Praatgroep - Vuurvliegjes Festival

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 17 April 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Ach, ik sukkel heb vanmorgen door nogal wat drukte hier even razendsnel alles geoogst:cry:Helemaal de Vuurvliegjes vergeten en nu begin ik dus met het enorme aantal van 24 drops:wuerg: Dus dat wordt opstaan 's nachts en reuze mijn best doen8)
    Succes allemaal en de groetjes van,
    Susan
     
    eevee60, Reggaefeeks, DarkDevilDude en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    hier 162 drops...
     
    eevee60, DarkDevilDude en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb vanmorgen de bomen geoogst, de gewone turbomest gegeven, dus ik kan ze vanavond allemaal nog een keer oogsten. Nu begonnen met 94 drops. Het bos met mammoetbomen en reuzestallen moet ook nog helemaa.
    Ik maak me dus nog geen zorgen.
     
    eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier 160DI binnen gehaald. Vanmorgen de staken gedaan, dat scheelt weer. Na 1 veld bedacht ik mij dat ik bij de party draai de 200% EP bonus had staan, die vanmorgen bewust niet gedraaid. Draaide en ja hoor :inlove:. Helaas na 1 veld rozenbottels te hebben geoogst, maar toch wat veel EP /TEP komt er dan binnen. Mooi hoor vooral bij de start van een event, dan staat alles te wachten.

    Eerste eventgewassen staan er met alles er op en eraan op.
     
    eevee60, Reggaefeeks, DarkDevilDude en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier 133 di's binnen gehaald had rozenbottels op het velden staan en honingmeloenen op de bahamarama.
    Inclusief alle bomen en mammoetbomen ik had meer di's verwacht maar ja wij zullen zien hoever wij komen
     
    Daxter1966, eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  6. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Hier 166 DI ;)
     
    eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Op het andere account 86 drops. Daar moet ik Bahamarama nog, vanmorgen daar geoogst en nog een keer protea gezaaid. Deze is binnen een half uur klaar.
     
    eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  8. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    150 thermosflesjes binnen.
    Goede start dacht ik zo.
     
  9. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    178 drops binnen. Honingmeloen op Baha en rozebottel en trosgierst op Farma gezaaid. Ik laat altijd mijn bomen staan en ik was dit keer ook vergeten om de stallen die ik altijd heb staan, zoals de wezel lieveheersbeestje en salamander, er af te halen. Maar mooi veel DI binnen en op naar de rest :)
     
    eevee60, blackscorpion64 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  10. rikmark

    rikmark Forum freak

    160 drops binnen :D geen slecht begin.
    Duimen dat ze zo uit de grond blijven komen .....maar ik juich niet te vroeg :p
     
  11. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Hier 172 drops binnen, not that bad! :D
     
    Daxter1966, eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  12. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    126 drops, al met al mooi begin.
     
    eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  13. CorinneB

    CorinneB Forumkoning

    Ik heb die tent met dat schaap al 2x. Heb jij die niet? Als het bij het volgende ruil-event mee mag doen, stuur dan even een bericht, dan krijg je er een. Ons Schaapje moet toch zeker dat schaapje hebben staan ;).
     
    FarmerBroek62, Daxter1966, eevee60 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Begonnen met 112 drops, maar straks nog wat bomen, dus we zien wel :)
     
  15. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier ook lekker bezig. Ik had uien opstaan en op de bahama habanero.. Leverde ook goed wat op. En natuurlijk de toverbomen. Ik weet het aantal niet meer, heb ook al ingeleverd
     
  16. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    173 DI binnen, veredelde anjers en 20uurs bomen.
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  17. -Eitje-

    -Eitje- Forumleerling

    Voor dit evenement zijn 850 drops nodig, hier hebben we 7 dagen voor, wat dus neerkomt op een kleine 125 per dag. Uit de eerste oogst had ik er 92. Dit zou dan te doen moeten zijn, afhankelijk van hoe goed ze uit de eventgewassen komen.
    Ik ga in elk geval mijn best weer doen!
     
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Oh dat is lief hoor! :inlove:Ik moet nog even zoeken of ik die wolk bezit met schaapje. Je hoort nog van mij.

    Hier jawel, let op, heel veel di gekregen. Di 179 stuks.:music: Dit heb ik nog nooit gehaald, een top score. Ik had op 3 velden comfort gelegd met prei en rogge voor een quest. De gewassen staan op het land en nu maar even weer duimen draaien. 8)
     
  19. CorinneB

    CorinneB Forumkoning

    Ik hoor het wel.
     
    blackscorpion64, eevee60 en schaapje52 vinden dit leuk.
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb gezocht en heb deze toch gehaald. Hij staat op de wolkenrij vuurvliegjes jamboree. Dan heb ik toch 1 keer een vuurvliegjesevent gehaald. :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.