Praatgroep Vuurvliegjes festival / Vier op een rij 2015 event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 17 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ik wilde dat ik in jullie positie zat en na moest denken over hoe ik het event ging halen! Waar ik de tijd vandaan moest halen om vaker in te loggen. Maar helaas, heb ik naast de zorg voor mijn kids gewoon de hele dag de tijd voor zulke dingen :sleepy: Gelukkig vind ik het spel erg leuk om te doen xD

Dat is de standaard berekening, maar ik vraag me dus af wat het de mensen ECHT heeft gekost. Gezien soms ook nog wel over geslagen gaat worden enz.

Hier kosten ze 300.000BD op de markt en niet minder. Maar helaas kom ik er niet met mijn 1 miljoen. Heb meer centjes nodig :( Dus ik moet wel gaan fokken om aan die witte koeien te komen. Met mijn 4 witte koeien kom ik niet aan de 20 namelijk!

harm-jan70, DarkDevilDude en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. Geertrui59

Geertrui59 Forum-expert

Hoeveel sv en koeien het me gekost heeft weet ik niet meer (heb er ook nog een paar extra voor de markt gefokt), maar ik had maar 10 hokken staan en had een paar keer dat ik 3 witte koeien uit de gewone koeien had, 1 keer zelfs 5 witte koeien, kijk en dan gaat het ineens een stuk sneller ;)

BoerAnnelies en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik ben ook zeer blij dat ik 4 dagen kan werken en we zaten een beetje te geiten hoor. Sorry was niet mijn bedoeling om je te kwetsen hoor.

Bij mij al 3x een woudloper gekregen ipv een witte koe.

Daxter1966 vindt dit leuk.
  4. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik heb op meerdere accounts vanmiddag de 20 witte koeien bij elkaar gefokt. Omdat ieder account weer wat anders aan voorraad had, dus bruine koeien of witte koeien, is het lastig precies te zeggen.
    Maar ik denk dat je er het meest aan heb, als ik je vertel hoe vaak de gewone koeien oversloegen, en dus een witte koe gaven.
    In totaal heb ik 160 keer gefokt met gewone koeien (op 3 verschillende accounts), en dat gaf 22 witte koeien, en verder alleen bruine koeien.
    Bij mij sloegen de bruine koeien ook soms over, waardoor ik weer een witte niet kreeg, maar ja, dat hoort erbij.

Het viel me mee dat buiten babyboom er toch redelijk overgeslagen werd.

DarkDevilDude, Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. farro

farro Forumkenner

Dat hoop ik althans ook, anders wordt het hier niet vet zulle, ik zou zelfs zeggen "MAGER".

sproetje06 vindt dit leuk.
  6. neva1

neva1 Forumkenner

"fluisterend" kon niet eerder want het regende hier en dan zouden ze het zien:oops:

bjorke-annika en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Ik doe weer mee.
    Zeker mooie prijzen.
    Helaas maar 1 witte koe op voorraad dus dat wordt nog een klus.
    Suc6 allemaal.

8. schaapje52

Alles staat klaar voor de start voor morgenavond. xD
    Vandaag de pepermunt naar 1215 weten te oogsten en de rozemarijn naar de 1319. Nu 11 witte koeien op voorraad zonder sjaal xD en 1,5 miljoen lichter in de buidel. :(

9. BoerAnnelies

Oh je kwets mij niet hoor, ik ben eerder jaloers op de werkende mens tegenwoordig ;)

Heb zelf net heel even zitten fokken. Denk dat ik 10 keer koeien in een fokhotel heb gestopt. Eerst zwarte koeien erin en toen kreeg ik 2 bruine koeien of 1tje. Ik dacht; oh ik krijg 2 bruine koeien dus hop de bruine koeien er in, maar helaas dat werkte niet, daar kreeg ik maar 1 witte koe uit. Ik heb nu 7 witte koeien. Ga het nog even aankijken en hoop stiekem woensdag op een BBD van een paar uur haha. Ik kan altijd nog gaan fokken namelijk.

farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. annigjen

annigjen Keizer van het forum

o_Ok ik zit in de lappenmand. Dat is niet leuk. Ik voel me ook schuldig naar collega's toe. Maar heb wel alle tijd. o_Ok niet kwetsend bedoeld. Ik werk liever dan dat ik thuis zit

daisy17858 vindt dit leuk.
  11. schaapje52

Beterschap hoor!

12. annigjen

annigjen Keizer van het forum

JIj ook schaapje

13. BoerAnnelies

Beterschap!

14. neva1

neva1 Forumkenner

ik ben net naar de markt geweest en tsjonge jonge er werden witte koeien geveild en de veilingmeester was zo snel dat als ik kocht er al overboden werd en de witte koe ergens anders naar toe ging :(maar ik heb me die veilingmeester achter de schermen gevloerd en ben r toch met 8 lieve schattige witte koetjes vandoor xD kostte me bijna een miljoen :wuerg: dus ipv witte schaapjes ga ik nu witte koetjes tellen en val ik hopelijk snel in slaap:music:

15. #Stoffie78#

#Stoffie78# Oudgediende

Wauw, wat een mooie prijzen zijn er te winnen met het event :inlove:.
    Helaas ook de witte koeien niet op voorraad en ook nog weinig supervoer, na het fokken vorige week.
    Heb er net 11 weten te bemachtigen op de markt, alleen nu ook door mijn BD heen :eek:.

Moet er toch op de een of andere manier nog aan zien te komen, al druk SV aan het maken in de molen.

16. mmans

mmans Forum-hertog

ik heb 20 witte koeien weten te scoren en had al bruine gescoord. Dus die gaan nu weer terug de markt op. Laat het event nu maar komen.
    Heeft me wel een behoorlijke duit gekost, maar de beloningen zijn super :)

17. polkey

polkey Oudgediende

Ik dacht 'kom laat ik toch wat fokhotels neerzetten' heb inmiddels een aantal bruine koeien er bij en soms een overslag dus witte, voor de rest hoop ik op een tijdelijke BB.
    Zo niet dan zal ik nog aan de bak moeten, heb wel sv maar als ik het gebruik wil ik er een beetje voordeel uit behalen.
    En nee, ik koop geen enkele koe dus aan mij verdienen jullie geen miljoenen :p

daisy17858 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  18. Wendie

Wendie Forumbewoner

en dat gold alleen voor dat betreffende event

bij het lezen van de FAQ snapte ik er werkelijk waar geen bal van maar na hier gelezen te hebben, kom ik erop uit dat je gewoon alle lantaars moet doen en dan haal je vanzelf de prijzen binnen omdat je met alle lantaarns aan, alle combinaties gemaakt hebt

hoop dat ik dat goed begrepen heb

ben helaas niet blij met die 8uurs gewassen, heb ik een gruwelijke hekel aan want dan zul je die 's nachts moeten gaan opzetten en heb je weer een DI-probleem

Sintra98 vindt dit leuk.
  19. Alextheman95

Alextheman95 Regelmatige auteur

Nou, ik heb 401 koeien, 27 bruine koeien en 10 witte koeien op voorraad. Op de helft dus.

Nu wil ik wel heel graag fokken, maar heb precies 0,0 SV. En kan dus ook precies 0x fokken.

Ik heb 197 503 BD. Daarmee kan ik precies 0 witte koeien mee kopen op de markt.

Grandioos!

En oja, ik snap ook nog precies niks van het event. Maar we doen wel gewoon wat er nodig is en dan krijg ik de beloningen en dan is het helemaal fantastisch.

daisy17858 en sproetje06 vinden dit leuk.
  20. polkey

polkey Oudgediende

1 witte koe is op de markt nu 248.000, er staan er 20 in de aanbieding.
    Alextheman95, misschien zijn er nog questen waar sv te verdienen valt ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.