Praatgroep Vuurvliegjes festival / Vier op een rij 2015 event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 17 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Nou ik ben reuze benieuwd hoe dit event gaat lopen.
    Ik moet deze week gewoon werken, dus kan ik niet om de 15 minuten sjaaltjes oogsten.:wuerg:
    Zo te zien alles redelijk op pijl, behalve de witte koeien natuurlijk.
    Hier heb ik er 5 van en 11 bruine. Dat betekent, dat ik nog 13 witte koeien zal moeten fokken.
    Ik zie wel hoe ver ik ga komen, de prijzen zijn in elk geval super.xD
     
    Gozertje, Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. Gozertje

    Gozertje Regelmatige auteur

    Je hoeft ze niet om de 15 minuten te oogsten hoor, maar dat gaat het snelst. Om de 165 minuten (is 02:45 uur) of langer heb je er telkens 6. o_Ok maar 6 als je één keer per dag online komt en 12 als je 2 keer inlogt enz... ;)
     
  3. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    En nu maar hopen dat de farm zo blijft lopen als vandaag.
     
    Gozertje vindt dit leuk.
  4. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    wat een ingewikkeld gebeuren.....hoop dat alles helder wordt als het event van start gehad, heb 1 witte koe:sleepy:
    Hoop dat ze nog weer op de markt komen:wuerg:
     
    Gozertje en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Als je er 180 nodig hebt dan moet je toch 30 per dag zien binnen te halen als het event 6 dagen duurt. Dat haal ik dan nooit met alleen de avond als er om de 165 min 6 komen. Dan kan ik er max 12 per dag halen op een avond. Zit ik nu goed of gooi ik alles door elkaar.
    4 x 12= 48, dan moet ik zaterdag en zondag 132 sjaals binnen halen, is elke dag zo rond de 66 sjaals dan. Dat is dan 11 x om 165 min ( 2.45 uur). Dat wordt dan nachtwerk en niet slapen. :wuerg:
     
    Laatste bewerkt: 19 Oktober 2015
    daisy17858, Gozertje en Daxter1966 vinden dit leuk.
  6. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ze komen om het kwartier als je ze iedere keer weg haalt8)
    Dus als je uit je werk komt zitten er 6 op je te wachten en dan kun je ze om het kwartier weghalen. Dat betekent dat je 6 uur lang ingelogd moet zijn:wuerg:
     
    Gozertje vindt dit leuk.
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Elke dag 6 uur of de zaterdag en de zondag. :wuerg: Elke dag 6 uur, dan slaap ik op mijn werk wel. xD
     
    daisy17858, Gozertje, katbla en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Als jij dat aan je teamleider verkocht krijgt is dat natuurlijk een geniaal plan
    Je zou ook puffin op je smartphone kunnen installeren op je werk tijdens je pauze oogsten
     
    daisy17858, Gozertje en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Er zijn best al wat boeren die de 20 witte koeien hebben gefokt. Wat heeft het jullie gekost? Aan SV en koeien?

    Volgens mij zie je dat wel goed. Ik weet niet hoe jij met je tijd zit, maar misschien in de ochtend ook even inloggen om die 6 binnen te halen, dan direct bij thuiskomst 6 binnen halen en dan kijken wat haalbaar is. Elke 15 min kun je er 1 binnen halen. Dat is meer dan als je wacht tot de max tijd.
    In het weekend zou je kunnen proberen zoveel mogelijk binnen te halen en het advies van hierboven is ook niet verkeerd. Door puffin op je tel te zetten (kost wel veel batt en ik denk ook veel MB) kun je in je pauze er ook 6 binnen halen haha. Dan zit je min op 18 per dag en dan heb je de avond nog.
     
    Gozertje en Daxter1966 vinden dit leuk.
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb geen puffin en ook geen smartphone. Wel een vaste thuislijn. xD

    Ik vrees dat ik dan heul lang vrij ben met slapen op het werk. :oops:

    Dan ga ik vanaf vrijdagavond maar een 4 op een rij marathon houden, gewoon tot maandagochtend online en gaan met die sjaals. :(
     
    happy51, daisy17858, Gozertje en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    20 Witte Koeien = 80 bruine koeien = 320 koeien
    Dus dat is 20 + 80 = 100 * 2 SV = 200 SV ;)

    De Witte Koeien zijn nu al 300.000 BD terwijl die vanochtend nog op 200.000 BD als max stonden. Zal morgen wel richting de 400.000 misschien 500.000 BD gaan! :eek:

    Dan ga ik ze misschien wel verkopen looolll!
     
    Gozertje, Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  12. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Misschien kunnen we hem ook als burencadeau geven:music:
    Slapen op het werk mag bij ons ook niet:D , inloggen op farmerama vermoedelijk ook niet:music:
     
    daisy17858, beereekhoorn en Gozertje vinden dit leuk.
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Waar zie jij witte koeien dan? :wuerg: Ik zie er niet 1 hoor. :eek:

    @Daxter: Bij ons op het werk is alles afgesloten voor spelletjes.
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  14. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    Level 9 van het event: inleveren 20 witte koeien
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  15. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Op die markt wil ik ook zitten, hier doen ze maar 154.000,:cry: wel al veel geld aan verdiend.:D
     
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    :inlove: Ik bedoel de mart. ;)


    Voor alle farmers :inlove: Mijn hek bij de boerderij staat open voor alle overtollige witte koeien. 8) Worden goed verzorgd en geknuffeld. :music:
    Graag witte koe met sjaal :p
     
    Laatste bewerkt: 19 Oktober 2015
    ienemienie, happy51, daisy17858 en 7 anderen vinden dit leuk.
  17. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Je moet op de koei drukken die wel beschikbaar is op je markt, dan pijltje terug zodat je bij de witte koei komt. Dan druk je hele tijd op pagina 1 onderaan en dan als er een koei te koop aangeboden wordt zie je hem. Snel op kopen drukken want anders heeft een ander hem.

    Succes!
     
  18. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    xDxD
    @ Schaapje , ik kan ook niet ongezien inloggen
    Aangezien ik geen zin heb om aan een teamleider uit te gaan leggen wat een tepgevende bonestaak en kraaienei is , heb ik het ook nog nooit geprobeerd
     
    daisy17858, sproetje06, muts70 en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    hier op de markt iets onder de 2 ton, heb er net 8 gekocht :D
     
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ben steeds te laat met de 4 pootjes. :oops:

    Misschien speelt die ook wel Farmerama en begrijpt hij/zij het gelijk :D of hij/zij belt een dokter :wuerg:
     
    viooltje, daisy17858, muts70 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.