Praatgroep - Vuurvliegjes Festival

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 17 April 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik wil het event zo snel mogelijk afhebbrn, dus veredelde anjers erop gegooid. 438 dropitems binnen. :inlove:
     
    rikmark, blackscorpion64, eevee60 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Doet het regenwoud niet mee o_O heb ik alle dieren er af gehaald zodat ik meer ruimte zou hebben. Nou ja dan maak ik morgen wel gebruik van de knechten en kijk ik welke dieren ik er af laat en welke ik er weer op zet.

    3 velden vol met kwartveldjes en eventgewassen en 1tje nog met hele akkers en SM :). DI momenteel 208
     
    blackscorpion64, eevee60 en -mikmak- vinden dit leuk.
  3. fairie

    fairie Commandant van het forum


    Eh, ik wil eigenlijk niet degene zijn die slecht nieuws brengt maar doe het toch, zodat je er rekening mee kan houden. Het event is omgerekend in hele dagen maar 5 dagen.
     
    blackscorpion64, eevee60 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  4. -Eitje-

    -Eitje- Forumleerling

    Klopt, ik had me vergist. Dat maakt het ongeveer 160 per dag. Nog steeds zou dat te doen moeten zijn lijkt me...
     
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dit keer ga ik het event eens anders spelen. Aangezien het op maandag is afgelopen, heb ik maar 1 x verlies en wel vanmiddag bij het begin. Ga dus nu gelijk vanavond 1 veld met lang gewas zetten en de rest met gloei. Kijken of ik dan beter loop met de di en het gewas kan ik dan tot maandag mee aan de gang. Per dag 170di, kijken of ik dan een beetje bij blijf. Normaal loop ik de 2e dag al achter met de di. Schaap gaat het avontuur aan. xD
     
  6. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ik zet voor de nacht nooit event gewas , daar kom ik niet mee weg om een beetje gelijk op te gaan.
    Gewassen gaan hier altijd sneller dan de drops.
     
  7. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Eindstand voor vandaag is 313 drops, bij het kleine account zo nog oogsten. (Edit: het kleintje heeft 201 drops na de laatste oogst)

    Voor de nacht staat er 100 kwartakkers eremurus (net vrijgespeeld) en verder gentiaan op (duurt 19:45 uur, maar met bloemenbonestaakrij en 2 ambachtsproducten en water nog maar 12:39 uur).
    Overdag 2 x eventgewas, en 's nachts zo'n heel lang gewas, dan komt het weer helemaal goed dit event :)
     
    Laatste bewerkt: 19 April 2017
  8. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Net begonnen .165 drops dus een goede start .Morgen laat oogsten dus vanavond maar weer een lang gewas opzetten . Daarna heb ik weer iets meer tijd
     
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Hier geëindigd met 263 drops. En helaas vergeten om een WAC in te zetten. Morgen beter. Nu bosaardbeien opstaan. Misschien niet een slimme keus, maar ik verwacht morgenvroeg voor 7 uur te oogsten en dan 3 oogsten te doen.
     
  10. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Vanmiddag met de 1e oogst 143 DI's gescoord. Nu staat mijn saldo op 170. Niet veel bijgekregen (zitten ook 4 van buren bij) terwijl ik toch steeds met gewassen bezig ben geweest. Hoop op een klein dipje en dat het morgen beter gaat.
     
  11. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik ga voor de volle kaart
     
  12. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Eindstand voor vandaag 237 DI en 2425 gewassen.
    Op de farm staan veredelde anjers, die zijn morgen om 10.00 uur klaar en op de plantage heb ik wel de eventgewassen gezaaid.
     
    eevee60, rikmark, -mikmak- en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Vanaf maandag vakantie, proberen voor die tijd het event af te ronden. Extra uitdaging :music:
     
    annigjen, rikmark, -mikmak- en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    inmiddels hier eindstand voor vandaag 332 drops ...ik ben te vrede ....:D
     
    annigjen, eevee60, -mikmak- en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    244 drops momenteel en veredelde rozen op staan.
    Opa gaat eerst alle gewas binnenslepen voordat hij gaat inleveren om de kluts niet kwijt te raken :p
    Nu ruim 3000 eventgewas binnen :music:
     
    Katinka1700, annigjen, eevee60 en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. jannynijenbrinks

    jannynijenbrinks Doorzetter

    Heb allemaal kwart veldjes gemaakt.
    kan ik beter alle stallen verwijderen om het te halen.
     
    Katinka1700, annigjen, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Eindstand vandaag: 2400 gewas en 241 drops.
    Staan nu rozen op voor de drops en morgen weer hopelijk 3x eventgewas maken. Slaap lekker! :D
     
    Katinka1700, annigjen, eevee60 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    240 gewas..120 drops...:(,,zielig hé.....:(...eggg nie..xD...we gaan er voor.. morgen meteen weer weg tot zondag..we zien wel waar het schip strand.....8)
     
    Katinka1700, annigjen, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. m.kreuning

    m.kreuning Regelmatige auteur

    Heel laat begonnen. Had 3 veld anjers staan en 2 veld honingmeloenen. Totaal 162 drops
    De 10 gloeibes gezet met alles en die net weer op comfortvelden gezet want ben morgen hele dag weg en vrijdag ook amper thuis.
    Blijf op grote velden spelen in het weekeinde wan de KC's zijn op. Zie wel hoe ver ik kom en maak dan pas keuzes. Maar denk de stekjes eerst want mis nog bomen de stal moet ik nog even kijken wat 'ie kan geven (kans op dier wat ik nog niet heb?).
    Nieuwe quest loopt bij mij vast op de tiki-totems.... die werkplaats heb ik niet. Hoop dat 'ie snel te maken is...
     
    Katinka1700, annigjen, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Nou uit anjers kwamen 43-42-48 drops en uit rozenvelden kwamen 22-24-16 drops...
     
    Katinka1700, annigjen, eevee60 en 3 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.