Praatgroep Vuurvliegjes Jamboree

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 26 April 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pemoli

    pemoli Gelegenheidsauteur

    ooo neee dat is eeecht ruk...
     
    Borkie, daisy17858, Daxter1966 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Das echt balen.
     
    Borkie, daisy17858, Daxter1966 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Ahhhh, wat sneu.
    :cry:
    Misschien een troost maar ik heb weleens hetzelfde meegemaakt en toch het event toen kunnen halen ;)
     
    Borkie, annigjen, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. VosStiertje

    VosStiertje Gevorderde

    Ik ga net zoals de laatste paar event, waar DI's bij zaten, eerst gewoon beginnen en zie dan wel hoe het gaat met de DI's.
    Pas de laatste dag of de avond ervoor, kijk ik wel wat ik inlever. Ik denk deze keer weer het minimale.
    Ik ben het wel met sommige spelers eens, dat het een "boerderijspel" is, niet echt meer klopt.
    En ook vind ik de events te ingewikkeld worden. Begrijp het vaak wel, maar je moet van te voren teveel uitrekenen of uitdokteren een strategie bepalen of wat dan ook. En ook ik heb hier niet altijd zin in en tijd voor. Ik wil het nog wel doen als er echt een hele goede beloning tegenover staat. Maar een wolkenrij die alleen EP of TEP opleverd :oops: ach ja daar heb k er al genoeg van en oogst ze niet eens elke dag en de items moet je uit de events halen. Dus alle andere overtollige sieritems in de inventaris blijven waar ze blijven, dus veel schiet je niet op met een wolkenrij. Behalve natuurlijk voor de nieuwe spelers die niet zoveel overtollige sieritems hebben. Heb neonwolkenrij, vorig event, ook niet gehaald. 1x alle neonstallen en meer niet.
    En snel levelen hoeft voor ons ook niet, we spelen voor de ontspanning en dat is een beetje ver zoek geworden met al die events.o_O
    Ja ja 8) je hebt de keus van wel of niet meedoen, vandaar dat wij hebben gekozen om minder fanatiek mee te gaan doen.

    Maar wil niet zeggen dat wij de opzet niet leuk vinden, het is alleen niet aan ons besteed. ;)

    Iedereen die lekker fanatiek meedoet :) heel veel succes met de DI's en het kweken van aanhangers vol gewassen.:wuerg::p
     
    Borkie, schaapje52, Luppie60 en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Das balen! :cry:
     
  6. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    gewoon maar begonnen met gewas maken. bomen laat ik staan tot morgen om er dan toch nog drops van te oogsten. moet nu toch eerst nog wat gewas opbouwen en heb de plek toch nog niet echt nodig en dan zie ik wel hoe ik uit kom.

    gelukkig wel nu regenwoud erbij. Dus als t goed is per oogst ronde meer drops :)
     
    sproetje06, Tuintje57, voesje en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. whealy76

    whealy76 Junior expert

    Ik heb ook een rekenpoging gedaan. Als ik voor de wolkenrij ga en dus 80 stermunten moet verzamelen en ik voor
    schema A H H H B E H F C D ga dan ben ik nodig
    21600 Hyacint
    8400 Gloeibes
    840 Tent
    680 Thermosfles

    Mits ik geen rekenfout heb gemaakt
    Wil ik dan ook het supervoer er allemaal uit pakken dan ben ik van tent en thermosfles elk 80 drops meer kwijt.
     
    sproetje06, Borkie, VosStiertje en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. ariesgirl

    ariesgirl Actieve auteur

    Pfff, nog even en je hebt een universitaire opleiding nodig om een event te spelen! Kan het niet een beetje simpeler?
    FAQ drie keer doorgelezen en ik snap er echt helemaal totaal geen hout van.
    Vind de prijzen ook niet zo geweldig, dus ik denk dat ik deze maar een keer over sla ...
     
    Boyshioya, Borkie, VosStiertje en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Kan je diversen meerdere keren aanschaffen? Dus de Knechtencoupon en de 40 supervoer? Dan ga ik liever voor 200 supervoer i.p.v. de wolkenrij van 80 punten.
     
    sproetje06, Borkie, schaapje52 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Begonnen met 217 flessen en 204 tenten. Ik zie wel hoe dit eindigt, erg veel gewassen als ik het allemaal zo lees en helaas veel werken de aankomende dagen dus of ik dat ga redden dit keer vraag ik me af :)
    Ik ga maar es met Miekjes tabel aan de slag, kijken of dat het wat eenvoudiger maakt voor mij ;)
     
    Borkie, VosStiertje, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    deze keer sla ik over. heb er geen zin in om alles te berekenen. het moet voor mij een spel blijven en geen ingewikkelde rekensommen of strategie. ben het vorige event ook nog niet vergeten. en sieritems genoeg staan toch maar wat in de schuur. wolkenrijen zat dus zit nergens om verlegen. en voor de spelers die wel mee doen veel geluk er mee.
     
    Boyshioya, Borkie, VosStiertje en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Hier de eerste drops binnen.
    Tent 133
    Thermosfles 136
    Moet nog wel een uurtje wachten om de laatste bomen en nog 7 stallen te oogsten maar het begin is er. :)
     
    daisy17858, Borkie en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  13. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    37 X je level is t toch?
     
    Snowdrops1, Borkie, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Helaas, kun je maar een keer aanschaffen! :'(

    10 Stermunten
    Eenmalig aan te schaffen
    Knechtencoupon (24 uur)
    [​IMG]
    16 Stermunten
    Eenmalig aan te schaffen
    40x Supervoer
    [​IMG]

    Wolkenrij is maar 3330 EP en 5000 TEP per keer. Vind ik geen spannende wolkenrij. Dus daar doe ik het niet voor. Ik maak gewoon event gewas, en dan zie ik het wel wat ik ermee doe aan het eind.

    Wolkenrij Vuurvliegjes Jamboree (april 2016)
    [​IMG]
    Elke 10 uur
    37 EP maal eigen Farm-level
    5.000 TEP
     
    VosStiertje, ikky999, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    108 thermosfles, 120 tent.
    Bahamarama staat nog vol bomen, die zijn nog niet klaar.
     
    Laatste bewerkt: 28 April 2016
    DarkDevilDude, daisy17858, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    De velden ingezaaid. Had uit de eerste oogst 80 thermos en 96 tenten. Moet nog wel al mijn bomen inclusief mammoetbomen oogsten.:)
    De drops met de anjers opgekrikt naar 688 tenten en 672 thermos flessen:)
     
  17. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    eerste 8 rugzakken in de molen gegooid:music:
     
  18. Snowdrops1

    Snowdrops1 Forum-analist

    Ben blij met mijn eerste lading dropitems...:inlove:
    118 tenten
    141 thermosflessen
    En nu maar eerst flink eventgewassen zaaien en oogsten :p
     
    hildemarc, sproetje06, Borkie en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Eerste resultaat dropitems... 187 tenten en 191 thermosflessen :D
     
  20. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    wow super start snowdrops dat doe je fantastisch:)
     
    Borkie, DarkDevilDude, VosStiertje en 3 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.