Praatgroep Vuurvliegjes zomerpret

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 19 Juni 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ja je kan elk patroon maar 1 x spelen
     
    boesje46 vindt dit leuk.
  2. -knorretje69-

    -knorretje69- Forumleerling

    Kan de vlammenaltaar wel vinden maar niet plaatsen??? help!
     
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Hij kan op alle velden behalve de Volle Maanvelden. Heb je wel een leeg stukje veld waar je hem wil plaatsen? Er mag geen akker liggen
     
  4. flintstones31960

    flintstones31960 Forumleerling

    Hallo allemaal.
    Mijn naam is Wilma, username flintstones31960 ID:8549087 .Ik zit waarschijnlijk niet in het goede draadje,maar wilde via deze weg toch iets melde c.q. vragen, misschien kan een moderator nog iets voor mij betekenen. Heb al 2 keer een bericht naar support gestuurd,maar mijn probleem is nog steeds niet opgelost .Het gaat hierom ik kon al bij de vorige quest geen voer hiervoor maken.En bij deze quest heb ik hetzelfde probleem.Ik hoop dat nog iemand iets voor mij kan doen voor deze quest over is.
    groetjes Wilma
     
    boesje46 vindt dit leuk.
  5. raymon11

    raymon11 Forumbeginner

    natuurlijk wei op de gewoone velden
     
    boesje46 vindt dit leuk.
  6. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    oh bagger, snap hem nu pas.....:cry:
     
    boesje46 en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier nu 2 gespeeld. xD 1 gewone en het eerste ? gedaan. :D Nu eerst weer sparen en rekenen welke ik nu ga doen. 8)
     
  8. Errim

    Errim Regelmatige auteur

    Hoi Wilma, heb je wel als je de molen opent en een nieuwe productie start, het tabblad Allemaal openstaan? Bij mij staat het soms op tabblad Normaal, waar de eventproducten nooit onder te vinden zijn.
     
    boesje46 vindt dit leuk.
  9. flintstones31960

    flintstones31960 Forumleerling

    Dank je wel Errim dat was het goede antwoord. dom van mij dat ik dat na al die jaren nog niet gezien heb .
    En bij deze support mijn excuses voor het niet kijken naar mijn mail ,omdat ik vorige week ook geen antwoord heb gekregen, dus ik verwachte dat het door jullie opgelost zou worden. Errim nogmaals bedankt, heb in ieder geval iets geleerd
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  10. Errim

    Errim Regelmatige auteur

    Nee hoor niet dom, soms ben je zo gewend aan het spel dat je dingen over het hoofd ziet. Dat herken ik wel. :) Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen en hopelijk ben je op tijd om het event te halen!
     
  11. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    snap er geen hout van. Heb alle lantaarns ontstoken en sta nog steeds op 0
     
    boesje46 vindt dit leuk.
  12. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Ik ontdek nu pas dat je per voorbeeldje onderaan moet spelen. Ik moet het nu dus dubbel doen om nog richting wolkenrij te gaan maar of ik dat nog ga redden?
    Voorheen kon je gewoon inleveren, dan vulden die patronen zich vanzelf. Jammer dat dit niet meer zo is.
     
    boesje46 vindt dit leuk.
  13. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Het is niet zoals de vorige keren dat met een volle kaart alles klaar is. Je moet elk patroon apart maken en dan eerst verzilveren door rechts op het patroon en dan rechts op de groene verzilveren' knop te drukken. Daarna reset alles en begin je aan de volgende.
     
  14. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Hallo mods, even een vraagje kun je na 15 patronen wel de patronen nog een keer spelen zonder dat deze meetelt als patroon.
    Bv. dat je wel de losse lichtjes kunt inleveren.

    Ik snap dat je elk patroon maar 1 keer kan doen maar misschien wel de losse lichtjes(lantaarn) voor extra prijsjes????

    Edit: Wat ik wel heb ontdekt is dat zolang je je laatste patroon nog niet verzilverd hebt je gewoon die extra lichtjes die nog open staan kunt inleveren, weet alleen niet als je een patroon daarna afmaakt voor de 2e keer of deze dan wel te verzilveren is. En dus reset. Dit zou dan betekenen dat ik nog maar 2 keer extra prijsjes kan oogsten omdat ik nog maar 2 patronen moet doen. Vandaar de vraag. Misschien een optie voor sommige boeren om die patronen zo laat mogelijk te vullen/maken, omdat je dan weet wat je over hebt aan gewas /drops zodat je extra prijsjes kan pakken per patroon. ;)
     
    Laatste bewerkt: 22 Juni 2019
    boesje46 vindt dit leuk.
  15. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Das een hele goede vraag. Zoals het er nu uitziet, ga ik meer dan genoeg drops krijgen. Ik moet nog 6 patronen maken en dan zou ik ook de vakjes aan kunnen klikken waarvoor je drops nodig hebt, maar die niet nodig zijn voor het patroon.
    Ik wacht dus het antwoord af, voordat ik verder ga met de patronen.
     
    boesje46 vindt dit leuk.
  16. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Als het laatste patroon is gedaan dan kan je niks meer inleveren.
     
    boesje46 vindt dit leuk.
  17. Lieve

    Lieve Halfgod

    He had dat ook voor
    je moet een patroon kiezen onderaan en dan op verzilveren klikken rechts onder de beloning die verschijnt
    Ik vond het heel ontduidelijk uitgelegd in de faq hier en je moet elk patroon doen als je meer lantarens doe dan patroon ben je die ingeleverde goederen kwijt
     
    boesje46 vindt dit leuk.
  18. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier nog niets ingeleverd want snap er nog steeds helemaal niets van.......:oops:
     
    boesje46 en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Buuf het is niet zo lastig hoor.

    1. je klikt op een motief aan de onderkant
    2. de lantaarntjes worden omcirkeld
    3. Je klikt een lantaarntje aan en rechts op leveren
    4 zo doe je alle lantaarntjes met het cirkeltje
    5. dan onderaan krijg je een groen vinkje te zien en dan op inleveren klikken.
    6 dan is dit motief klaar en alle lantaarntje zijn weer grijs voor een nieuw ander motief.
     
  20. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Het lijkt moeilijker dan het is. Vergeet de vorige vuurvliegjes event, deze werkt anders.
    Kies onderin een patroon. Volgens dat patroon ga je de lichtjes aanzetten door de gevraagde goederen in te leveren.
    Als je het patroon exact nagemaakt hebt, dan klik je rechts op verzilveren.
    Alle lantaarns gaan dan weer uit en dan kun je een ander patroon na gaan maken enz.
     
    boesje46 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.