Praatgroep Vuurvliegjes Jamboree

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 26 April 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerinJorna

    BoerinJorna Gevorderde

    Nou t'was een gepuzzel maar heb 17 kaarten kunnen doen dus wolken rij binnen. leuk event maar veel denkwerk mag iets eenvoudiger, maar toch er wel plezier aan beleeft
     
  2. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik ben ook klaar met het event, alles eruit gehaald wat ik kon. Ik ben tot kaart 38 gekomen, die heb ik niet af kunnen maken. De eerste ronde heb ik 8 muntjes per kaart gehaald en daarna 2 per kaart, alleen de laatse nog weer 8 munten om de gewassen op te maken. In totaal 146 muntjes gehaald. De wolkenrij, 3 extra sieritems de knechtencoupon, de stikker en nog 5 muntjes over. verder 15 partytickets, 4 tiki en 4 raadselbomen en 7 mysteriestallen. En natuurlijk de andere kleine prijzen. Ik ben zeer tevreden.:inlove:
     
  3. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    ik ben tot kaart 58 gekomen
    Mooie prijzen binnengehaald, van alle kaarten het supervoer, de stallen, stekjes en de partydraaien
     
    Borkie, astrid1960, boerinrebekka en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. CorinneB

    CorinneB Forumkoning

    Hartstikke leuk event. Ik heb net de laatste rugzakjes nog ingeleverd voor wat extra supervoer. Gekomen tot kaart 19, maar heeeeel tevreden.
     
    Borkie, boerinrebekka en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  5. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Ben gekomen tot kaart 21.
    Tot 2 maal toe een foutje gemaakt waardoor ik geen volle score kon halen maar alsnog leuke prijsjes mogen scoren.
    Op naar het volle maan event van morgen.
    Opa is er weer klaar voor.
     
    Borkie, katbla, boerinrebekka en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dan ben je nog een stuk verder gekomen dan mij. Ik heb op lang alle kaarten niet het supervoer binnen gehaald en ben tot kaart 52 gekomen.
    Het zit er weer op. Ik heb dit event met veel plezier gespeeld.
     
    Borkie, boerinrebekka, annigjen en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Leuk, heb een nieuwe boom gekregen de Wampi, die had ik nog niet. Mangistan en Nectarine zijn ook leuk en de Gele Trompet op de Farm. De stallen gaan de schuur weer in allemaal. Ik heb eigenlijk nog nooit een roze stal uit mysterie gekregen, is zeldzaam zeker?

    Stallen

    2x Ijsvogel
    Kleurmengerij Oranje
    Struisvogel Oranje
    Bever Oranje
    Uil Geel
    Ketelsmelderij Geel
    Broedplaats Geel

    Bomen Farmerama
    Kers XXL
    Mispel XXL
    Suikeresdoorn XXL
    Dadel XXL
    Gele Trompet

    Bomen Baharama
    Johannes XL
    Mangistan
    Nectarine
    Wampi :inlove: (had ik nog niet)
     
    Borkie, katbla, boerinrebekka en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Het is weer afgelopen:(
    Dit voor mij een geweldig event, alles gehaald wat ik hebben wou.:inlove:
     
  9. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    o_Ok ik vond het een geweldig event. In het begin lastig om goed te kijken welke kaarten je wil vrij spelen maar als je het eenmaal door hebt dan gaat het ook wel
     
  10. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    heb een wampi-boom en kornoelje gekregen :inlove:, had ik beide nog niet. Maakt dit event zeer geslaagd!
     
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Rond 12uur nog wat wezen inleveren (moest echt weg) en heb nog een stal binnen gehaald, de sterren en toch nog een sieritem extra. Ben er blij mee. ben ze helaas vergeten vandaag op het land te zetten, word dus morgen. Dan weet ik wat ik heb gekregen haha.
     
    Borkie en boerinrebekka vinden dit leuk.
  12. boerinrebekka

    boerinrebekka Actieve auteur

    Heel veel leuke prijzen gehaald!!
    Tot kaart 14 gekomen!!
    Voor mij best ver! :) Als eerste een event aardig ver gespeeld!!

    Worden de event gewassen niet ingeruild voor BD of EP ofzoiets??
    Want ik kan nog steeds doorgaan met zaaien en oogsten en zo
    Of gebeurt dat pas morgen?
    Ik heb wel heel veel plezier van het event gehad, het is ook één van de leukste vind ik! En ik zie er nog wel een paar die het een geweldig event vonden ;)
    Op naar het volle maan event... :)
    Is er nog een ander event in zicht?
     
    blackscorpion64, Borkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  13. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Borkie vindt dit leuk.
  14. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    ik ben het er niet mee eens ....>:( en vond het een vreselijk event ...ik heb vanaf het begin al fouten gemaakt , [eigen schuld
    meschien]maar bij nog een volgende keer doe ik echt niet meer mee ... het is met veel hulp nog wat geworden en dat vond ik erg jammer .....op maar naar het volgende ....:D met een glimlach :)....gefelicteerd allemaal ....
     
    astrid1960 en Borkie vinden dit leuk.
  15. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De prijzen van de stallen en stekjes vielen tegen. Een zwarte wilg waar ik al meerdere van had was de beste uitkomst bij de stekjes, de rest is allemaal van het land gegaan. Het gordeldier heb ik ook laten staan, ook blij met mijn 3e. Ik hoop met de stallen straks aan een zwaan en otter te komen.
    Persoonlijk hou ik wel van een uitdaging en een event waar je onbeperkt door kunt spelen voor leuke prijzen. Dat heb ik dus ook tot 5 voor 2 gedaan.
     
    Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  16. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    o, o, o, wat dom ben ik vergeten de laatste sterren om te wisselen kom ik net achter. heb er nu nog 29 staan.
    Echt dom had ik nog sieritem van kunnen doen. echt pech gehad.
     
    blackscorpion64 en Borkie vinden dit leuk.
  17. astrid1960

    astrid1960 Forum-analist

    ik ben tot kaart 18 gekomen in totaal 137 munten. dus bonenstaak, sticker, een extra item, 40 Super voer,me een paar keer vergist maar ben tevreden, ut deraadsel bomen en stallen geen bijzondere gekregen.vond hem moeilijkmaar welleuk.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  18. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Kreeg een rode beverstal uit de mysteriestallen :inlove: verder niets nieuws maar welk bruikbaar... :p
     
    astrid1960, Daxter1966, -Coco1968- en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    mijn uitslag: amherstia XL, grapefruit :inlove:, kers XXL, lijsterbes XL, haan, kleur geel, koi geel.
     
    astrid1960 en Borkie vinden dit leuk.
  20. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Uit de stallen , mijn 3e zwaantje :inlove:, truffel oranje en een schildpad. Ik ben dik tevreden.
    Ik vond het een leuk event met een hoop gepuzzel maar dat weet ik wel te waarderen .
    Ik had 19 kaarten van 8 muntjes en 1 van 2 .Daarvan heb ik de staak ,het supervoer , de knechtencoupon , de sterren en 3 extra sieritems genomen:)
     
    astrid1960, katbla, blackscorpion64 en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.