Praatgroep Vuurvliegjes festival / Vier op een rij 2015 event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 17 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    http://farmerama-fan-speciaal.nl/index.html#VVF2015
    alleen de hele kaart vol dus 20 witjes
     
  2. .-jur-.

    .-jur-. Gelegenheidsauteur

    mijn reactie tijdens het leezen: Chech, check, che... WAT??? 20 witte koeien:eek:.
    dus ik vlieg naar de markt, maar nee alles was al schreeuwend duur en de koeien zijn uitverkocht.. en ik ben een half miljoen armer.
    ach maar ja daar is geld voor. dus maar heel even een hoop koeien ingekocht.
    stiekem hoop ik nu dat er heel toevallig een van mijn fokstallen denkt:"hé, laat ik eens 8 fases overslaan en direct een milkshakekoe produceren.":p

    maargoed we zien wel. de vakantie is nog jong en ik heb dus een hoop tijd.


    maar moet je nou uitenidelijk een keuze maken van wat je wilt, of kan je alle prijzen krijgen?
     
    Laatste bewerkt: 19 Oktober 2015
    daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  3. hulst

    hulst Levende forumlegende

    Dank je miekje, ik had daar al gekeken en vat het nog niet helemaal sorry. Want als ik opdracht 1 en 6 doe dan is de kaart al vol en kan ik de andere patronen niet meer maken hoe zit dat dan?
     
  4. haughthy9846

    haughthy9846 Forumbewoner

    gemiddeld nivo ja als je genoeg geld heb om erin te stoppen vind dat toch beetje jammer dat bij elk event er weer fokdieren bij komen om te leveren kom zo nooit toe aan afmaken blijvende qesten
     
    happy51 en lonnie57 vinden dit leuk.
  5. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Zoals ik het nu begrijp, als je alle vakken vol hebt dan heb je alles kado's binnen
     
  6. hulst

    hulst Levende forumlegende

    Dan je bjorke-annika, dan waag ik het erop en ga witte koeien verkopen ik had er net 30 bij elkaar weten te graaien ;)
    Ga het morgen gewoon proberen het is wel een hele leuke uitdaging!
     
    BoerAnnelies en bjorke-annika vinden dit leuk.
  7. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Dit schreef enk52 :Elke brandende lantaarn kan je voor meer opdrachten gebruiken, dus als alles brand heb je alle prijzen binnen
     
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik denk dat die patronen niet opvolgende levels zijn.
    Is meer voor als je niet alles kan leveren dat je bepaalde patronen maakt voor specifieke prijs.
    gewoon alle lampjes aandoen en dan krijg je alle prijzen
     
  9. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Was volgens mij ook alleen voor het desbetreffende event van toepassing!!
     
    leni1955 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Laatste bewerkt: 19 Oktober 2015
  11. hulst

    hulst Levende forumlegende

    Bedankt voor jullie hulp!!
     
    bjorke-annika vindt dit leuk.
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Als je alles vol wil hebben, mag dat dan gewoon opvolgend of moet je volgens een patroon inleveren.

    Ik zie onderdaan patronen voor inleveren vandaar mijn vraag?
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  13. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    Als je na onderen scrollt lees je ook dat een XXL 2x zo veel opleverd, zie reactie van Ron dus plaats toch maar XXL bomen of lees ik het verkeerd
     
  14. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik had nog een edit gemaakt
    Ik ga op zoek
     
  15. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Hier spreek jij je toch echt tegen Miekje:)
    Ik waardeer het en vele met mij , dat je behulpzaam bent...maar mag het alstublieft ook wat vriendelijker..
    En geef anderen met een ervaring of opmerking ook een kans..
    Dan blijft het voor iedereen gezellig..
    Ik zet overigens ook altijd gewoon xxl bomen...gaat prima:)
     
    happy51, leni1955, Daxter1966 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Ik lees dit in je link.

    *De regel hoe hoger de basis-EP hoe meer kans op een drop-item geldt vrijwel altijd en is dus een goede basis voor je planning. En geldt trouwens ook voor bomen en stallen! *
    En niets over tijd!!
     
  17. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    nogmaals ik kan de post niet terug vinden!
     
  18. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Gevoelsmatig denk ik dat de xxl bomen minder drops per oogst geven. Maar omdat je ze om de 12 uur kunt oogsten per dag toch meer geven. Ik laat daarom altijd de xxl upgrades staan
     
    leni1955, popje4, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dank jullie allemaal voor de antwoorden die ik heb kunnen lezen op het forum en Miekje9, bedankt voor jou extra uitleg pagina. Ik denk dat ik het nu begrijp.
    Begrijp hier ook uit dat ik moet gaan fokken, want ik heb nog 10 bruine en 4 witte koeien. Gezien ik nog maar net 1 miljoen BD heb, kan ik niks kopen en moet ik het op eigen kracht doen. Gelukkig rond de 250 SV op voorraad en 200 koeien. Weten jullie al wat het gaat kosten om die witte koeien bij elkaar te fokken?

    De rest gelukkig alles op voorraad :). Baalde wel behoorlijk van die witte koeien, ik fok eigenlijk nooit met de koeien en door elke keer fokdieren te vragen komt er nooit een fokquest af, je SV gaat er doorheen en je zwaar gefokte dieren ben je weer kwijt. Maar.... het staat ook elders hier al op het forum, dit keer is het zeker de moeite waard om aan die 20 witte koeien te komen, want de prijzen zijn erg mooie. Ik wil graag die duindoorn, gordeldier, de extra party tickets en het kraaienei. De rest zijn ook zeer welkome prijzen: SV, stekjes , GB en natuurlijke alle punten :). Dus ik ga er volledig voor, maar ga niet mijn volledige boerderij ombouwen. De bomen laat ik weer staan, dat vind ik elke keer z'n gedoe en met het regenwoud erbij heb ik toch extra ruimte. Die 9.000 event gewassen is wel te doen. Zijn hier al berekening voor? Hoevaak alles te oogsten op kwartveldjes met WAC?
     
    lonnie57 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  20. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Ik heb de pdf van de fansite bestudeerd en zoals ik het nu begrijp heb je de aantallen die je nu leest in de faq nodig om alle lantaarns 1x te laten branden, daarna moet je nog veel meer inleveren om al die extra's te krijgen. Ik tel sowieso al 30.000 eventgewas.
    Hoop dat iemand zegt dat ik het hardstikke fout heb.

    Die meerdere opdrachten zit dus mee.
     
    bjorke-annika vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.