Praatgroep Vuurvliegjes Jamboree

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 26 April 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Totalen vandaag:
    15.900 Gloeibes
    20.800 Hyacintia
    890 Thermoskan
    860 Tent

Zal vanmiddag eens kijken welke route ik ga lopen. Heb het erg druk, dus daarom niet veel op forum geweest en nog niks geopend.

Borkie, Daxter1966, kimmie2012 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. tinus138

tinus138 Teller

Zucht even heel diep. Dit is niet mijn event en dag vandaag. 1e kaart verprutst 2e kaart mislukt zit nu op 58 stermunten voorbeeld op schoot en nog vul ik het verkeerd in:cry:

Borkie, eevee60, Daxter1966 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. hulst

hulst Levende forumlegende

Heb net kaart 9 ingeleverd en weet eigenlijk zeker dat het goed ging maar toch 4 munten tekort dus voor de zekerheid maar even een berichtje naar support hoop maar op goed bericht;)

Borkie, sky57, voesje en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

Poe poe wat een gezwoeg maar ik heb mijn wolkenrij geactiveerd en nu ben ik nog bezig voor de event sticker en dan zie ik wel wat ik verder nog kan halen maar het is deze keer wel een heel klusje ik hoop dat deze events niet al te vaak terugkomen

Borkie, sky57 en daisy17858 vinden dit leuk.
  5. sky57

sky57 Forum prof

Tadaa, Vanmorgen de print van miekje erbij gepakt en nu is de wolkenrij binnen, je moet wel héél goed opletten om het niet verkeerd te doen.:D
    Ik kweek gewoon verder en zie dan nog wel wat er nog voor mijn farmpje inzit aan prijsjes.

Succes voor degene die nog volop bezig zijn.

hildemarc, Borkie, -Coco1968- en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Nou dan kunnen wij elkaar de hand geven.
    Ik had genoeg materiaal om kaarten te vullen voor 80 munten, bij de eerste ging ik al in de fout en blijkbaar meerdere keren. Ik had op het eind maar 64 munten.

Dit is dus een event wat voor mij niet meer hoeft, eerst heeeel veel kweken, dan al dat gereken welke kaart en dan gaat het nog mis.:cry:

Borkie, astrid1960, sky57 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Hier de wolkenrij en de items binnen.:wuerg:
    Het was me een gepuzzel, toch is het gelukt.
    Nu een kijken wat ik nog meer kan binnenslepen.
    Sv is altijd wel handig en knechtencoupons zijn ook nooit weg.
    Ik zie wel of het lukt, zo niet dan heb ik in elk geval wel mijn doel bereikt.xD

Borkie, owl., astrid1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. kimmie2012

kimmie2012 Forummeester

je gaat lekker sky! gefeliciteerd. welk level zit jij nu? ik krijg t idee dat we ongeveer gelijk lopen :)

Snowdrops1, Borkie, sky57 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Als ik voor enkele rijtjes ga om zoveel mogelijk mysteriestallen / stekjes / party draaien binnen te halen, ben ik dit per 10 kaarten kwijt.

4800 Gloeibes
    7200 Hyacint
    120 Thermosfles
    120 Tent

Dat wil zeggen dat ik 3x alles kan lopen sowieso. Dan heb ik 12 party draaien en 6 mysteristekjes en 6 mysteriestallen...

Als ik morgen alles 4x kan op deze manier, dan heb ik de wolkenrij ook binnen. 40 x 2 = 80. Ik kijk eventjes morgen :p

Borkie, sky57, daisy17858 en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. sky57

sky57 Forum prof

Dank je wel.
    Ik zit sinds vanmorgen in level 74 en jij?

DarkDevilDude, Borkie, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Zo hier even een tussenstand. xD

Wat een uitzoekerij zeg. Ik had precies genoeg gloeibes om vanaf kaart 15 1x in te kunnen leveren. o_Ok nog rekening houden met de drops ben ik uiteindelijk beland bij kaart 19. Ik heb nu 32 muntjes. xD Kaart 19 staat helemaal klaar voor 8 muntjes, alleen nog 2400 hyacint inleveren. Dat kan rond 6 uur. Dan kan ik bij kaart 20 nog de stal pakken.

Dan heb ik 2x het rondje gelopen en 4x stekkie en 4 x stal binnengehaald. xD Dan ook nog de wolk en alle sieritems. Ik mag wel zeggen dat ik het uiterste tot aan de bodem er dan uit heb gehaald met dit event.

DarkDevilDude, Borkie, Daxter1966 en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Als ik dat zo lees zijn er een hoop die regelmatig een lantaarn vergeten.
    Ik denk dat dat komt(bij mij in elk geval)doordat de kleur van het kijken en inleveren hetzelfde is.
    Je moet eerst kijken en dan nog inleveren met de rechtse knop, ik heb regelmatig dat ik met kijken klaar denk te zijn.
    Gelukkig zie ik vanuit een ooghoek meestal de lantaarn weer uit gaan.
    Als hij een andere kleur had gehad was het in elk geval voor mij duidelijker.

DarkDevilDude, Borkie, sky57 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Morgen goed opletten, en als je gaat inleveren ook. Want volgens mij heb je vanmorgen veel hogere aantallen drops doorgegeven, en vaak kun je dan een 2e rij vol maken zonder dat het je dan meer gewassen kost. Dan heb je met 3 rondjes de wolkenrij ook compleet.

Borkie, DarkDevilDude, sky57 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. boemer49

boemer49 Oudgediende

bij mij wil het nog steeds niet wat ik ook probeer,ik loop vast met de getallen 1g of 2 b ik weet het niet meer hier doe ik dus nooit meer aan mee , bij mieke gekeken en nagetekend , mijn maatje gevraagd en die lag het ook goed uit ...maar dat grijze brein van mij wil het niet snappen ...foei .... ik geloof dat ik nog maar 38 munten heb

en de rest zal een vraag teken woorden ...geen wolkenrij deze keer...
    mag ik vragen hoezo 3 rondjes en je hebt de wolken rij coco ...?????

DarkDevilDude, Borkie en sky57 vinden dit leuk.
  15. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Weet je wat ik steeds gedaan heb bij 3 op een rij inleveren. Een paar rondje uit keukenrol geknipt en vochtig gemaakt en op mijn scherm geplakt op het gele rondje wat ik als laatste in moest leveren. 8) Kon ik geen fout maken bij inleveren.

DarkDevilDude, Daxter1966, Borkie en 9 anderen vinden dit leuk.
  16. yvon61

yvon61 Forum-analist

Ik word dit spel zo goed zat. Nu de tweede keer netjes de laatste(geel) geklikt en weer maar 4 punten.
    De vorige zegt support van dat ik iets fout heb gedaan, geloof er niets meer van.
    Of de lijsten zijn fout of bp zit fout.

DarkDevilDude en sky57 vinden dit leuk.
  17. boemer49

boemer49 Oudgediende

of wij , dat we het niet snappen , ik ben het ook goed zat nu hoor ....

DarkDevilDude en sky57 vinden dit leuk.
  18. kimmie2012

kimmie2012 Forummeester

Ik zit nu in level 76. Dus ik loop iets voor, maar jij hebt de events steeds net iets eerder af dan mij dus super bezig :D

heb nu wolkenrij ook binnen :)

19. Snowdrops1

Snowdrops1 Forum-analist

Heb de afgelopen dagen gewerkt en de rest van de tijd niet fit op de bank gehangen.... wel telkens gezaaid en geoogst. Nu eerst maar eens even de balans opmaken en het forum bijlezen... :oops:

20. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Zo vrolijk aan mijn derde rondje begonnen hier:p

DarkDevilDude, kimmie2012, Borkie en 3 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.