Praatgroep - Vuurvliegjes Festival

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 17 April 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Ruim 5000 gewassen op voorraad en 706 drops .Alle velden ingezaaid met eventgewas .Ik hoop vandaag 2 oogsten eventgewas binnen te gaan halen en morgen de rest . De drops gaan vast wel lukken ik ga gewoon weer hele lange gewassen zetten in de nacht ook goed voor de batterijen

Katinka1700, sky57, farmermikkie en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Hier ook weer klaar.

Katinka1700, sky57, farmermikkie en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. sky57

sky57 Forum prof

Nog 52 thermosflessen en dan heb ik dit event klaar.
    De wolkenrij van de batterijen staat te gloeien en het item staat al op de wolk.
    Maar zo krijg ik de toverboom nooit bij elkaar als je iedere keer iets anders moet inleveren. Keuzes, is niet altijd makkelijk hoor.:sleepy:

4. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Opa moet er nog 71 om het event af te ronden 8)

eevee60, Katinka1700, sky57 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  5. Lieve

Lieve Halfgod

al 4 van de laatste 150 thermossen komt goe
    ja heel druk op de boerderij met al die events je moet zoveel in het oog houden
    kwam er nog diefstal bij dan al dat vee terug controleren zouden ziektes kunnen meebrengen en dat kunnen we missen als kiespijn in deze drukke dagen ;)
    maar de zon schijnt en dat helpt

blackscorpion64, Sanham, eevee60 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ja ja de stekjes xDzijn gehaald en intussen nog meer aan kunnen steken.

Nu nog 2 lantaarns aansteken. 1 met 130 di en 1 met 12 rugzakken, dus 120 di en 2760 gewassen. Totaal nog 250 di en in de schuur heb ik er nog 80 staan, nog nodig 170 aan di. Kom steeds dichter bij de eindstreep. Vanavond nog een keertje gewassen oogsten en dan ben ik er bijna. :music:

7. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

nog 285 di en nog 13 eventgewassen, had er net iets te kort. Boerderij weer omgebouwd en morgen waarschijnlijk het event afronden:D

blackscorpion64, farmermikkie en eevee60 vinden dit leuk.
  8. -Eitje-

-Eitje- Forumleerling

Laatste rondje eventgewas staat op. Nog 260 DI te gaan. Het moet te doen zijn...

9. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Event uitgespeeld. Staak is geactiveerd en de boerderij op 1 veld na weer omgebouwd. Benieuwt wat er uit de stekjes gaat komen ;).

10. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Nog 113 thermossen en 160 gloeibessen te gaan. Dat lukt me morgen wel.

eevee60, blackscorpion64 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  11. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Hier voldoende drops, maar te snel rugzakken gemaakt waardoor ik te weinig kon zaaien. Nu heb ik er lange gewassen opstaan, morgen is de WAC afgelopen en moet ik nog 1 akker met grote velden eventgewas, dan kan ik de laatste rugzak maken en ben ik klaar.
    Op het andere account moet ik nog 200 drops. Blijft spannend. In ieder geval zo ingeleverd dat als ik de wolkenrij heb, dan heb ik ook gelijk het laatste sieritem.

eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  12. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Ik heb nog 216 dropjes nodig om het event uit te spelen. In 1 dag gaat me dat niet lukken, maar ben al veel verder gekomen dan ik verwacht had. :music:

13. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik moet nog 1 lantaarntje en wel die met de 12 rugzakken. Gewas is binnen en nu alleen nog 120 di. xD

Alles vol gezet met rozen. Kom maar op veldflesjes. :music:

eevee60, leni1955, -Coco1968- en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. bart127

bart127 Gelegenheidsauteur

snap er weer eens niet zo veel van, met de volgorde van inleveren heb bijna alles om alles in te leveren, de vraag is krijg ik dan ook alles? Wie weet het antwoord? Wat moet ik anders doen om zoveel mogelijk te krijgen? Alvast bedankt. Ik heb niet alle 9 paginas gelezen sorry als het antwoord er al eerder stond

eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  15. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Als je alle gewassen en drops haalt, maakt het niet uit wat je als eerste inlevert.
    Je hoeft ieder vakje maar 1 keer in te leveren, en dat blijft dan zo staan.
    Als je niet genoeg drops of eventgewas haalt, is het handig goed te kijken wat jij de belangrijke prijzen vindt, en die lijnen/figuren dan in te leveren.

bart127, eevee60, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. herma1234

herma1234 Forum-commissaris

Hier ook alles weer klaar, viel dus toch nog mee achteraf:p

eevee60, farmermikkie, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Hoera, alles klaar.
    Nu rusten :music:

m.kreuning, Daxter1966, eevee60 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

In anderhalve dag lukt het misschien nog net.

Ik heb de ochtendoogst nu gehad op mijn account van dit jaar en moet nu nog 124. Een beetje veel vind ik het nog wel, maar als ik zie wat ik gehaald heb, heb ik er vertrouwen in dat het gaat lukken.
    Alle albino's die ik over had heb ik verkocht en 2 smulmuizen terug gekocht. Die hoef ik dus niet meer te fokken voor de magische bonenstaak. Met een fokevent nu alleen nog 3 wilde varkens en ik denk voldoende bruine en wolvarkens te hebben. Dan kan ik de wolkenrijen ook gebruiken die ik bij elkaar gespaard heb.

19. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hier ook maar er staan er wel 9 al te draaien, gaat lukken dus, bij mij staat het laatste gewas erop, deze keer maar op 2 veldjes gezaaid en ook 's nachts eventgewas. Goed te doen dus.:D
    Op mijn bijfarm hetzelfde maar daar moet ik ook nog 140 drops inleveren en ik weet niet of dat gaat lukken.-.-

20. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Hier het event afgesloten:)het was hard werken op de boerderij;)maar de wolkenrij is weer binnen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.