52 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.