Praatgroep Vuurvliegjes Jamboree

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 26 April 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. theav71

theav71 Levende forumlegende

Je hebt wel al gezien dat je voor 10 muntjes je weer een 24 uur coupon kan kopen?

Borkie, daisy17858, sky57 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Dank je wel hoor, die had ik gezien. Als ik wolkenrij niet haal dan neem ik weer een coupon. Vorige vuurvliegjes was ook met 8 uur gewas en had ik toen niet gehaald. Dus als ik het weer niet haal dan zijn vuurvliegjes niets voor schaapje. xD

Laatste bewerkt: 1 Mei 2016
    Borkie, Farmer121965, kimmie2012 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

die coupon kan je 1 keer ophalen schaapje dat wist je wel??

Borkie, sky57, daisy17858 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. schaapje52

Ja. :music:

5. CorinneB

CorinneB Forumkoning

Ik heb zelf een schemaatje met wat ik graag op die kaart wil hebben en dan kijk ik hoe ik zoveel mogelijk kan bemachtigen. Alles gemarkeerd in grijs en de laatste in geel. En dan vergeet ik er gewoon een te openen voordat ik de gele doe. Dom en blond, hi, hi. Nu bij kaart 9. Gaat dus nog goed komen als alles (lees internetverbinding) meezit.

Borkie, daisy17858, sky57 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. yvon61

yvon61 Forum-analist

Heb de pe in. Heb 6 kaarten vol, allemaal 3 op rij. Dus 6x8=48 munten. Mooi niet dus, heb er nu 44.
    En echt goed opgelet, de gele het laatst. Vraag me af of ik het wel ga halen op deze manier.

Borkie en sky57 vinden dit leuk.
  7. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

hier hetzelfde, schijnbaar toch 1x een 2x4 op een rij gemaakt ipv 3x. Ben vol goede moed dat ik het wel ga halen, we hebben nog tot woensdag;). Zet hem op!

Borkie, daisy17858, sky57 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

heb gelukkig weer hulp gekregen bracht er niets van terecht begin het nu een beetje te snappen :oops:

9. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

weet je blom hulp vragen is geen schande hoor:D
    mega knuffel:p

Borkie, daisy17858, sky57 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. schaapje52

Ik vraag zo vaak om hulp hoor! Er zijn hier super boeren die gewoon alles weten en je graag helpen met van alles en nog wat. :music:

11. yvon61

yvon61 Forum-analist

Ja maar dat kostte me wel weer hyachinten.

Borkie, sky57 en Paddington28b vinden dit leuk.
  12. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

weet ik miekje je moest eens weten hoe dankbaar ik je ben het geduld en nog eens uitleggen en nog eens vind het geweldig een dikke knuf

13. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

en gloeibessen in mijn geval.....effectief kost het minstens de tijd van een extra oogst....hoop dat we die tijd anders over hadden gehad

Borkie, daisy17858 en sky57 vinden dit leuk.
  14. schaapje52

Zo het hele akkerland gebeuren weer ongebouwd naar kwartakkers. Alles staat vol met 8 uur gewas. Morgen maar weer een hyacintje kweken, heb ik nog niet gedaan. xD Ik heb zo langzamerhand het gevoel dat ik voor heel Nederland hyacinten aan het kweken ben. :wuerg:

15. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ben nog in twijfel wat ik met kaart 9 ga doen: C of G. Denk dat ik er nog maar een nachtje over slaap.

Mijn kwartveldjes staan weer vol met de 8uurs gewassen, die doen er 6,5uur over en mijn knechten stoppen over 7uur. Misschien word ik netzo als afgelopen nachten wakker om 6u in de ochtend. Dan even oogsten met knechten aan, weer 8uurs gewassen er op en dan 6,5uur later, rond de klok van 12.00 - 13.00uur knechten te activeren. Heb ik de dag er na er ook nog wat aan :)

We zullen zien.

Ps. flessen nog steeds in overvloed, tenten helaas niet.

Borkie, daisy17858, sky57 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

De sterretjes en de staak zijn binnen:). Nu nog door voor het supervoerpakket ,de knechtencoupon en een extra sieritem:music:.
    Nog even puzzelen welke ik graag wil hebben ze zijn allemaal leuk

17. FfrodoHera

FfrodoHera Gelegenheidsauteur

Heb me eindelijk verdiept in het inleverschema, eerst hyacinten en gloeibessen gekweekt :)
    Dank je wel Miekje voor dit geweldige schema, maakt de zoektocht een stuk makkelijker :);)

18. kimmie2012

kimmie2012 Forummeester

nog een paar hyacinten vandaag en de staak is binnen :D
    Dan maar eens kijken of ik nog voor iets door wil gaan of dat ik aan mijn gewone voorraad ga werken.

Snowdrops1, Borkie, voesje en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

30 kaarten af en de wolkenrij gevuld. Zodanig royaal geweest met drops inleveren dat ik nu geen tenten meer heb. Maar vanmiddag komt mijn kastanjerij weer vrij, dus als ik voor de 40 kaarten wil gaan, kan dat nog steeds. Ik ga die kastanjerij dus in ieder geval pas oogsten als ik zeker weet dat ik die niet wil gebruiken.
    Ik denk dat ik daar mee wacht tot morgen. Want ik wil niet echt gaan voor de dubbele sieritems. De knechtencoupon en de 40 supervoer vind ik wel leuk om nog voor te gaan. En de stallen en stekjes van onderweg dus. Maar ik hoef overal maar 1 rij in te leveren om dat te kunnen krijgen, waardoor ik voor de laatste ronde weer minder drops nodig ben.

20. Leo.netten

Leo.netten Teller

Hier sinds gisteravond klaar ga niet voor iets extra

Borkie, eevee60, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.