Praatgroep Vuurvliegjes zomerpret

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 19 Juni 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boermars

    boermars Forum-hertog

    nou ik heb hem zo binnen, wat een toestand,maar niet op eigen kracht, alleen dankzij de tips !
    thanks hiervoor, geweldig!
     
  2. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Wolkenrij is binnen xD Was goed te doen :D
     
  3. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Ik heb een 1000% oogstbonus nodig om het nog te kunnen halen omdat ik eerst op de oude methode de kaart vol had gespeeld. Ik moet nu alle vraagtekens nog vullen, dus dat gaat het helaas niet meer worden vrees ik...
     
  4. Lieve

    Lieve Halfgod

    Dat zou feitelijk niet nodig moeten zijn
    de uitleg dat gegeven word zou zo duidelijk moeten zijn dat er geen misverstanden zouden zijn
    De uitleg is al zo lang en dan nog voor misverstanden vatbaar, om van de fouten nog maar te zwijgen
    je word verplicht om een topic te volgen, niet iedereen heeft daar tijd voor
     
    owl. en Gert-Jannetje vinden dit leuk.
  5. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier nu met het laatste vraagteken bezig...gaat spannend worden........:p

    edit...GEHAALD........:inlove:
     
    Laatste bewerkt: 25 Juni 2019
  6. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Gisteren het event volledig mogen afsluiten en de staak mogen vullen. Was hier prima te doen ;).
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  7. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik liep zoals ik eerder al zei ongeveer 1 dag achter. Dacht ik het eerst niet te kunnen halen zag het er naar uit dat ik het op het nippertje zou gaan redden. Niet dus. Ik had alles opgeschreven en uitgerekend wat ik nog moest en had achteraf dus vergeten van 1 stipje de gewassen te noteren. Had ik i.p.v. 1 veld met Susi's supermest ze alle 3 moeten doen en dan had ik het wel gehaald. Stom, stom, stom.
     
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb het ook niet gehaald, maar ik heb ook helemaal mijn best niet gedaan. Om alle prijsjes binnen te halen die ik hebben wilde moest ik acht opdrachten doen en ik heb er uiteindelijk dertien gedaan, dus ik vind het helemaal niet gek hoor. En die vraagtekens vond ik juist leuk. Niet alles hoeft voorgekauwd te worden he.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.