Praatgroep - Vuurvliegjesvermaak

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 9 Juni 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos

    Roos Forum-hertog

    Ahaaa.... Nou, daar was ik nou nooit opgekomen hahaha... Maar ik denk dat je gelijk hebt xD
     
  2. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    @thuva1
    Dat klopt als je de wolkenrij binnen hebt heb je alle patronen 1 keer gedaan dan is het spel klaar
    Dus als je extra vakjes met tentjes wilt leveren moet je dat nu al doen als toevoeging in een patroon[/QUOTE]

    weer wat geleerd, wist dit niet :cry:
    Heb al meer dan 300 rugzakken die nu dan maar aan het eind van het spel ingewisseld worden
     
  3. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Zo event klaar, gelijk maar hamsters neergezet je weet maar nooit. ;)
     
  4. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    als ik de lampjes wil aan doen en ik klik op de volgende dan gaat die weer uit,
    kan geen patroon maken
     
  5. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je moet eerst rechts op de groene knop van leveren drukken. Dan kan je het volgende lampje doen. Als een patroon klaar is doe je hetzelfde met ophalen.
    Daarna reset hij en begin je met het volgende patroon.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    dankjewel enk ik ga weer even proberen, en het is gelukt
     
    enk52 vindt dit leuk.
  7. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    5 combinaties gemaakt, leuk event weer!
     
  8. mmans

    mmans Forum-hertog

    Hebben jullie de Officiële Aankondiging gelezen? Er is een leuke bonuscode :) :)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    zo 8 gespeeld ging beter dan verwacht,nu weer wachten op het gewas,
    en hopen dat ik vandaag nog wat kan binnen halen,maar zal vanavond laat wel worden,
    nu eerst mijn eigen verjaardag vieren haha,en die bonuscode heb ik gezien hoor,
     
    -doppie- en farmermikkie vinden dit leuk.
  10. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Fijne verjaardag en leuke dag gewenst.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    ik heb het event klaar. Wolkenrij is echt de moeite waard
     
  12. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    dankjewel venus dat zal wel goed komen
     
  13. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    De gewassen voor dit event bijna binnen, Thermoskannen 756 en tentjes 357.
    Morgen maar een bedenken wat leuk is om " extra" te krijgen door een vakje extra te openen.
    De tenten voor Supermest is reusachtig , met wat extra gewassen de kist is ook wel leuk.
     
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb het niet precies uitgerekend, maar dank zij een 100% verwacht ik morgenochtend wel klaar te zijn. Dan ga ik eerst even korte gewassen ophogen met mijn bonus, en daarna de stallen voor de quests er weer op :inlove:

    Ik vind het een leuk event: geen al te hoge aantallen, geen gemekker met drops, lekker veel SM te verdienen en een mooie rij. Ga zo door BP xD
     
  15. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Ik ga het niet redden, heb bijna alle rugzakjes al, met idee dat ik aan het einde alles inlever.
    Maar leven nam een wending en ik loop erg achter, komende dagen zo druk dat ik niet in de buurt kan komen van mijn computer.

    Ga de handdoek maar in de ring gooien, en wat lang gewas erop zetten
     
  16. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Vanmorgen quest afgerond. Vannacht nog ff een lang gewas erop gehad voor de drops. Daardoor kon ik elke ronde wat extra dingen mee pakken. :music:
     
  17. RAGOGR

    RAGOGR Actieve auteur

    Hallo all
    Ik heb van iemand een wac gehad ?
    Maar wat is dat ?????? geen idee
    Ik ben net gestart en heb al leuke prijsjes binnengehaald met dit event
    Krijg alleen niet zoveel thermosflessen
    EN ik levelde lekker snel doordat van die seizoens beker een kistje met EP kreeg 500.000
    Dus ging 22 levels omhoog jippi
    Gr en succes en bedankt voor de tips allemaal.;)
     
    farmermikkie en kakelot69 vinden dit leuk.
  18. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Volgens mij kreeg je die gister dankzij de dagelijkse inlogbonus.
     
  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Wat leuk!

    Een wac (wortel-appel-chutney) geeft bij oogsten twee extra gewassen per veldje. Heel handig dus om in te zetten bij events waar je veel gewassen voor nodig hebt, zeker als je op kwartveldjes speelt. Ik zal je er zo ook eentje sturen.

    En wat die thermosflessen betreft: hoe langer de groeitijd van gewassen hoe meer dropitems je ervan krijgt. Op jouw level kun je nog niet van die hele lange gewassen neerzetten, maar dat wordt vanzelf wel beter naarmate je in level stijgt (en je bent al lekker bezig zo te lezen xD). Voor nu is het het beste als je gewoon eventgewassen blijft zaaien, bij mij komen er dit keer toch zo'n 40 per oogst van af en eventgewassen geven ook altijd lekker veel EP.

    Oh, en heb je nog buren nodig?
     
  20. RAGOGR

    RAGOGR Actieve auteur

    Weet ik niet hij geeft eelco schaap ????? aan bij mij nu .
    Hoe moet ik meer buren krijgen dan er staan nog wel vakjes open ?
    Gr Oma Tineke
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.