Praatgroep Vuurvliegjes zomerpret

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 19 Juni 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Bij deze moet ik 6x spelen en dan heb ik het item de liefde groeit. xD In het weekend maar eens even rustig kijken welke ik ga doen. xD
     
  2. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

  3. SnakeheadIII

    SnakeheadIII Gevorderde

    Zal de Horror-tomatenstal ooit nog eens komen. Heb het events destijds niet zo slim gespeeld.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Volgens mij kan je deze nu winnen bij het event het lichtjesspoor. xD
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  5. SnakeheadIII

    SnakeheadIII Gevorderde

    Ja inderdaad bij nr 19. Da's mooi.
     
  6. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Ik heb alle stickers binnen en zie wel hoever ik nog kom ik ga lekker een weekje vakantie vieren
     
  7. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Fijne vakantie!
     
  8. Lieve

    Lieve Halfgod

    Die tikt bij mij niet aan er staan al 10 vinkjes bij de patronen

    Beloningen bij een bepaald aantal keer een patroon gemaakt:

    .
    [​IMG]
    .Aantal cadeausBeloningen
    .11 Zomerse vuurvliegjespret-sticker
    .31 Pak me dan, als je kan
    .61 De liefde groeit
    .91 Vuurvliegdans
    .121 Kist vol boerderijbenodigdheden IV
    .151 Wolkenrij Zomerse vuurvliegjespret
     
  9. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ik denk dat jij gewoon net als bij de vorige keren het hele veld aan het vullen bent en dan zie je onderop dus vinkjes staan bij de patronen die je zou kunnen maken. Dit keer moet je echter per patroon inleveren en dan reset het veld en dan moet je weer opnieuw inleveren voor een ander patroon.
     
  10. Lieve

    Lieve Halfgod

    nee het veld reset niet na inleveren van een patroon
    gevonden je moet het telkens verzilveren
    dat had ik weer niet gelezen is ook altijd zoveel met al die events tegelijk

    Uitleg:
    Bij dit vuurvliegjes event is het niet zozeer bingo (vier op een rij) waarvoor je speelt. Maar je maakt bepaalde patronen na, die staan onderaan het vuurvliegjes veld.
    Na elk gelegde patroon resetten de lantaarns en begin je weer met en leeg veld.
    deze uitleg sta in de faq
    bij mij heeft die niet gereset en nu ben ik al wat ik ingeleverd heb op andere vakjes kwijt
    had bijna een vol aangestoken
    Dit is echt dik ballen
    inplaats van alles tegelijk te beginnen zou je beter zorgen dat het werk denk ik dan
    dit is echt niet leuk meer
    negen rugzakjes ingeleverd en fooetsie om van de rest nog maar te zwijgen
     
    Laatste bewerkt: 21 Juni 2019
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Misschien had ik eerst de FAQ even moeten lezen. Ben gewoon lekker begonnen met alles in te leveren wat lukte. Dus vooral de DI vakjes. Pas toen ik zag dat ik niks binnenkreeg onderaan op een patroon geklikt. Zag dat ik alles weer werd gereset. Nu dus wat logische aan het werk. Beetje dom van mij zelf, maar gelukkig heeft het mij alleen DI gekost en natuurlijk heb ik toen een patroon uitgekozen waarvoor ik alles of al veel had ingeleverd. Dan ben ik dat niet kwijt.

    En dan plaats ik het bericht ook nog bij de verkeerde topic...
     
  12. Lieve

    Lieve Halfgod

    nu begrijp ik er niks meer van als ik eerst een patroon kies kan ik niet in leveren enkel als niks is aangeklikt kan ik leveren heb ik een patroon gemaakt reset het niet
    Hoe moet het dan?
     
  13. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    Laatste bewerkt: 21 Juni 2019
  14. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    [​IMG]
    Als je patroon compleet is dan is de knop van verzilveren groen en kan je die aanklikken. Daarna reset hij en kan je met de volgende beginnen.
     
  15. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ZO tip ook aangepast en een speelhulpje erbij gezet.

    Ik ga weer effies de zon in
     
  16. Lieve

    Lieve Halfgod

    Zo staat het in de faq
    Opdrachten

    Uitleg:
    Bij dit vuurvliegjes event is het niet zozeer bingo (vier op een rij) waarvoor je speelt. Maar je maakt bepaalde patronen na, die staan onderaan het vuurvliegjes veld.
    Na elk gelegde patroon resetten de lantaarns en begin je weer met en leeg veld.

    ik legde een patroon kreeg pop up met wat als beloning kreeg 25x supervoer en 2x party ticket en het bord geen niet terug helemaal leeg
    normaal zou ik dan niet verder moeten kunnen leggen toch

    waarom geef hij dan niet terug wat hij teveel had voor zijn patroon?
     
  17. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Heb je wel op verzilveren gedrukt toen?
     
  18. Lieve

    Lieve Halfgod

    Dat kwam niet denk ik
    Nog een andere vraag ben bij onze franse collega's gaan lezen
    en die zeggen dat elk patroon maar 1xmaal kan gespeeld worden of ingeleverd
    Is dat juist?
    Dan als je per ongeluk verkeerde lantaarn heb aangeklikt voor dat patroon kun je dan nog rechtzetten

    Was zo simpel voorheen dit spel nu ..........
     
  19. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Als je klaar bent met je patroon moet je onderaan op het icoontje drukken en dan is rechts de knop groen en kan je hem verzilveren. Daarna reset alles dus als je meer lantaarns dan nodig volgemaakt hebt dan blijven die inderdaad niet staan.
     
  20. Lieve

    Lieve Halfgod

    die andere vraag kan je elk patroon maar 1 x spelen of inleveren?
    is wel belangrijk vind ik anders kan ik 15 x maal de eerste doen voor wolkenrij
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.