Praatgroep - Vuurvliegjes Festival

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 17 April 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    Ik kom 90 thermosflessen tekort, dus ik verwacht niet dat ik het ga redden :( . Maar ik heb alles wat ik echt wilde hebben al te pakken en die wolkenrij hoef ik niet zo heel nodig, zo veel vuurvliegjesstallen heb ik niet :) .
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  2. CindyLvS

    CindyLvS Forumleerling

    nog 127.....
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  3. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Joepieeeeeee....gehaald...:D..iedereen heel erg bedankt....:inlove:
     
  4. jtkoehoorn

    jtkoehoorn Doorzetter

    Heb mest gekocht op de markt en ingezet en de oogst is dan vlak voor twee uur klaar, hoop dat ik dan nog een rugzak kan maken in de molen
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  5. m.kreuning

    m.kreuning Regelmatige auteur

    Twee lampjes kan ik niet laten branden. Te weinig tijd gehad. Als het tot 18.00 uur zou duren had ik het wellicht kunnen halen. Jammer, het is niet anders. Wel de stekjes die ik wilde. Nu maar hopen dat er een boom uitkomt die ik nog niet heb........ (maar meestal is het schuurvulling). Zoonlief komt denk net zo ver ongeveer.
    Succes met de laatste loodjes!
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  6. jannynijenbrinks

    jannynijenbrinks Doorzetter

    Eindelijk heb ik weer een event gehaald.
    Ben heel erg blij
    Boer Annelies vertel even hoe ik een thermosfles moet sturen, ik heb er nog genoeg.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  7. m.kreuning

    m.kreuning Regelmatige auteur

    Ik had je nog een fles gestuurd. Hoop dat je het nog gehaald hebt!
     
  8. jtkoehoorn

    jtkoehoorn Doorzetter

    Bedankt voor je fles. Ik heb het event net niet gehaald( op één lampje na) maar ben nog nooit zo ver gekomen.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  9. -Eitje-

    -Eitje- Forumleerling

    Dit event heb ik gehaald en nog drops over. Uiteindelijk viel het heel erg mee!
    Blij met mijn stekjes, een grapefruit XL en Rollinia, deze had ik beide nog niet. Nu even afwachten wat er uit de stal komt...
     
    HannyBalleke en -Coco1968- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.