Praatgroep Vuurvliegjes Jamboree

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 26 April 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truus1949

truus1949 Forum prof

nog 4 muntjes te gaan dan de staak binnen moet lukken vandaag als ik genoeg flessen krijg de di erg te kort steeds

2. yvon61

yvon61 Forum-analist

Ben maar over gegaan op 1 rijtje. Nog 6 munten en dan ben ik klaar. En dan ga ik niet verder maar begin zo snel mogelijk met het gewone boerderijleven!

sky57, DarkDevilDude en Borkie vinden dit leuk.
  3. Borkie

Borkie Levende forumlegende

daisy17858, sky57 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  4. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

o_Ok ik ga vrolijk verder met het verzamelen van stekjes, myst. stallen en uiteraard pak ik ook het supervoer mee.
    Inmiddels heb ik al 3 bahama-stekjes, 3 farm-stekjes, 4 stallen en 28 stermunten en bij kaart 25...moet wachten op m'n hyacinten.

daisy17858, sky57, DarkDevilDude en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. kimmie2012

kimmie2012 Forummeester

ik heb nu een stekje extra en de sterretjes. Ga nu weer aan mijn gewone farm leven beginnen want ook daar liggen ng stapels werk op me te wachten.
    Ik vond dat je erg veel moest inleveren voor kleine prijzen ten opzichte van sommige andere events, maar juist door dat je echt een eigen tactiek kon kiezen en veel zelf kon bepalen vond ik t juist een erg leuk event

voesje, daisy17858, sky57 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Momenteel nog op voorraad, 2225 gloeibes, 455 hyacint, 19 thermosflessen en 37 tenten.

Inmiddels ben ik bij kaart 27 aanbeland maar ik moet weer wachten op de hyacinten (2400) om deze kaart af te ronden.
    Voor kaart 28 heb ik dan weer 2400 hyacinten, 1 rugzak (20+20 DI) en 5 sinaasappels nodig,
    voor kaart 29 weer 1 rugzak, 1200 hyacinten, 1 kleurenpallet en 3 kalkoenen,
    vervolgens bij kaart 30 een bruin schaap voor de 6de myst. stal te krijgen, 1200 gloeibes en 5 kwee.
    Als ik dit nog haal dan heb ik ook nog 40 stermunten om wat leuke dingen voor aan te schaffen.

Borkie, daisy17858, sky57 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Snowdrops1

Snowdrops1 Forum-analist

Wolkenrij en sieritems binnen en geactiveerd! :inlove:
    Nu nog aan het sprokkelen voor extra muntjes...:p maar eerst avonddienst, dus vanavond nog ff kijken wat er mogelijk is.
    Succes met de laatste loodjes voor degenen die nog niet "klaar" zijn;)

kimmie2012, daisy17858, sky57 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. Sifaka

Sifaka Regelmatige auteur

Hier nog even bezig. Laatste sieritem en dan graag nog de knechtencoupon.
    Supervoer al binnen!

Interessante dieren in de molen; flamingo, miereneter, kleine panda en tijger.
    Het is al heel lang meer dierentuin dan boerderij.
    Mis alleen nog de sifaka!;)

Moet hier toch even kwijt dat ik de prijs voor de ontbrekende bloemen (wolkenrij)
    buiten proporties hoog vind.:wuerg::(:cry:

9. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

laat hier de bloemen ook aan mij voorbij gaat ivm de prijs. Hoop dat ze ooit te ruilen zullen zijn.

Ben bezig met kaart 10, dan nog 4 puntjes ivm een schijnbaar gemiste rij.

neva1, Borkie, DarkDevilDude en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. boerinrebekka

boerinrebekka Actieve auteur

Ik moet gelukkig ook niet zo veel meer!!
    Ben wel blij dat ik best veel van dit event kan halen!
    Nog bijna een etmaal er weer tegenaan!!
    Succes voor iedereen die nog bezig is!
    Heeft iemand nog een handige tip voor het event??
    Welkom ;)

11. [truus]

[truus] Gelegenheidsauteur

hoi boerkkes en boerinkkes hebben jullie ook last van dat we geen water kunnen kopen ik kan het niet heel raar

Borkie en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  12. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ja, daar zijn al 3 of 4 draadjes over. Bij de technische en meerdere losse draadjes en eentje die geen supermest kan kopen.

13. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Ja Truus, ik ook en er zijn er nog meer. Bij technische vragen zijn er al een paar draadjes over geopend.

Borkie, DarkDevilDude en sky57 vinden dit leuk.
  14. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik heb er melding van gemaakt en hoop dat het snel verholpen zal zijn.

Borkie, DarkDevilDude, _Jeanie_ en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Zeker leuk al die nieuwe dieren ben benieuwt. En tja hier al geklaagd over de belachelijke prijs van de bloemen. Mis nu ook dat rode vogelhuisje, draai altijd als ie er voor zit, maar is mij tot nu toe niet gelukt >:(.

On topic, heb het SV en de kc ook binnen gehaald, nu nog 6 muntjes op voorraad. Ben niet van plan om nog gewassen te gaan verbouwen, heb nog een paar op voorraad. Helaas alweer mijn tenten op dus kom niet verder. Langzaam mijn boerderij weer aan het ombouwen. De staak, SV en KC zijn binnen, dus doel gehaald. Alles wat ik nu mee pak is helemaal extra en voor de sieritems heb ik geen eens meer plek, dus...

16. truus1949

truus1949 Forum prof

zeker aan de dure kant jammer dat ze niet te ruil zijn had er genoeg om te ruilen maar bp weet wel weer geld er uit te slaan

Borkie, DarkDevilDude en sky57 vinden dit leuk.
  17. enk52

enk52 Levende forumlegende

De problemen met het water zouden nu opgelost moeten zijn. Het is waarschijnlijk wel nodig om even opnieuw in te loggen.:)

Borkie, DarkDevilDude, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. ine1960

ine1960 Actieve auteur

Ik heb net 1x flamingovoer gemaakt, maar kan nergens ontdekken hoe we die stal kunnen kopen cq vrijspelen. trouwens ook die andere dieren niet.
    Zie ze ook niet in de apentempel

Borkie, sky57 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  19. .babouska.

.babouska. Forum-baron

waar kan ik die aankondiging van de dieren in de molen vinden? Ben een beetje kippig denk ik.

daisy17858, Borkie, sky57 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  20. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

staat al in de molen....heb nog geen aankondiging gezien :(

daisy17858, Borkie, sky57 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.