Praatgroep - Vuurvliegjes Festival

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 17 April 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikmark

    rikmark Forum freak

    Omdat ik gister niet zo veel tijd had heb ik voor de nacht gloei gezaaid .....dat leverde maar 80 drops op:wuerg:
    Als ik vandaag nog aan 160 DI moet komen, mag ik eerst wel even heel diep gaan ploegen....mest erop.... water erbij.... en hopelijk komen er dan heel veel dI uit. :p
     
    Katinka1700, annigjen, eevee60 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. caroootje

    caroootje Forumbeginner

    vraagje, als je voor de volle kaart gaat, verdien je dan ook alle beloningen?
     
    Katinka1700, annigjen, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Denk inderdaad een dipje. Na mijn ochtendoogst staat mijn saldo op 303 DI's. Daar zitten wel al een paar burencadeau's bij. Ik lig momenteel dus goed op schema.

    Carootje, als je alle vakjes vult heb je ook alle beloningen. Als je niet alles kunt halen (850 rugzakken en 12.500 gloeibessen) kun je kijken bij de prijzen wat je graag wilt hebben en dan de vakjes vullen van de tekening die daarbij hoort.
     
    Katinka1700, annigjen, eevee60 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Snel nog even de 48 uurs knechtencoupon weggehaald bij Renzo voordat hij verdwijnt.
    Kan ik nu goed gebruiken voor dit event
     
    Katinka1700, annigjen, eevee60 en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Nu 316 drops op voorraad .Dat gaat goed .Eerste eventgewas op alle velden dat loopt iets achter maar haal ik in het weekend wel weer in .Vannacht ook nog hele lange gewassen en dan heb ik weer voldoende tijd .
     
  6. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Kwart veldjes helpt alleen als je ook een wac eet, anders is het meer werk.
    DE stallen ligt eraan hoeveel je er hebt staan en hoe vaak je kunt oogsten.
     
    blackscorpion64, Katinka1700 en annigjen vinden dit leuk.
  7. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Ben er ff klaar mee voor vanaaf Event plant 7365 / DI 445 . Uien erop morgen vroeg oogsten ( met de muis ) :).En dan maar weer afwachten wat dit weer gaat opleveren . Straks kijken naar Ninja Warrior Knap hoor !
     
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier een score van 398 aan di. xD Met 1 veld lang gewas en de rest met comfort nu 107 di gekregen. Gewas staat nu op 2031. Nu maar weer hetzelfde gedaan. 1x veld lang gewas en de rest op comfort gloei gedaan. Gaat hier dus uitstekend met het avontuur. :music:Zojuist ook nog in level 97 aangekomen. :D
     
  9. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier 398 di's en aan gewas heb ik een kleine 7000:)nog even stevig aan het werk op de boerderij en dan alles gelijk inleveren:).
     
  10. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Oeps... ging net eventgewas oogsten en deed meteen nieuwe neerleggen... Terwijl ik wilde langer gewas neerleggen voor de avond. Aghja, dan maar laat slapen en om 2 uur of zo nog het eventgewas oogsten en meteen nieuwe eventgewas neerleggen :p

    Heb nu 400 drops en 5300 eventgewas.
     
    lonnie57, blackscorpion64, rikmark en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ja als je voor de volle kaart ga krijg je alle beloningen.

    Ik ben al best ver. Ik hoef nog maar 12 rugzakken. De meeste DI heb ik al, moet er nog zo'n 22 hebben. En dan de gewassen nog. We gaan goed:p
     
  12. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Hier het event Vuurvliegjes klaar en de staak geactiveerd wou snel klaar zijn .xD
     
  13. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Damn jij bent snel! Ik ben nog niet op de helft... :p
     
    lonnie57, blackscorpion64, annigjen en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Ja dat is zeker snel, ben ook nog niet op de helft is hier nog hard werken hoor:)
     
  15. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Bij mij branden inmiddels 8 van de 16 lantaarns.
    In totaal heb ik nog 5595 gloeibessen nodig en 402 DI...dit is incl. de laatste 5 rugzakken.
    Op de farm staan wederom veredelde anjers en op de bahama's staat chayote
     
  16. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Nog 4090 gloeibessen en 550 thermossen te gaan.
     
  17. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb 7 branden. Maar geen idee hoeveel ik nog moet aan gewas en drops. De eerste 10 rugzakken zitten in de molen, die kan ik morgenvroeg inleveren.
     
  18. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hij is nog sneller dan ik ben
     
  19. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Bij mij is alles nog donker.
     
    boemer49, lonnie57, blackscorpion64 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Bij mij ook hoor ik ben aan het bezuinigen, ;)bij mij gaan de lampjes als laatste aan.xD
     
    boemer49, linnepin1969, eevee60 en 4 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.