Praatgroep Vuurvliegjes festival / Vier op een rij 2015 event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 17 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Misschien had ik de reactie niet neer moeten schrijven.
    Ik bedoel het ook niet verkeerd naar jou toe hoor! Ik hoop dat je dat begrijpt. Snap jou reactie ook heel goed. Ik vind het gewoon dan zo sneu als je het dan net niet haalt. Ik weet ook heel goed dat je alles beginner niet gelijk een heel event kan halen en dat het heel lastig is met de vlaggen. Ik weet hoe lastig het is om vaak de di te halen.

    Ik kan nog 2 weggeven. Stuur maar een duifje.
     
    Laatste bewerkt: 26 Oktober 2015
    daisy17858 en -ymked55- vinden dit leuk.
  2. ansimon

    ansimon Doorzetter

    Nog 7.....
    Iedereen bedankt voor de hulp, helaas op 1 na niet gered.
     
    Laatste bewerkt: 26 Oktober 2015
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik begrijp dat je het niet verkeerd bedoeld. En ik vind het net zo sneu als je alles haalt behalve de drops.
    Bij het begin van de kuikenschool ben ik zelf fanatiek met een account gestart, waarbij ik op het forum rustig vertelde hoe het met dat account ging. Ik heb tot level 75 de events alleen maar gehaald dankzij de hulp van de andere spelers op het forum.
    Dat gun ik alle nieuwe spelers die er voor willen gaan.

    En dat laatste blijft dus moeilijk om te beoordelen. Wil iemand er voor gaan, heeft deze er voldoende tijd voor.
    Spelers kunnen ook graag in eigen tempo zelf het spel willen ontdekken en op eigen kracht een event kunnen halen.
    Zolang je niet weet hoe een speler er voor en erin staat, is het moeilijk om te helpen.
     
    -ymked55- en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Nu nog 6!

    Ik kan er nog een paar weggeven. Maar misschien handiger om nu af te kopen zodat je het zeker red!
     
    -ymked55- vindt dit leuk.
  5. Lokerengirl

    Lokerengirl Forumleerling

    Jammer kom er 9 tekort.
    Bedankt iedereen die me nog een DI stuurde.
     
    -ymked55- vindt dit leuk.
  6. **guppy**

    **guppy** Forumbeginner

    Hoera, net op het nippertje gehaald. Dank jullie wel allemaal voor de hulp!

    Groetjes, **guppy**
     
  7. boertje666

    boertje666 Forumleerling

    Zelf nog wat vlaggetjes met tg gekocht, en in alle haast de verkeerde vlaggetjes lantaarn geklikt, had die van de raadselbomen moeten hebben:cry: Maar goed, was een hele uitdaging. Heb nu de sticker, kraaienei, duindoorn, gloeibeskonfijt en Pinke Pie. Net ruim een maand aan het spelen, dus nog events genoeg in het verschiet om wel te halen. Inmiddels wel gestegen naar level 58 en baharama 28.

    Alle boertje die een vlaggetje hebben gestuurd, nogmaals hartelijk dank!
     
  8. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Toch nog mooie prijzen gehaald. Het is net wat je zegt. Er komen nog genoeg events die je kan halen. Gefeliciteerd met wat je wel gehaald hebt
     
    -ymked55- vindt dit leuk.
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Tuurlijk blijft het moeilijk beoordelen en was mijn reactie misschien niet zo slim. -.- Ik heb in de begin fase van Farmerama ook geprobeerd om het op eigen houtje te doen en kwam vaak net niet bij de eindstreep. Ik ben toen ook hulp gaan vragen en heb dat altijd ernorm gewaardeerd en nog steeds. Ik ben nu eigenlijk even vergeten met mijn reactie dat er ook spelers zijn die het op eigen kracht of eigen tempo willen doen en dat het inderdaad lastig is om dan te helpen.

    Het event is afgelopen en ik vond het weer een leuk event met zeer mooie prijzen. :music:
     
    -ymked55- vindt dit leuk.
  10. boertje666

    boertje666 Forumleerling

    Coco, ik had zelf ook beter moeten opletten, volledig geconcenteerd op de sjaaltjes, omdat dat een probleem kom worden, zoals je had aangegeven, en de wittekoeien, niet goed op de vlaggetjes gelet. Toen ik daar achter kwam was het eigenlijk al te laat. Maar ik ben tevreden en als de vingertjes niet te pakienerig waren geweest had ik de 5 raadselbomen gehad. Ach zodoende leert men, en het was een leuke ervaring.
    En de volgende keer gewoon beter opletten. Merk dat ik met een event dan best wel fanatiek wordt.;)
    en nu rustig verder farmen.
     
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Gefeliciteerd hoor met je mooie prijzen. Er komen inderdaad nog meer events Ik vind dat je het knap hebt gedaan met zo kort spelen.
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  12. boertje666

    boertje666 Forumleerling

    • dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    Idd Annigjen, en hoe fanatiek je ook bent, het is een spelletje, en soms gaat het goed en een andere keer niet. Als beginner ben ik tevreden. Had toch mooi de sjaaltjes en witte koeien bij elkaar:D dus ben op de goede weg;)

    Dank je wel schaapje:)
     
    schaapje52, bassiefarmer en annigjen vinden dit leuk.
  13. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Uit de stekjes kwam
    2x sleedoorn, pijnboom xxl , den xxl en abrikoos xxl
    amherstia, bananen xxl , kiwiboom xxl , avocadoboom xxl en pistacheboom xxl
    leuke uitslag
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.